2.3

1.1K 113 8
                                    

Sofia ve Jungsung 'un evliliklerinden tam bir yıl sonra ilk bebekleri dünyaya geldi. Çok sevdikleri kızlarının adını ''Jennie'' koydular ve Tanrıdan ona huzurlu bir hayat vermesini dilediler. Sadece mutluluk ve huzur dolu olan  dünyaları, çok yakında eskisi gibi olmamak üzere değişecekti.

Chaerin Jonghyun'un hala onu terk etmeyişine artık şaşırmıyordu çünkü altındaki sebebi biliyordu. Chaerin 'i Jungsun'a yakın olmak için kullanıyordu. Ve tabi Sofia 'ya .
Ona karşı hala bir ilgisi olduğunu Sofia'nın hamile olduğu haberini ilk aldığında yüzünün aldığı şekilden anlamıştı. Chaerin , Jonghyun'un kendisini sevmediğini zaten biliyordu bu yüzden canı çok yanmamıştı. Sadece bu adamın abisinin ailesinden uzak durması için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Bunun için Jonghyun'un birlikte Amerika'ya yerleşme teklifini kabul etmişti.

*******
Yağmurlu bir akşamda Jungsung kaygan yolda arabasının kontrolünü kaybetti ve frene bastı ancak sabah işe gelirken sağlam olan arabasının frenleri sökülmüştü . Son nefesini verirken aklında çok değerli karısı ve sonsuz sevgisinin sahibi kızı vardı.Ölüm haberi Sofia ve Chaerin için büyük bir yıkım oldu. Küçük bir bebek ile dul kalan Sofia'ya sevenleri destek oluyordu.

Olayın ardından bir hafta bile geçmemişti ki Chaerin , Jonghyun 'un gizli telefon konuşmasına şahit oldu ve gerçeği öğrendi. Kazayı planlayan kişi oydu. Üstelik onun hiç görmediği bir tarafı olduğunu da anlamıştı ancak bunu kimseye söyleyemeden hayata veda etti.Ölüm sebebi ,herkese abisinin acısına dayanamadığı için intihar ettiği , şeklinde söylendi. Elbette bu da Jonghyun 'un planının bir parçasıydı. Sıradaki hedefi belliydi.

Avukatlar bir Çarşamba akşamı Sofia ve bebeğinin yaşadığı küçük dairenin kapısını çaldılar. Söylediklerine göre Jungsung ölmeden 3 hafta önce çalıştığı bankada zimmetine yüksek miktarda para geçirmişti ve öldüğü için bu parayı bankaya geri ödemek Sofia ' ya düşüyordu. Eğer ödeyemezse hapse girmek zorunda kalacak ,bebeğini parmaklıklar ardında büyütecekti.

Sofia ne yapacağını bilmiyordu. Jungsun'un böyle bir şey yapmadığına emindi ama avukat tutacak kadar birikimi yoktu. Ayrıca tanıdığı herkesten borç para alsa dahi ödenecek tutarı denkleştiremiyordu. Çaresizlikten yılmak üzere olduğu anda Jonghyun elinden tuttu ve borçlarını ödedi. Maddi yardımı bununla sınırlı kalmadı . Kira market gibi işlerin masraflarını da üstleniyordu. Tüm bunlara ek olarak ilgisini Sofia ve küçük kızından bir an olsun eksik etmiyordu.Tıpkı eskiden Sofia'nın hayal ettiği gibi ona ilgi gösteriyordu . Duygusal bir çöküş yaşayan ve boşlukta kalan Sofia Jonghyun 'un uzattığı sahte ele tutundu ve kısa süre sonra ikinci eviliğini yaparak onunla evlendi..Bir süre için Jungsun 'u unutup hayatına Jonghyun ile devam etti. Ama gerçek Jennie büyümeye başladığında ortaya çıktı.

