0.9

1.5K 163 34
                                    

Ninie:

Hwang

Ne yapıyorsun ?

Hwang :

Oh

Merhaba Jennie.

Ne mi yapıyorum?


Ninie:

Evet.

Tam şuanda ne yapıyorsun?


Hwang :

Vay canına , bunu ilk kez soruyorsun .

Benim de bir hayatım olduğunu fark ettin demek.

Şuan sıramın ortasına sihirli bir delik açıp paralel evrene geçiş yapma planları kuruyorum çünkü tüm bu olayı planlamak kimya dersini dinlemekten daha cazip .


Ninie:

Tamam.

Hwang :

Tamam ?

Peki o halde ben senin ne yaptığını ya da ne yapmaya çalıştığını sorabilir miyim ?

Ninie:

Bir liste hazırlıyorum.

Hwang :

Ne tür bir liste bu?


Ninie:

Sarı uzun saçlı ,kahverengi gözlü.

Ortalama 170 cm boyunda.

Zayıf , güzel denebilecek bir fiziği var.
Cinsiyeti kız.

15-18 yaş aralığında (büyük ihtimal benimle yaşıt | 17 yaşında )

Lise öğrencisi.

Sabırlı , kontrollü ve kuralcı bir kişiliği var.

•Hitap şekli oldukça düzgün. Noktalama işaretlerine ve diğer yazım kurallarına önem veriyor.

İnsanların özel hayatlarına rızaları olmadan dahil olmak en büyük eğlencesidir.

Telefon numarası  537*****00 .

Polise verebileceğim muhtemel eşgali oluşturuyorum da.



Hwang :

Tüm geceyi polis merkezinde geçirmek sana pek yaramamış anlaşılan Jennie.


Ninie:

Yok canım.

Sadece üç ayrı polise tek tek ifade verdim , sonra olayları kimsenin şüphelenmeyeceği şekilde tekrar kurgulayıp anneme ,bizi evde bekleyen komşulara ,okulda magazin muhabirleri misali bekleyen öğretmenlerime , sınıf arkadaşlarıma , tanımadığım daha onlarca insana teker teker anlattım.

Görüyorsun ya ,kafamın bozulması için herhangi bir sebep yok .



Hwang :

Tehlikeli sakinliğini hırçın kelimelere bırakmadan önce gece olanlar hakkında bir açıklama yapmaya başlamalıyım sanırım .



Ninie:

Zahmet olmazsa


Hwang :

Kısa ve net olarak açıklayacağım.

Tıpkı senin gibi bir oyun oynadığım başka bir yarışmacının son görevi, tam olarak senin hayat çizgin ile kesişiyordu .
Bu yüzden karşılaşmış olduğun genç kız dün gece senin evinde , senin odanda , senin hayatındaydı.

Secret || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin