1.3

1.5K 153 82
                                    

Ninie:

Günaydın

Hwang:

Sana da günaydın Jennie. Son zamanlarda ilk mesajı atan taraf sen oluyorsun. Şaşırmıyorum diyemem doğrusu.

Ninie:

Öyle mi yapıyorum

Fark etmemiştim

Hwang:

Eğer bir lise öğrencisi isen bu saatte derste olman gerekiyor yanılıyor muyum?

Ninie:

Öyle zaten

Ama ders fizik

Ben fizikten nefret ederim. Hele ki pazartesi ile kombinlenmiş fizikten ekstra nefret ederim.

O kadar sıkıldım ki tuvalete diye çıkıp okulu yakasım var

Hwang:

Fizik dersinden nefret ettiğini söylüyorsun ama sınıftaki en yüksek notu sen alıyorsun. Üstelik Bayan Kim ' in en sevdiği öğrencisin.

Ninie:

O notu alıyorum çünkü çok çalışıyorum. Kusacakmış gibi hissetsem de notlarımı yüksek tutmak zorundayım .

Bayan Kim ' in bana olan sevgisiyse ego tatmininden başka bir şey değil. Sırf 'Eğer ben dersi iyi anlatamıyorsam Jennie nasıl bu kadar iyi notlar alabiliyor ? Düşük notlarınız sadece sizin tembelliğinizin sonucu. Biraz onu örnek alın. ' diyebildiği için seviyor beni.

Hwang:

Ve o bu şekilde konuştuğu için diğer öğrenciler sana karşı kötü davranıyor değil mi?

Ninie:

Haliyle

Tabi ki de o hamam böceklerini kendime sorun etmiyorum. Zirvede olacaksam bu tarz şeylere katlanmam gerekir.

Hwang:

Kendi çabalarımızla bir yerlere gelmek için aşmamız gereken dağlar kadar engel var değil mi? Bana göre içlerinden en zor olanı insanların ön yargıları. Daha başarılı olanın ayağını kaydırmaya , dedikodular yaymaya son verseler tebrik etmeyi ve örnek almayı başarabilseler hayat hepimiz için daha kolay hale gelecek.

Ninie:

Sen de mi aynı şeyleri yaşıyorsun

Gerçi yaptıklarına bakılırsa zeki biri olman şaşırtıcı değil

Hwang:

Tek başına bir yerlere gitmeye çalışan herkes bu sorunları yaşıyor.Biz sadece onlardan ikisiyiz. Başarmaya yaklaştıkça yalnızlığın içinde buluyorsun kendini.

Ninie:

Yalnızsın demek . Acaba hiç arkadaşın olmadığı için mi tüm bu bilmece olayına başladın

Hwang:

Sahte ilişkilere ve çıkarcı yaklaşımlara dayanamadığım için kendimi insanlardan soyutladım doğru ama oyunu oluşturmamla bu konunun ilgisi yok.

Ninie:

Epey zamanını alıyodur tüm bilmeceler falan hem kendini tehlikeye de atmış oluyosun

Neden böyle bi şeye kalkıştın ki

Hwang:

İnsanlara yardım edebilmek için.

Secret || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin