Dvanaesti Deo

38 3 0
                                    


Usli smo u neku prostoriju i zakljucali se.
- Ovo nije pametno ljudi, sta ako je iza nas jebeno? - Pocela sam da panicim opet.
- Iza nas je samo zid Ena.. - Promumlao je Alphonse. - Nemoj previse da panicis, razumem da nisi odavde i da si ovde tek kratko vreme, ali moras razumeti da se ovo sve redovno desava.
- Otkud vi to.. - Jeon me je pogledao.
- Ti nisi odavde?
Krenula sam da pricam--

Knock Knock
I am at your door now
I am coming in
No need for me to ask permission

- Tu je.. Sta je bilo sa Nex i Yuno?

Knock Knock
I'm inside your room, now
Where is it you've hid?
Our game of hide and seek's about to end...~

*Seungbae's P.O.V* 

- Hange, sta opet radis? Mislim da je vreme da se odmoris.
- Heheheh, ne jos, jos malo mi je ostalo, jos par delova da zavrsim moj najnoviji i najbolji izum do sada. Mada mi je ponestalo materijala i novca, ne znam sta bih mogla u zamenu za neke delove da ubacim, zelim da bude savrsen, ali cu morati da sredim neke cipove da bi radio kako treba.. 
- Zar stvarno mislis da ce se to ljudima svideti? Ionako imamo dosta problema ovde, sta bi rekli ako znaju da pravis-- 
- Za sada cu da ga programiram da se krije,  i da slusa. Ako se desi da se sazna, nema veze, jaci ce biti od svih.
- Je l' ce moci da prezivi ako neko od stvorenja napadne? 
- Naravno da hoce, nije ni on covek kao i ostali, on je nesto jos bolje. 
- Sta je on? Da li mogu da vidim malo samo? 
- Ne, Yang. Ovo je strogo poverljivo.
- Policajac sam, imam prava, ili cu ti napraviti sranje.
- Znas da ne mozes, imate najbolju naucnicu sa vama, propascete bez mene. Uostalo, serum koji ste narucili za mutiranje ljudi je skoro spreman. Planiram da ga iskoristim na nasoj novoj devojci, koja nije odavde. 

*Ena's P.O.V* 

- Svi cemo umreti.. GDE SU NEX I YUNO? - Ustala  sam i potrcala ka devojcici. 
- ENA, NE! - Cula sam Edwardov glas, 
- STA SE DESILO SA NJIMA? - Viknula sam i i saplela se dok sam trcala. - Whooohhooh.. - Pascu pravo na--- GDE JE? 
- Ena, ona je duh, nije ovde. - U to vreme, Yuno I nex su dotrcali sa oruzjem. 
- Ona je neki jebeni duh. Bezimo odavde, ajde, ustajte. 
- Kako cemo sa Ewardom? 
- KOOKIE, MOLIM TE. 
- Necu kod njega! Neka umrem ovde!
- Ne seri, Edwarde! - Prisla sam mu i opalila samar. - Ides sa nama! 
- Je l' moram? 
- Je l' si ti retardiran? Kookie, hvataj ga. I ti Alphonse, kako znas i umes. 
Krenuli smo da trcimo. 
- Ahhh!~ - Culo se padanje, okrenula sam se, Yuno je lezala na podu. 
- Je l' si dobro? - Nex je pritrcao i podigao je. - Je l' si jako povredjena? Mora da si umorna.. 
- Ne brini za mene, Nex.. bila sam sigurna da me je neko 100% zgrabio za nogu i povukao. Hajde, idemo, ne zelim da ti se nesto lose desi. 
- Yuno, daj meni tvoju sekiricu! 
- Ena, ne mozes, sta si zamislila?
- Moram, samo malo, obecavam da cu se vratiti! 
- Je l' si sigurna? - Klminula sam glavom i dobacila mi je sekiru, koju nisam uspela da uhvatim, nego sam se odmakla, ne bih da se povredyyymmm ;) 

*Yuno's P.O.V*

- Krecem! - Ena je pobegla u drugu stranu, popela sam se Nex-u na ledja. - Mislim da nije pametno da Ena sama tamo ide, nije se navikla na ovako nesto, ne zna ni sta da radi! 
- Nex.. ne moras da se brines, sigurna sam da ce uspeti nesto, uostalom ne znamo sta je naumila. 
- ZATO I KAZE - Odazvao se Edward. - Da li si luda da je pustis samu? Ona nije odavde! 
- Niste ni vi, al ste naucili! 
- Kako ti..? 
- Zar mislite da smo glupi? Jongkook, vodi ga brze, da manje prica. 
- Pusti me dole, mogu sam! 
- Neces ti nidje! - Bili smo vec blizu lifta, ovog puta smo zajedno sa Nexom pali. 
- Ugh.. moja kicma.. 
- Je l' si dobro, Nex?! 
- POOOOOZUUURIIIIITEEEEEEEEE - Ena je trcala svom brzinom, bez sekire, sa raskrvavljenom rukom i licem, naglo je zgrabila Nex-a i krenula da ga vuce po podu. 
- Stani malo, otkad je Ena ovako aktivna u trcanju? 

*Ena's P.O.V*

O jebote, gde li je ono detence? Usla sam u ucionicu 6, sve je bilo cisto, ali po podu su bili otisci krvavih stopala i saka, kao da je neko puzio. Pripremila sam sekiru i cekala da me nesto zgrabi. Imam neki cudan osecaj u sebi, kao da me neko posmatra, dosla sam do prozora i provirila, ali opet nema nikoga. 
- Ah.. - uzdahnula sam i sela na stolicu i spustila sekiru na sto ispred mene, da li su se ostali izvukli? Uskoro cu i ja da stignem, makar se nadam, iako sam verovatno sva cudovista privukla kod sebe. Dirala sam ostrice sekire i posekla se na prst, kako divno, zatim sam se razvalila na stolici kao prava i cekala da me neko pojede, ali nista od toga kako ja vidim. Osecaj da me neko posmatra se ne sklanja. Nagla sam glavu ka pozadi sa vec zatvorenim ocima. 
- Ah, sta cekaju ova sva cudovista? Sto samo mene ne uzmu, ostali jos imaju vremena. Polako sam otvorila oci a na plafonu se nalazilo izdeformisano jezivo cudoviste. Imalo je 9 dugackih nogu koja su se prostirala do svakog ugla ove ucionice, imao je izduzenu i izdeformisanu glavu sa dugackim ustima koja su zapravo otvor, oci nije imalo, ali opet kao da je moglo da me vidi. Srce je krenulo nenormalno da lupa i jedva sam se drzala da ne krenem da vristim i da se tresem. Spustila sam polako glavu i krenula da ustajem, uzimajuci sekiru tiho i mirno, a zatim sam krenula ka izlazu i krenula da otvaram vrata. Ali bila su zakljucana. 

*Nex's P.O.V* 

- U pravu ste, i zasto bi me tako vukla? Ena? - Stala je odjednom i gledala u nas dugo vremena, treptala je ali nista nije govorila. - Ena!? 
- Zar niste srecni sto me vidite? Izvukla sam se, i devojcica je mrtva!

Welcome To Our WorldWhere stories live. Discover now