Y/N: Bir iki bölümlük geçiş kısımları var . Texting den çok hikaye anlatımı tarzında . Ama sonra hikaye eski haline dönecek . Umarım okurken sıkılmazsınız *3* Ha bir de medyada Lisa nın Jennie ye bakışından aşk damlamıyor mu ❣😍 Kızlarımı çok seviyorum ✨
Bulutlu bir cumartesi sabahında Jennie ' nin uykusu çoktan göz kapaklarını terk etmişti. Yatmadan önce proje ödevi üzerinde biraz çalışmış sonra da yeni çıkan ve gençler arasında oldukça popüler bir korku filmini seyretmeye karar vermişti. Yapısı gereği korkusuzdu hatta bu yüzden onunla randevuya çıkan erkeklerin sinema tekliflerini kabul etmezdi. Çünkü seçtikleri filmler vasat korku filmleri oluyordu ve Jennie korkan taraf değil teselli eden taraf olmaktan sıkılmıştı.
Ama dün gece seyrettiği film çok farklıydı. Başrol kadın içine kapanık ve oldukça asabi bir yapıda olan idealist bir avukattı. Başrol adam ise 18 yıldır onun her hareketini izleyen , kadın hakkında ansiklopedi bile yazacak kadar çok şey bilen yakışıklı bir mimardı. Bir gün kadın kötü adamlar tarafından taciz edilmeye başladı ve adam bu olaydan sonra kadının hayatına bir şekilde dahil oldu. Filmin ortalarına doğru ikisi giderek yakınlaştı ve bir yerde kadın adama aşık oldu. Adam da zaten yıllardır kadına aşıktı. Jennie bunun mutlu sonra biten bir film olmasını beklerken bir anda adamın şizofren olduğu açığa çıktı. Kadın bunu bilmiyordu ve adamın hazırladığı türlü tuhaf oyunlar yüzünden akıl sağlığı bozulmaya başladı. Filmin sonunda ise kadın kaldırıldığı hastanede intihar etti ve adam ölene kadar her bir gününü kadının mezarı başında geçirdi.
Yabancı bir adamın ve bir kaç gizemli oyunun bir insan hayatı üzerinde ne kadar etili olduğunu görmek Jennie ' yi huzursuz etti. Bir an Hwang ' ın da ona yaklaşmasının bu tarz bir sebebi olabileceğini düşündü.Çok geçmeden bu saçma fikri kafasından uzaklaştırdı . Ardından çikolatalı sütünü içip yattı.
Derin ve dinlendirici bir uyku çekmeyi isterdi ama kabusları onu yalnız bırakmamıştı. Gördüğü ilk rüyada başrol kadının yerinde kendisi , adamın yerinde ise Hwang vardı. İkinci rüyada ise daha önce Hwang 'ın sırasına zarf ile koyduğu ve annesinin bulup yaktığı resimleri gördü. Kısacık bir sahnede resimdeki mekanla ilgili anısını hatırlar gibi oldu ama bir şey göremedi. Bu rüyanın ilkinden daha korkunç gelmesi tuhaftı.
Beyninin düşünmeyi durdurmayacağını anladığında yataktan kalkıp mutfağa indi ve kendisine sade bir kahvaltı hazırladı. Annesi sabah erkenden işe gitmişti . Tek başına televizyon izlerken sessizce kahvaltısını yapıyordu. Gözlerinin ekrana daldığı bir anda aklına fotoğraf albümüne bakmak geldi. Bulaşıkları şimdilik tezgahta bırakıp annesinin yatak odasına çıktı. Komidinin üçüncü çekmecesinden albümü alıp yatağın üzerine bağdaş kurarak oturdu. Yavaş yavaş eski fotoğraflara bakarken kendi küçüklük fotoğraflarında bir süre duraksayarak kahkaha atmıştı.
Annesinin yıllar içerisinde ne kadar çok yıprandığına gençlik resimlerine bakarak anlayabiliyordu. Yine de o çok güçlü bir kadındı . Jennie 'ye ve kendisine bunca yıl çok güzel bakmıştı. Jennie annesine bir kez daha minnet duydu.
Bakmaktan sıkıldığı albümü çekmeceye geri koyarken içinden eski bir fotoğraf düştü. Almak için eğildiğinde fark ettiği şeye çok şaşırdı. Fotoğraftaki mekan, burası Hwang' ın kendisine verdiği fotoğraftaki parktı. Aynı park , aynı salıncak , aynı dondurmacı ... Eline alıp daha yakından inceledi. Kesinlikle aynı mekandı .Dün gece kabusuna giren mekan . Annesini tedirgin eden fotoğraftaki mekan . Ama elinde tuttuğu fotoğraf zarfın içindekinden farklıydı. O fotoğraftaki park boştu .Elindeki fotoğrafta ise üç kız çocuğu vardı. Salıncağın önünde yan yana sıralanmış , elinde dondurmaları ile objektife kocaman gülümseyen üç kız çocuğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret || Jenlisa
FanfictionBir bilmecem var Jennie.Duymak ister misin? Rüzgara karşı terleyebilir misin Yıldızlı bir gecede ıslanabilir misin Eğer sana ayakkabımı ödünç versem Benim izlerime basmadan yürüyebilir misin? **** En güçlü ruhlar , en büyük acılara sahip ol...