Jonghyun'un içinde sadece nefret ve kin olduğunu anlayan Sofia , kızının ona bağlanmasını engellemek için çok çaba gösterdi. Boşanma davası açmayı düşündü ama bunu yaparsa Jonghyun 'un Jennie 'ye zarar vereceğinden korktu. Jonghyun gibi birisi ile tek başına savaşamayacağını anladığında yardım almak için en güvendiği isme gitti. Eski patronu hala yakınlarda oturuyordu hatta torunu Lisa , Sofia'nın kızı Jennie ile arkadaştı. Bu arkadaşlık sayesinde yaşlı adam kızı gibi sevdiği Sofia'nın hayatında neler olup bittiğini Lisa 'dan öğreniyordu. Lisa akıllı bir kızdı, Jonghyun'un davranışlarının sahte olduğunu , gerçek kimliğinin nasıl biri olduğunu daha ilk seferde anlamıştı.Tabi dedesine de anlatmıştı.

Lisa'nın dedesine anlattığı diğer şey ise annesinin Jonghyun denen adamla gizli gizli buluştuğuydu. Adam bu konu hakkında kızını kibarca uyarmıştı ama kadın bildiğini okuyordu.
Sofia ılık bir yaz akşamında eski evin bahçesinde kendisini görmeye geldiğinde geçmişten konuşarak tatlı bir sohbet ettiler. Eski günleri , Sofia'nın dükkanda çalıştığı zamanları ve yıllardır kimsenin adını ağzına almadığı Jungsun 'u andılar. Laf sonunda Jonghyun meselesine kadar geldi. İki tarafta bildiği her şeyi birbirine anlattı . Ve o adamın bir açığını bulmak için plan yapmaya başladılar.
Sofia ve yaşlı dede , herkesten gizli buluşup bu meseleyi çözmek için uğraştılar. Araya emekli yüzbaşının tanıdığı güçlü isimler de girince , iş ile alakalı bir meselede Jonghyun 'un açığını bulmayı başardılar.

Bu kozu ona karşı kullandılar ve Jonghyun 'un evi kendiliğinden terk etmesini sağlamayı başardılar. Yaşlı amcanın evli ve bir çocuk sahibi olan kızını da yanında götüren Jonghyun izini kaybettirdi. Sofia o kötü adamdan kurtulmayı başarmıştı ancak bu sefer yaşlı amca kızının ailesinin dağılmasına tanık olmuştu.

Küçük Lisa henüz altı yaşında iken ilk olarak annesini , ardından da onu bırakıp giden babasını kaybetmişti. Geriye bir tek kendisi ve oldukça yaşlı olan dedesi kalmıştı. Fiziksel olarak küçük kıza bakamayacak kadar zayıf olan yaşlı adam , onu büyütmesi küçük kızının yanına gönderdi. Masrafları için kullanacakları parayı da emekli maaşını göndererek karşılıyordu.

Jonghyun'un hayatından tamamen çıkarttığı için sevinen Sofia, kızı ile eski huzurlu günlere döneceğini düşünürken 3 aylık hamile olduğunu öğrendiğinde büyük bir şoka uğradı. İlk olarak çocuğunu aldırmayı düşündü. Son ana kadar kararlı hissetse bile yapmadı. Babası rezil bir adam olabilirdi ama bebeği ona aitti ve harika bir insan olarak yetişecekti. Hem kardeş fikri 6 yaşına yeni basan küçük Jennie 'yi de heyecanlandırıyordu. Abla olacağını mahalle bakkalından okul müdürüne kadar herkese söylemişti bile.

Hayatına zor ama özgürce devam eden Sofia , nihayet ikinci bebeğini kucağına aldı. Kızına çok sevdiği birisinin, iki ay önce vefat eden eski patronunun hep koymak istediği Jisoo adını verdi . Yıllardır kaybettiği ve özlediği huzuru bebeğinin kokusu ile tekrar bulmuştu. Her şey yeniden mükemmeldi onlar için , Jonghyun geri dönene dek.

Secret || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin