Prvi Deo

160 5 0
                                    


Da li je ovo san? Secam se da sam pre par sati bila obicna tinejdzerka koja je isla u 8. razred, osnovne skole. Medjutim, probudila sam se na potpuno drugacijem, nepoznatom mestu. Gde sam ja to? Ustajem, prvo sto vidim jeste na vratima " Welcome To Our World ". Hodala sam mirno po klizavom podu, izlivenom krvlju. Sta je ovo? Okrenula sam se, sa strane je bilo razbijeno ogledalo, izgledala sam drugacije, izgledala sam starije.

                                                                                     ***

" Oprostite! Moji eksprimenti su se malo izmakli kontroli! Nisam zelela da se ovo desi! " - Vikala je Hange Zoe. 
Hangle Zoe -
Naucnica koja je zelela da promeni svet tako sto ce izmisliti serum koji ce ciniti ljude jacim i izdrzljivijim. Nakon dugih godina istrazivanja, konacno je mislila da je uspela u tome. 
" DA LI SI SVESNA STA SI URADILA? " - Vikao je Levi Ackerman, njen asistent. " A-Ali, to su samo mutirana bica! Ispravicu to valjda! Samo trebam ponovo da ubrizgam, i trebalo bi da se vrati na staro.. "  Sedela sam nepomicno, na stolici. Ruka mi je bila naslonjena na stolu. " Koliko bese ja imam godina? " Upitala sam ponovo. Bili su svesni da sam ja dosla od nekuda. Rekli su mi kako su me nasli onesvescenu na ulici, i niko nije zeleo da mi pomogne. Pa je Dr. Hange zamolila  njenog asistenta da me uzmu. Na pocetku nije zeleo, ali ipak ga je naterala. " Kako napreduju eksprimenti, Hange? " Dosao je Nex - Lik koji stalno dangubi i mnogo prica, ali bitno je da ima devojku, Yuno, gospodin covek.  " Vidi moje remek delo! " Rekla je uzbudjeno. Zapravo kada pogledam, njeno remek delo izgleda uzasno, mislim da cu je sanjati bukvalno. Drzi je zavezanu na lancima jer nije ocekivala da ce se taj serum izmaci kontroli, i eto sta je stvorila. Dala joj je da se igra sa nekim koncima, posto izgleda da razum nema vise. 

Sedela je mirno i igrala se, takodje je i mumlala nesto

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Sedela je mirno i igrala se, takodje je i mumlala nesto. Ima jeziv glas. Najezila sam se, ali sam ipak nastavila da zapisujem kakva reakcija se desila nakon ubrizgivanja. Nisam ja ovde dzabe, sada sam i ja ovde kao pomocnica. Zapravo Hange me je odmah prihvatila. Ovde sam tek dva dana zapravo. Njen asistent je zapravo strog, i nije hteo da mi da da jedem ako nisam zelela da pocistim haos koji je on napravio. Naravno, pocistila sam. " Samo da znas idiote, od sutra kreces ovde u skolu, sa Nexom, Yuno i nama, niko ne sme da zna sta smo ovde uradili ", rekao je Levi. " Ali po koj put da pitam? Koliko godina imam? ", pogledao me je, onim strogim pogledom, " Mi nemamo godine ". Okeee, to je cudno. Ako oni nemaju godine, nemam ni ja, zar ne? Vecno mlada? To mi zapravo odgovara. " O-Ovaj, je l' ima nekog nacina da se vratim, odakle sam dosla? " Hange je znacajno pogledala u Levija. " Nema " Odvratio je i uzeo da pije svoj caj. " Hmph, steta. Dosadno je ovde. " Hange me je pogledala po malo razocarano. " Nemoj mi reci da ti ovi eksprimenti nisu zanimljivi? "  " Pa, za sada je smor, ova devojka se samo igra i ne radi nista. " 
" Mozda zelis da podivlja? " " Ne bas.. " Uzdahnula sam. " Pa ljudi, odoh ja malo da se prosetam ". " Vazi, nemoj daleko da ides" Ti ces mi kazes... Otisla sam do obliznje skole, svi su nosili lepe uniforme. 'Verovatno cu tu da idem...' pomislih. U daljini sam videla neku devojcicu, imala je povez preko oka. Deca su je tukla. " HEJ! " viklnula sam i uletela u skolsko dvoriste, trcuci prema njima brzo. Pogledali su me i poceli da beze. Prisla sam devojcici. " Je l' si dobro? " Pogledala me je i klimnula glavom. " Sta ti se desilo sa okom? Kako se zoves? " " Yukko.. " Stavila sam joj ruku na rame " A sta ti je sa okom, ako smem da znam? " Uzdahnula je. " Mama me je tukla..." Krenula sam da pricam, ali bas u to vreme, zvonilo je i ustala je. " Srecno... " rekla sam i krenula nazad kuci.

- Stigla sam! - Viknula sam, ali me je neko zgrabio za ruku. - HANJI? - SHHH! - Pokazivala mi je i prstom da cutim. - Sta je bilo? - Sapnula sam. - Izmaklo je ponovo kontroli, bezi tamo kod Livaja, Nex-a i Yuno, ja cu pokusati nekako da je nagovorim. - Livaj me je povukao za ruku naglo, da sam pala na njega. On je mali hottie. Ali nije sada vreme da tako razmisljam. Ona izbezumljena devojka na kojoj se vrsi ekspriment, pobesnela je, imala je ostre zuve, vristala je i pravila gadan i jeziv zagusen zvuk. Otkidala je meso, jos zivoj devojci koja je radila sa Hange, Yu. Ona je vristala i plakala, nije mogla da se otrgne od tog stiskanja. Zabila sam sake u lice, nisam mogla da podnesem da gledam to. - HANJI, URADI NESTO, SMIRI TO CUDOVISTE ILI CU MU ODSECI GLAVU. - Vikao je Livaj. -
- STVARNO NE MOGU! - Hanji je histerisala. Odjednom je sav zvuk prestao, otvorila sam oci, ali takodje ih i odmah zatvorila, Yu je bila skroz raskomadana, creva su bila prolivena po podu, krv svuda. Cudoviste je jelo njene unutrasnjice. Odjednom me je Levi odgurnuo i poceo da prilazi cudovistu. Yuno je isto stala kod Nex-a u strahu. Livaj je uzeo noz i odsekao joj glavu. - Boze... - Promumlala sam i istrcala iz kuce, u zelji da ispovracam svoje organe. Ta Yu je bila jako fina devojka.. 
Odjednom sam cula neki kasalj. Okrenula sam se ka njoj, bila je to visoka zena sa cudnim ocima, nosila je masku preko pola lica. Za bolest. Tihim glasom, jedva pocevsi da izgovara, upitala me je...
- Jesam li.... lepa? 

Welcome To Our WorldTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon