Dvadeseti Deo: Uskrsnji Specijal

14 3 0
                                    


*Narrator's P.O.V* 

Ena je sedela u kuhinji, farbajuci jaja. Levi, Nex, Yuno, Hange su je posmatrali u cudu i nagovarali je kako se igra sa hranom. Da misle da ce biti lepo, ali i glupo. Pokusavali su dobiti odgovore o tome, zasto i za sta to radi, ali je samo cutala. 
Ena: Mislim da bi bilo pametnije da pomognete, osim sto samo buljite! - Rekla je, masuci prvim crvenim jajetom. - Ovo jaje se ne dira! Stavite ga u stranu odmah! - Izvadila je iz ormarica malo gnezdo napravljeno od slame, koje nije izgledalo profesionalno. Kao da ga je sama sastavila. - Ovo je bitno! To se zove cuvarkuca, on bi trebao-- ali, naravno, Levi je prosto morao da je prekine. 
Levi: Da nas sta? Cuva od demona, duhova i ostalih zlih sila? - Udarila ga je po glavi sa kutlacom koju je koristila za prevrtanje i uzimanje jaja. - Ouch! Zasto?! - Namrstila se i stavila ruke na bokove. 
Ena: Zato sto je nepostovanje tudjih ideja! - Yuno je uzela crveno jaje i posmatrala ga kroz dusu, takodje pokusavajuci da skine farbu sa njega. 
Yuno: Hoces da kazes da ti je toliko dosadno u ovoj izolaciji da si prosto dosla do ideje da farbas jaja? I da, zasto boja nece da se skine? - Krenula je agresivno da trlja prsom, umalo ispustajuci ga. 
Nex: Nemoj, pazi! - Rekao je Nex, hvatajuci zalosno jaj'ce koje je umalo izgubilo "zivot" i svrhu njega, bez da je pocelo da radi svoj posao. - Pazi, Yuno. - Pogledao ju je nezno i pomazio po kosi, davajuci joj poljubac u obraz, dok je Ena besno posmatrala njegovu saku sa jajetom, brineci se, da ga on sam ne polomi. 
Ena: Ok, ok! Pusti to jaje sad! Vrati ga na jebeno mesto! Polomices ga! - Uhvatila mu je ruku i nezno otvarala prste, uzimajuci jaje, vracajuci ga na mesto. 
Nex: Ok, izvini tebra. - Yuno ju je sumnjicavo posmatrala. - Ali, stvarno, odakle ti ova ideja sad? 
Ena: Saznacete tek u nedelju! Ovo je vazno, nesto sto ne smem.. - Zaustavila se nakon sto je Hange resila da pogleda jaje. - Hange... - Zastala je Ena, pogledavsi na pod, nastavljajuci tihim glasom -... sta to radis? - Hange, podignuvsi glavu, smotano ispusti jaje. 
Ena, Yuno, Nex, Pa cak i Levi: HUAAAAAAAAAAAAAAH?!? - Svi su iz sve snage udahli sto vise su vazduha mogli, u neverici. - OH NE! JAJE!!! - Poceli su da se hvataju za glavu, skakutajuci po kuhinji. Levi se popeo na sto, gledajuci u sijalicu sa plafona, dok se Yuno hvatala za noz, spremna da pojuri Hange. Nex je bio dovoljno pribran, davajuci pogled Eni " Ha, ha, ko je sad polupao jaje? ", dok je ona besnela, takodje spremna da se uhvati za noz i da nekome odsece glavu. 
Zatim je nastao muk i tisina, niko nije panicio. Polako su spustili pogled ka jajetu, koje nije puklo. 
Yuno: Wow, Ena, kako se nije razbilo? 
Alphonse: OVO JE KAO MAGICNO JAJE, BATO! 
Edward: Ma daj, Ale, kada gledamo preko naucne tacke gledist-- 
Alphonse: Oh, ne, bato, zasto?! Zasto moras sve da unistis sa naukom? ZASTO SI TAKO ZAO?! T_T - Alphonse je krenuo da kmeci, gledajuci u jaje koje je na svu srecu prezivelo, nekom magijom. - Sve samo nauka, nauka, nauka...! 
Edward: Ali inace, zasto farbas jaja, Ena? - Smesuci se i namestavajuci naocare kao anime villain, Ena je zabacila svoju kosu pozadi. 
Ena: A sta cete vi u ovoj kuci? 
Edward i Alphonse: Eh?! 
Ostali: Da, nismo ni mi primetili kada ste usli! Sta se desava?! Kakav je ovo cudan dan?! - Upitala je Yuno, gledajuci u svoj noz koji je drzala u ruci, spremna da ga baci na Edwarda. 
Ena: Ljudi, opustite se! Saznacete u nedelju! To je bukvalno s u t r a! Uostalom, pomozite mi da ih nasaram? Yuno, je l' mozes da pronadjes neke listove, cvetice, latice, ma sta god? Hocu da bude jos lepse i sarenije. - Krenula je da vadi drugu turu crvenih jaja, dok je Levi sisao sa stola, podignuvsi jaje, vracajuci ga na malo neprofesionalno gnezdasce od slame. 
Levi: Oi, - procistio je grlo, osecajuci se out of character jer je odjednom poludeo - najozbiljine, zasto?! 
Nex: Mislim da je vece pitanje zasto su se Edward i Alphonse magicno stvorili-- Edward ga je besno pogledao, dok je Alphonse pokusao da ga zadrzi. " Nemoj bato! " vikao je, nemocno. 
Edward: JE L' TI IMAS NESTO PROTIV NAS DVOJICE? HUH? AKO IMAS, KAZI MI U LICE?! - Krenuo je da se odvazno zabacuje u facu, dok je Yuno ispustila poslednji dah koji je dugo drzala u sebi. Iz nekog razloga, nije disala. 
Yuno: U redu, idem po te listove. Ko hoce samnom? - Upitala je, dok je i dalje drzala noz u ruci, izgledajuci kao da ce da zakolje ko god da prihvati. - Oh, ups. - Primetivsi zasto tako su tako burno odreagovali i cutali, Yuno je spustila noz. - Heheheh, izvinite. 
Nex: Ja cu ici! A vi ostanite ovde da pazite na sve... ovo. - Uhvatili su se za ruke i izasli. 
Levi: Ok, odo ja da citam knjigu, dosadno je, pogledacu sve kada ih zavrsis. Je l ce sve biti crveno? - Izgledajuci pomalo uvredjeno jer je pomislio da su njene sposobnosti da samo ofarba jaja u crveno, Ena je ponovo udarila Levija sa kutlacom. 
Ena: Naravno da cu ofarbati i u druge boje! - Levi je poceo da se ljuti zbog udarca, ali ga je Ena izignorisala, terajuci ga da izadje iz kuhinje. 
Hange: Ummm.. mislim da cu i ja da odem odavde... - Dok je istrcavala iz kuhinje, uhvatila je svesku i hemijsku olovku koja se magicno nalazila u prostoriji, zapisujuci sta se dogodilo.
Alphonse: Bato, idem i ja da vidim sta Yuno i Nex traze, mozda bih mogao da im pomognem! 
Edward: C-Cekaj, Alphonse, nemoj da--
Alphonse: Cao! - Bukvalno se teleportovao iz sobe, brzinskim korakom, ostavljajuci Edwarda i Enu same, u neugodnoj tisini. 
Ena: Pa... - Gledala je u pod, namestavajuci svoju kosu koja joj je padala preko lica. - Izgleda da smo ostali sami, hahaha.. - Cudno i neiskreno se kikotala dok je on posmatrao zid sa svoje desne strane, razmisljajuci sta je koj naucnik pricao o tome kako imati normalnu konverzaciju sa devojkom, bez da ispadnes debil. - Inace. - Nastavila je nakon sto se smirila, prociscavajuci grlo. - Khm.. - Pokusavajuci privuci Edwardovu paznju, povukla ga je za pramen kose. Edward k'o Edward je bio toliko udubljen da je skoro otkrio tajnu ljudske transmutacije. 
Edward: Eh?! - Pomislivsi u sebi kako " oh ne, zamalo da dodjem do odgovora", pogledao je Enu i odmakao se 2 metara. - Izvini, pandemija
Ena: Edo, - Izgovorivsi njegov nadimak, Edward je pocrveneo, ali se osecao i toplo. - Ovde ne postoji pandemija, u izolaciji smo non stop, osim jebene skole jer nemamo drugaciji nacin da se edukujemo. Sta ocekujes od sveta koji ima nadprirodna stvorenja i napadaju te 24/7? Doduse, - Rastegla se - Uuuf... - Zastala je - zaboravila sam sta sam htela da kazem. - Izdahnula je i prevrnula jaja, nastavljajuci da ih kuva u boji. - Ah, da. Sto se tice farbanja jaja.. zar ti ne bi trebao da znas o tome? Uostalom, vi ste iz-- Ponovo je zastala. - Ups, izvini, uglavnom, kapiras sta zelim da kazem. 
Edward: Da, ali mi nismo imali tu tradiciju. Cuo sam za nju, ali moja kultura je nije sprovodila. Sta se desava tamo? Sta radite? 
Ena: Ne brini, objasnicu sutra. Bice zabavno! 
-
Alphonse: Oh, nemojte da dirate te crvene pecurkice. Bata i ja smo imali dugo problema sa stomacima nakon sto smo ih izjeli. - Alphonse je krenuo da vadi crvene pecurke iz korpe koju je Yuno nosila sa sobom. Ali, Nex ga je zaustavio. 
Nex: O cemu pricas? Dobar je gulas sa njima. - Yuno ga je pogledala u neverici, sakuplajuci jos pecuraka. 
Yuno: Dragi, odakle ti ideja da pecurke idu u gulas? Gde smo to jeli? - Pocela je da skuplja i one smedje. - Mislim da ce se lepe sare pojaviti na jajima od njih. 
Nex: Uh, cekaj? Ne idu? To je bio moj recept.. -  Nex je depresivno pogledao u oblake, hvatajuci se za glavu. - Nemoguce, to prosto n i j e  m o g u c e. 
Yuno: Ne znam da spremim gulas, ali mislim da bi trebao da se malo smiris, i ti i tvoj dozivljaj. Nikada nisam pojela gulas sa pecurkama. 
Alphonse: Bata voli gulas sa mlekom. Nikada nije pio mleko jer ga mrzi, ali obozava da ga ubacuje u gulas. - Oboje su zastali sa radom i pogledali u Alphonsea. 
Yuno i Nex: Gulas... SA MLEKOM?! To je nesto novo. 
Yuno: Doduse, mozda i ima smisla... - Stavila je prst na usnu, gledala u daljinu, razmisljajuci i pokusavajuci osetiti ukus gulasa koji u sebi sadrzi mleko. - Mozda bi trebali da pitamo Enu da skuva? 
Alphonse: Da, dobra ideja! Inace, Nex... - Alphonse je uvredljivo pogledao u Nex-a - ... to bogato dolazi od tebe, od coveka koj jede gulas sa p e c u r k a m a! - Nex je izvadio nozic kojeg uvek drzi kod sebe i krenuo da juri bespomocnog Alphonsea. 
Yuno: CEKAJTE I MENE! - I ona je izvadila svoj nozic i krenula da juri Alphonsea. 
Alphonse: HVAL-- OH NE! YUNO, NEEEE, NE MOZE DVOJE NA JEDNOG, BATOOO, POMOZI MIIIII! - Nex je zastao. 
Nex: Sad nema bate da ti pomogne, kekeke. - Alphonse je takodje zastao.  
Alphonse:  Cudno, obicno me bata prati, gde god da odem. Plus sam ga ostavio samog sa Enom... svidja se bati hehe. - Skroz se zaledio. - Ups. NEMOJTE TO DA KAZETE ENI, MOLIM VAS, BATA CE STVARNO DA ME UBIJE. - Poceo je da kmeci dok mu je Yuno polako prisla, vracajuci noz u svoj kaput.  
Yuno: A zasto Edward ne prizna samo? 
Alphonse: Zato sto bata zna da se Eni svidja Levi. - Poceo je da brise svoje nepostojace suze. 
Nex: Ouch, to je bolno, al Levi ne voli Enu, ona samo lici na neku osobu koju je on voleo, pokusavao je da je zameni... 
Alphonse: Molim? Zasto.. to je igranje sa ljudskim zivotom! - Alphonse je poceo da dobija flashbackove iz svog ranijeg zivota u drugom svetu. - To.. je.. - Poceo je najstvarnije da place. - igranje.. Hoces da kazes da Ena nije iz ovog sveta? Da ju je neko namerno doveo? - Yuno i Nex su depresivno klimnuli glavom. - DA LI UOPSTE ZNATE KAKO MOZE DA SE VRATI?! DA LI STE NORMALNI? JE L' STE SVESNI STA STE URADILI? 
Nex: Nismo to mi, to su bili Hange i Levi, ali prekini da pricas o ovome, danas bi trebao da bude dobar dan. I da, kao sto smo pitali, sta vi trazite kod nas? 
Alphonse: Bata je hteo da vidi Enu. Hteo je nesto da joj kaze. - stisnuo je pesnicu 
Yuno: Da nije mozda... - pocela je da se osmehuje - da joj priznaaaa? Da je pozove na sastanaaaak? Kako slaaaatkoooo! Neeex, ti i ja odavnoooo nismo isli nigde, kad cemo?! 
Nex: Sigurno nakon ovog vikenda. Racunaj na to, izacicemo sa svima. 
Yuno: Ali hocu da budemo samiii! - Nex ju je uhvatio za ruku i privukao k sebi, grleci je. 
Nex: Sad su ovakva vremena, da ne mozemo da budemo sami, nikada nismo mogli, ne mozemo sami protiv svih koji ce nas napasti. - Zgrabio ju je za obrasce i poljubio. 
-
Hange: Daaaaaaaaaaa vidimo. - Rekla je Hange, grickajuci hemijsku olovku koju je drzala u ustima, posmatrajuci svoju svesku, pokusavajuci da procita svoje heroglife. - Mozda bih stvarno trebala da pripazim na rukopis. - Udahnula je duboko pa izdahnula. Okrenula je stranice na pocetak sveske i pocela da cita.
: Pet sati ravno, jutro ; Usla sam u sobu Nexa i Yuno. Spavali su zajedno, njena kosa mu je upala u usta i golicala ga za nos. Treperio je kao da je pokusavao da nesto omirise;
Pet sati i 15 minuta ; Posmatrala sam i dalje kako spavaju. Yuno i dalje nije promenila svoju pozu. Imala je nogu preko pola njegovog tela dok je Nex naslonio glavu na njene grudi;
Pet sati i 20 minuta ; Vec mi je dosadilo pa sam izasla iz sobe. Krenula sam u Eninu. Na vratima pise da ne uznemiravamo dok spava, ali hej, ja sam Hange. 
Pet sati i 35 minuta ; I dalje sam stajala ispred Enine sobe, pitajuci se, da li zelim da udjem ili ne. Sta ako je probudim, razbesni se i istera me? Ili jos gore, pozali se Leviju?
6 sati ravno; Ipak sam resila da odem kod Levija, on je navikao da ga stalkujem. 
6 sati i 1 minut ; Levi me je izbacio iz sobe, izgleda da nije spavao, kao obicno. 
7 sati i 35 minuta ; Sedim u kuhinji i citam sta sam zapisala jer mi je dosadno. Ena izlazi iz sobe, po zvuku vrata i njenih koraka. Usla je u kuhinju. 
Ena: Dobro jutro, Hange, zar nije divan dan? - Postavivsi pitanje, stavila je vodu za caj, namestavajuci svoju kosu. - Sta to pises? - Nastavila je, pa sam resila da ostavim svesku. 
Hange: Dobro jutro Ena, cinis mi se bas veselom danas, je l' se nesto lepo desilo? - Hange je zatvorila svoju svesku, ostavivsi je na stolu. Prisla je zadovoljnoj Eni. 
Ena: Ma nije. - Protegla se jos jednom i pomerila glavu levo-desno, ali je ostao smeh na njenom licu. - Danas je dan za... - Zlobno se nasmejala i namestila naocare - farbanje jaja! 
Hange: Farbanje jaja? Sta bi to trebalo da znaci? 
Ena: Videces, bice zabavno!~ 
Hange je pravila mini note u svojoj glavi, sta bi trebala da zapise kada se docepa svoje sveske ponovo. Pokusavala je da se priseti sta je sve zapisala sto se tice Levija. Pratila ga je nedelju dana. 

Yuno, Nex i Alphonse su se vratili sa polja. Yuno je nosila ogromnu korpu koja je sadrzala razno cvece. 
Yuno: Hej, Ena, je l' ovo dovoljno? - Ena je pogledala u korpu i klimnula glavom. Hange se vratila u kuhinju na minut. 
Hange: Ena, samo sam htela da pitam, sta se desilo sa onim zgnjeckanim cvecem? - Ena se okrenula ka njoj.
Ena: Oh, pa njih koristim za boje. Ne postoji ovd--. - Zaustavila se. - Hocu da kazem, ne postoje samo boje za jaja.. 
Nex: A u tvom svetu postoje? 
Ena: Paaa.. da, vidis.. mi smo bili nekako... unapredjeniji, zar ne E--.. - Okrenula se ka Edwardu. - Nije bitno, uglavnom, uzimam pigmente od cveca, ovde je nekako jaci, na primer, u mom svetu nisam mogla tako lako da je uzmem iz biljke.. 
Alphonse: Hoces da kazes da crtvujes biljke za boje? - Poceo je da kuka u panici, dok je Edward pokusavao da ga smiri. 
Edward: Al-e, to je samo biljka, nemoj da poredis sve kao ekvivalentnu razmenu, uostalom, ona ne postoji, da dobijemo nesto ne moramo uvek da daj-- 
Alphonse: Znam, bato, izvini. - Smirio se i on, dok je Ena nastavila sa svojim poslom. Ubacivala je grancice i listove biljaka u carapu pa vezivala. 
Hange: Oh? Sta ces sad?
Ena: Bice malo sarenije, svidece vam se! 
Alphonse: Bato, hteo sam nesto da ti kazem. - Nex je sumnjicavo pogledao u Yuno, koja je klimnula glavom, znajuci sta ce mu Alphonse ispricati. 

Vec je bilo pred vece, Ena je zavrsila farbanje jaja, ali je morala da sprema svecani rucak kao i tortu. Tu je bio Levi sa njom, da joj pomogne jer ne veruje ni njoj, ali ima puno toga da se spremi. 
Ena: Levi, stani, pusti tu koru, ja cu da je isprecem-- 
Levi: Pusti, ja cu! Ti ces je zagoreti! - Poceli su da se otimaju oko tepsije u kojem se testo klatilo, preteci da ce se prosuti odatle. Ali ih to nije zaustavilo. 
Ena: Levi, ja sam ekspert za torte, pusti-- - Oboje su boceli da besne, dok Edward nije uleteo u sobu. 
Edward: Pusti to, Levi, ja cu joj pomoci. - Stavio mu je ruku na rame, pa je izasao. 
Ena: Hvala, Edo. Malo ide na zivce, zar ne? Non stop se svadjamo.. 
Edward: Ena.. - Pogledao je ka podu, besno, stiskajuci svoju pesnicu. - Znam sta se desilo izmedju vas dvoje. - Ena je ubacila pleh u rernu i pogledala ka njemu. 
Ena: Edwarde, u redu je, mozda sam samo bila glupa zamena za nekoga... ali necu dozvoliti da me neko ne postuje. - Ponovo je namestila kosu iza uveta. - Ovo je sada moj zivot, bila sam dovedena ovde jer nisam htel--
Edward: Da li zelis da se vratis, u nas svet? U normalan svet? Bez svega ovoga? - Otvorila je sirom oci i zadrzala dah na neko vreme. 
Ena: Ti znas kako bi mogli da se vratimo? - Nada u njenim ocima je krenula da se pojavljuje. - Taman ne bih morala da bezim od raznoraznih nakaza i cudovista, bilo bi lakse za sve nas, ne mogu vise ovako, - Uhvatila ga je za rukav njegovog veoma poznatog crvenog kaputa. - Da li ces mi pomoci? - Toliko je brzo postavljala pitanja i pricala, da nije stigao da odgovori.
Edward: Stani, Ena... da li uoste znas kako mozes da se vratis? - Zastala je. 
Ena: Zar ti ne znas? Zasto bi onda davao laznu nadu? 
Edward: Za to--
Odjednom je Hange uletela u sobu. 
Hange:  Edwarde, mislim da je dosta. - Zvucala je ozbiljno, kao nikada do sada. - Ena, pazi na svoju koru. 
Edward je samo ucutao i posmatrao nepravdu sa strane, znajuci da ne moze nista da uradi povodom toga. Kad' god je pokusavao da uradi nesto za dobrobit drzave ili drugih ljudi, to se zavrsilo u ratu i depresiji. 

*Dan kasnije, Uskrs* 

Edward i Alphonse su ostali da spavaju u sobi za goste. Yuno i Nex su trazili, kad su vec bili na pripremi i pomagali. Medjutim, nisu mogli da spavaju, nisu bili sigurni. Edward je gledao kroz prozor, kako pticice cvrkucu dok je Alphonse sio svoj kaput, jer ga je pocepao dan pre, dok je bezao od Yuno.
Edward: Al-e, iskoristi alhemiju. 
Alphonse: Bato, zar se ne secas kada nam je uciteljica rekla da ne bi trebali za sve da se oslanjamo na alhemiju? Uostalom, zasto ne naucim da sijem? Mislim da je fin zanat, ionako, nemamo sta da radimo, kad vec ne spavamo. A i uostalom, ne znamo ni da li alhemija radi ovde, zar nismo rekli da je necemo koristiti nakon svega..-- Zaustavio se i umalo krenuo da place. 
Edward: Alphonse, necemo sad o tome. Ali mislim da dugujem Eni objasnjenje za moju metalnu ruku. Pitala me je jos otkad smo se upoznali, ali nikada nisam mogao da joj ispricam o tome. 
Alphonse: Bato, ali ona voli Levija, nije vredna saslusanja. 
Edward: Al, ona je samo izgubljena u svetu, ne zna gde se nalazi, ni ti ko joj se zapravo svidja. Plasi se svega i onaj ko joj pokaze dobrotu-- 
Alphonse: Bato, zavaran si, ljubav je slepa. 
Edward: Ne, nisam, nije ona losa kao sto mislis. Uostalom, zar se ne secas kakvu si glupost napravio sto se tice onog lopova, Psiren? Uporno si mislio da--
Alphonse: U redu, samo pazi sta otkrivas. 
Edward: Ne brini ti za mene, uostalom, ona je iz naseg sveta, zar ne? Trebali bi da budemo srecni sto nismo jedini, zar ne? 
Alphonse: Ali na kakav je nacin dosla.. nije kao da je htela. 
Edward: Pokusacemo da pronadjemo nacin da se vratimo. 
Alphonse: A sta je sa onim..? 
U to vreme, Ena je uletela u njihovu sobu. Bilo je 9 ujutru vec. 
Ena: Oh? Budni ste? Mislila sam da spavate, dosla sam da vas budim. Svi su se okupili u dnevnom boravku. Mislim da je vreme za igru. Danas je Uskrs. - Otvorila je zavese i krenula je da namesta krevete, nakon sto su ustali. Alphonse je izasao iz sobe, pokusavajuci ostaviti ih same. - Edo, sta je bilo? Je l' te nesto muci? - Stavljala je jastuk nazad na mesto. 
Edward: Mislim da ti dugujem informaciju za moju ruku i nogu, zar ne? Jos ti nisam ispricao. 
Ena: Ako ne zelis da pricas, ne moras, skroz je u redu, ne zelim nikoga da smaram. 
Edward: Ne, mislim da zasluzujes da znas, dobro smo se slagali i druzili do sad, zar nije tako? 
Ena: U redu, onda. Da cujem. 
Edward: Koliko znas, mi nismo odavde, mi smo dosli sa... treceg sveta u drugi, to jest. tvoj, najnormalniji svet. I sada smo zavrsili ovde. U mom svetu, postoji... alhemija. - Zastao je, pokusavajuci otkriti njena osecanja i pravu reakciju, iako nista nije pokazivala na licu. -  Hemija, samo sto je to kao, drevna? Prvo je postajala Alhemija, ljudi su mogli-- 
Ena: da pretvore drvo u zlato? Ucili smo o tome u mom svetu, da su ljudi samo verovali u to, ali niko nije mogao da stvori tako nesto. Sam razumes koliko to absurdno zvuci. - Sela je na krevet, pokazivajuci mu da sedne pored nje. 
Edward: Tako je, makar u tvom svetu. Ali u mom, mogli smo da radimo sta smo hteli. Nije to bila prosta hemija, mi smo koristili snagu iz drugog sveta kako bi mi mogli stvoriti nesto sto drugi ne mogu. Postojali su transmutacioni krugovi, koja su nam omogucavala da stvaramo nesto iz jedne mase ono sto nam je po zelji. Ali u smislu, da ako smo uzeli drvo, da moramo da napravimo nesto drveno. Pljesnemo rukama, puf, tu je. Mogli smo svasta sa time. Ja nisam morao da koristim transmutacioni krug jer sam prosao kroz nesto strasno, sto mi je dalo mogucnost da naucim svu informaciju sveta o alhemiji. Osoba koja dovoljno uci, moze da kontrolise alhemiju bez kruga. Ne treba da prolazi kroz... istinu. - Stisnuo je pesnicu, a Ena je stavila svoju ruku preko nje. 
Ena: Kako to mislis? Kroz kakvu istinu si prosao? 
Edward: Takodje postoji ljudska transmutacija. 
Ena: Kada neko prodje iz jednog pola u drugi? Trandze? - Edward ju je gledao u cudu. 
Edward: Ne..? To je kao, vracanje coveka nazad u zivot. 
Ena: To je moguce?! Zar ne bi to trebalo da bude zabranjeno?! 
Edward: I bilo je, ali deca kao deca, nismo mogli da odolimo. Ostali smo bez majke kao mali, a otac nikada nije bio kod kuce, nismo ga ni poznavali. Zeleli smo samo da vidimo majcin osmeh, da zivimo srecno... stoga, pokusali smo da je vratimo u zivot. - Poceo je malo teze da dise. Ena, primetivsi to, krenula je da ga zagrli. 
Ena: Ne moras da nastavljas, u redu je... - Edward je umalo krenuo da place, ali se sabrao. 
Edward: Ne, mislim da je u redu. Stvorili smo bice, sto se zove homonkulus. Lutka koja nema dusu. Oni nastaju od neuspele ljudske transmutacije, dobiju secanja ljudi od koje su nastali, ali nemaju osecanja. Makar smo tako mislili... Envy i Lust, su jedni od njih. 
Ena: A ko su oni, ponovo? - Nije pustala zagrljaj, jer je znala da mu je sigurno tesko da prica o tome. Alphonse je u to vreme stajao iza vrata i slusao.  
Edward: Je l' se secas onog momka koji je mogao da menja izgled, i one devojke koje je mogla da sece sve sa prstima? 
Ena: Oni su nastali..? 
Edward: Tako je, neuspelom transmutacijom. Oni su samo zeleli da postanu ljudi, a mi smo zelili da vratimo nasa tela. Da bi uradio transmutaciju, ili bilo sta sto se tice alhemije, moras dati nesto jednake cene. Alphonse je izgubio telo, ja ruku i nogu. Tako da smo proveli par godina pokusavajuci doci do crvenog kamena, nesto sto bi nam pomoglo da vratimo tela i zanemarimo ekvivalentnu razmenu. 
Ena: To zvuci tako komplikovano... - Edward ju je pustio, i pogledao u oci. 
Edward: Moguce, za tebe. 
Ena: I? Sta se desilo? Predpostavljam da ste pronasli sta ste hteli, zato sto Alphonse ima svoje telo, ali tvoja ruka i noga... 
Edward: Pronasli smo crveni kamen, to jest, dobili smo ga od nekoga. 
Ena: Oh? Wow? Kako? 
Edward: To je prica za neki drugi put. Uglavnom, Lust je presla na nasu stranu, htela je samo da je pretvorim u coveka, i ne bi nas napadala, Envy je oduvek bio zao zato sto.. ne mogu sad o tome. Stvar je u tome da nismo dobili crveni kamen onako kao sto smo hteli, pa smo morali biti jako oprezni. Nisam pomogao Lust, nego sam gledao samo da spasim brata. Zbog cega se naljutila. 
Ena: Ali kako su dospeli cak do ovde? Zar oni ne mogu da umru? 
Edward: Mogu, ali tesko, trebala bi mi kost ili neka stvar osobe od koje su originalno bile napravljene, sto ovde ne postoji. Moracemo da se borimo dok sami ne umremo. A sto se tice dolaska do ovde.. ni sam nisam siguran. Veoma je moguce da su me pratili. Envy je otvorio kapiju ka tvom svetu pred mojim ocima. tako je on dospeo, Lust je tek nakon njega, koliko sam shvatio. I tako su nas pratili do ovde. 
Ena je ponovo ugrabila njegovu metalnu ruku, ali je ovog puta skinula rukavicu. Edward je skrenuo pogled, plaseci se njene reakcije. Ljudi bi se uplasili, kad god bi videli sta nije u redu sa njegovim telom. 
Ena: Wow, ovo izgleda tako kul. ZNam da nije lepo da kazem tako nesto i da imas duboka i teska secanja... zato si je i ostavio? 
Edward: Tako je. 
Ena: Ne brini, tvoja tajna je samnom. Zao mi je kroz sve sto si prosao. - Opipavala je hladne metalne prste. - Lepo je, a i mocno. Je l' si pokusao da koristis alhemiju ovde?
Edward: Iskreno, nisam, ni Alphonse, ni ja. Nismo sigurni da li radi, sta ce se dogoditi. A i uostalom, obecali smo jedan drugome da je necemo koristiti vise. Zavrsili smo nas put sto se tice nje. 
Ena: Razumem. Inace, idemo, vec smo se dugo zadrzali, vreme je da se igramo. 
Edward: Jos jedna stvar, hteo sam da te pitam u vezi tvog, znas.. transformisanja. 
Ena: Zar ti nisam rekla? 
Edward: Ne mogu da se setim. 
Ena: Ah, to je Hange uradila, da me ojaca, da mogu da prezivim u osom svetu... pokusava da napravi neku besmrtnicu.. - Krenula je prevrtati ocima. 
Edward: Da ne mozes da umres, huh? - Promumlao je. - Idemo, ovi vec dugo cekaju.

Yuno: Eyyy, gde ste vi do sadaaaa? Budila si nas Ena pre sat vremena, zasto ste se toliko zadrzali? - Yuno je kukala dok je sedela na podu, kao i ostali u krug. A u sredini su bila jaja. - Sta ste radili toliko? Ehhhh? Hehehehe. 
Alphonse: Bata je hteo nesto da poprica sa Enom. 
Levi: Da, nije mogao to kasnije? Nako sto zavrsimo sa ovime? Sta god da je... - Promumlao je besno.
Ena: Levi, je l' imas neki problem? Rekla sam da necu da se mesam u tvoj zivot otkako sam saznala sta se desilo. Razumem, nisam bitna, i smetam ti, ok! 
Hange: Ajde' dosta Levi, budi zahvalan jednom u zivotu. I necemo danas da se svadjamo, izgleda da je bitan dan za Enu. 
Ena je procistila grlo i izdahnula. 
Nex: I? Sta radimo sad? 
Ena: Ovako, danas je u mom svetu Uskrs. Ima veze sa religijom, ne bih bas da ulazim u to, ali poenta je da se farbaju jaja. Tradicija je da se farbaju samo u crveno, ali mislim da je lepo da bude sareno, tako su svi ljudi radili kod mene. Uglavnom, igramo se kucanja! Jedna osoba drzi jaje, dok druga lupa sa svojim preko, i onaj ko izgubi... dobice izazov hehe. A onaj ko pobedi, dobija jaje koje je pobedio i mora da ga pojede! Malo sam izmenila pravilo, da bi bilo zanimljivije! 
Levi, kao i po obicaju, je morao prvi da prokomentarise. Dok su se ostali divili, pronalazeci ovu igru zanimljivom. 
Levi: Ah, decije igre. Naravno, trebao sam odmah da shvatim, nakon sto sam video juce sta si radila sa jajima. 
Yuno: Levi, ako ti se ne svidja, napusti prostoriju jebeno, dosadan si. 
Nex: Ili se ponasaj kao normalna osoba ili napusti nase prisustvo, prosto.
Alphonse: Alo, ne bi trebali da se svadjamo, ovo je bitan dan, zar ne? 
Edward: Jedino sto mi smeta jeste sto ima veze sa religijom, kroz svasta sam prosao zbog nje. I Alphonse i ja. 
Hange: Sta je religija i zasto vi znate o tome a mi ne? 
Ena: Hocemo li se igrati ili ne? -.- 
Hange: Ok, ja cu prva! 
Yuno je ustala i krenula u kuhinju, vracajuci se sa plasticnom flasom od vode. 
Yuno: mislim da ce biti zabavno ako flasa bude birala ko ce sa kime da se kuca. 
Hange: Ok, pametna ideja, ali hocu ja prva, pa zavrti, da vidimo protiv koga cu da se kucam. 
Ena: I da, onaj ko pobedi, daje izazov! Ne samo sto treba da pojede slomljeno jaje, nego i da da izazov! 
Hange: To je jos zabavnije! 
I tako su se lepo poredjali u krug. Hange, Yuno, Nex, Levi, Alphonse, Edward, Ena. Yuno je zavrtela flasu koja je pala na Levija. Hange je uzela zuto jaje, Levi plavo, Edward crveno, kao i Ena, Alphonse zeleno, Yuno roze, a Nex smedje. Ena je pokazala Hange kako da drzi jaje, namestavajuci njenu ruku, kao i Livajuvu, koji je trebao da kuca preko. Po dogovoru. 
Krc... 
Yuno: IIIIIIIII? KO JE POBEDIO? 
Hange: JUUUHUUUUU, moje je izdrzalo udarac! Sad izazov? Zar ne? Hehehehe! - Krenula je zlobno da gleda u Enu. - Levi, tvoj izazov je... da poljubis Enu. 
Svi: Oh ne. 
Ena je ustala sa svog mesta i krenula da bezi, dok je Edward svoje jaje toliko jako da je puklo u ruci. Levi je krenuo da trci za njom.
Levi: Stani, Ena! Zasto sad bezis?! Zar ti se ne svidjaaaaam?! 
Ena: Pa, nakon tvog ponasanja prema meni i ne bas! Plus, sam si rekao da sam ti odvratna i da te nerviram, skloni se od mene! Hange, izaberi nesto drugo, molim te! - Dobacivala je dok je nesrecno pokusavala da pobegne.
Edward: Hange! - Edward je poceo da vice. - Pusti je ako ne zeli! 
Hange: Dete, ovo je izazov, pomiri se sa time! Znam da bi voleo da je ti poljubis ali pomiri se s' realnoscu! 
Ena: O CEMU PRICAS HANGE? - Ena je morala da vice sto glasnije jer se udaljavala, trceci na sprat. 
Hange: AKO NE PRIHVATIS IZAZOV ENA, MORACES I TI DA BUDES KAZNJENA! 
Ena se bespomocno spustila dole, gde ju je Levi cekao, spreman da je poljubi. Zatvorio je oci i krenuo da se naslanja, dok je Ena pomerila lice da poljubac padne na obraz. 
Cmok. 
Ena: Eto. Nisi rekla gde tacno, hehehehe! 
Vratila se nazad na mesto, osecajuci se bolno ali je prikrivala osmehom. Spustila se nazad pored Edwarda, koji joj je obrisao obraz, govoreci joj kako je imala nesto prljavo na njemu, iako nije jos nista jela do sad. Hange je oljustila jaje i pojela ga. 
Yuno je ponovo zavrtela flasu koja je pala na nju, a zatim ponovo, padajuci na Enu. 
Krc. 
Yuno: Izgleda da je moj red da dajem izazove hehe! Ubaci led u svoju bluzu! 
Ena: Zasto ja moram da patim najvise? Ali je bolje nego-- Zatim je ljutito pogledala ka Hange. Otisla je do zamrzivaca i izvukla plasticni sablon za led, izvukla dve kocke, sela nazad na mesto i spustila kocke ispred svih. Krenula je da se migolji kao kada prebacis bubu naglavacke. - Uh, uh, hladno, hladnoooo! 
Sledeca runda je bila Alphonse protiv Nex-a. Posmatrali su se kao sto bi kauboji u dvoboju sumnjicavo gledali u jedne druge. Skupljenim, skoro zatvorenim ocima, spremni da pucaju. 
1, 2, 3... krc. 
Alphonse: Oh, BATO, POBEDIO SAM! Hehehe, sta bih mogao da ti zadaaaaam...? - Pogledao je u Yuno koja ga je sumnjicavo gledala, spremna da ga ubije, ako bi mu postavio nesto sto se njoj ne bi svidelo. Alphonse je ukapirao sta zeli da kaze tim pogledom, stoga je resio da ide nakom i mirnijom varijantom. - Izazivam te daaaa... poljubis Yuno jednom u obraz! 
Yuno: ZASTO OBRAZ? ON I JA SMO ZAJEDNO! - Yuno je krenula da se budi, sto je izgledalo i slatko u neku ruku. 
Edward: Ne obracaj paznju, Yuno, on je previse nevin. - Alphonse se natmurio. 
Alphonse: U redu, poljubite se, gde zelite. - Zatvorio je oci dok su Yuno i Nex krenuli da se ljube, ne znajuci da stanu. 
Ena: Ok, rekao je jednom, zar ne? - Zastali su i izvinili se. 
Sledeca runda je bila Ena protiv Edwarda. 
Ena: Pa, hajde da vidimo. - U tom trenutku, Edward je pozeleo da moze da nekako olaksa Eni za svaki slucaj, putem alhemije. - 1... 2... 3...! 
Ena: Pobeda! Konacnoooo! - Krenula je da kuka, dok je Edward bio iskreno zadovoljan i srecan po prvi put u ovom svetu. Imao je nezan pogled na sebi. - Sta bih mogla da ti zadam, a da ne bude nesto bas straaaaasno? - Stavila je prst na usta i gledala u plafon, pokusavajuci da izgledao kao da razmislja. Ali je vec znala sta je zela da uradi. - Izazivam te da mi priznas koji je nacin za vracanje u nas svet!
... Nastala je muk i tisina. Kao da su svi imali odgovor, ali uporno kriju od nje. Da li stvarno zele da ostane ili se prosto plase da joj kazu? Spustila je pogled i tuzno pogledala u pod. 
Ena: Zaboravite. Izgleda da je to nesto sto ne trebam da znam, za svoje dobro, zar ne? Nema veze, izabracu drugi izazov. 

Bilo je vec kasno. Mrak je skroz pao, a Ena je izasla da isprati Edwarda i Alphonsea. 
Ena: Videcemo se u skoli, zar ne? Navratite ponovo, bilo je zabavno danas, pa cak i juce, zar ne? - Ena je osecala kao da samo sa njima moze da komunicira, samo zato sto su iz njenog sveta, da je razumeju. - I, ne brini, necu te smarati sto se tice tog pitanja. Kada sam budes resio da sam spremna da saznam istinu, reci mi, molim te. Sigurna sam da sam dovoljno jaka da izdrzim, sta god da je. Uostalom, sve sam ovo do sada prezivela, zar ne? - Nikako nije zelela da odu odavde, osecala se sama. - Sto se mene tice, mogli bi da ostanete ovde jos koj dan, hmmm? Ipak, raspust je. Je l' bas morate da idete? 
Edward: Ena, videcemo se ponovo, ne brini, sigurno necemo otici odavde pre nego sto te povedemo sa sobom, samo nam daj vremena da nadjemo neki laksi nacin. Ako ne uspemo, znaces taj prvi i moguce, jedini. 
Ena: U pravu si, dobro. Hvala ti na svemu. - Pogledala je ka Alphonseu. - I ti, Ale, budi mi dobro. Vidimo se nakon raspusta. 
Autobus je stigao. Mahnuli su jedan drugome. 
Ena: VIDIMO SEEEE! - Krenuli su, Ena je uzdahnula i pogledala ka podu, okrenula se i krenula nazad ka kuci. Podigla je glavu videvsi Levija koji je izgleda, svo vreme bio tu, prateci je. - Levi? Otkud ti ovde? - Cutao je i pokazao joj glavom da krenu kuci, drzeci svoje ruke u dzepu. Malo se nasmejala i krenula da ga prati. Bilo je lepo vece, iliti noc. 
Levi: Ena. - Zastao je, sto je i nju nateralo da se zaustavi. 
Ena: Da, Levi? 
Levi: Izvini, za sve sto sam ti rekao pre neki dan. Nisam mislio sve to, samo sam bio frustriran. Mislim da ti dugujem izvinjenje. 
Ena: Drago mi je sto si se izvinio, ali mislim da ne mogu da ti oprostim, znajuci ko sam i sta sam ovde, u ovom okrutnom, ruznom svetu, mislim da nije lako oprostiti ovako nesto. Nadam se da razumes. 
Levi: Razumem te, skroz. Koliko god ti vremena treba da mi oprostis, uzmi ga. - Klimnula je glavom.
Ena: U redu.
Levi: Nadam se da mozemo da krenemo sve od samog pocetka, zar ne? - Na sta se Ena nasmejala, davajuci Leviju laznu nadu.
Ena: Mislim da nije to moguce. - Pogledala je u pravcu u kojem su Edward i Alphonse otisli. Zatim su nastavili svojim putem cuteci, sve dok ih Yuno nije zaustavila. 
Yuno: Gde ste vise? 
Levi: Yuno, sta ces ti bez Nex-a, ovako kasno? - Ena je zastala, posmatrajuci je.
Zatim je izvadila makaze. 



Welcome To Our WorldDove le storie prendono vita. Scoprilo ora