- Zdravo, Ena, nismo se videle odavno. - Zaledila sam se u mestu. - Drugarice, zasto mi ovo radis?
- Yukko? Zasto TI ovo radis? *iskliznula sam inazad, ostavivsi kutiju, krenula sam da trcim ka izlazu sobe, pored mene je proleteo noz, pravo u zid. Okrenula sam se ka njoj u strahu. Otkud ona ovde?! Sta se desava?! Zar ona ne vlada samo u skoli?! |
- Hihihih... - Imala je piskav kikot, kao kada se malo dete kikoce. - Hajde da se igramo, Enaaa!~ - Noga joj je skliznula je i krenula je da trci ka meni. Izletela sam u kuhinju, vise ni ja nemam snage da trcim, a ne smem ni napolje izaci, Livaj me je licno doneo. Da li su oni dobro!? Uhvatila sam kuhinjski noz i podigla je ka njoj.
- Hihihih, nece mi to nista uraditi!~ - Udarila mi je ruku, sto me je nateralo da ga ispustim. Otklizio je ka drugom cosku sobe. Bila sam vec pribijena uz zid, i ubrzo, ruke joj se nasle oko mog vrata. Krenula je polako da steze, imajuci jez osmeh na svom licu.
- L-Liva-- borila sam se za vazduh, sve vise je stezala. Polako sam dizala ruke ka njenom vratu i drzala je tamo. Pocelo je da mi se muti pred ocima.
Nex's P.O.V
- KOLIKO IH JOS IMA? - Morali smo da ih probadamo kroz vrat da bi ih ubili. Bilo ih je dosta, al nije nam jos puno ostalo. Livaj je imao dve mini sekirice koje su bile lake za koriscenje, tako da se bez problema pokretao i ubijao, dok je Hange imala jednu veliku, i veoma tesku, moze se primetiti po nacinu na koji je koristi, i vidi se da oduzima dosta energije. Yuno i ja smo koristili mini surikene i ciljali u vratove, sto smo bolje mogli.
- Livaj, gde si stvarno bio? - Yuno ga je upitala dok je bacala suriken.
- Pomagao oko eksprimentisanja za Hange, i da Hange, sve je spremno.
- Divno, kad cemo isprobati?
- Koga si planirala za to?
- Mislim da fino znas.
- Je l' si sigurna?
- Da. Moramo da otkrijemo jel se to tacno tako radi.
Ostao je jos jedan samo. Bio je ogroman i krupan, ako nas zakaci, gotovi smo. Doduse, ranili smo ga nekoliko puta po telu, al se i dalje ne zaustavlja. Skupili smo se, i svi zajedno napali na njega.
.
.
.
Usli smo u kucu i videli Enu kako lezi na podu. Mirno.Prisao joj je Livaj.
- Ej, sta ti je? - Nam Sin je takodje prisao i uhvatio je za ruku. - U besvesnom je stanju. - Dodao je. - Sta se desilo ovde dok nas nije bilo? Zasto joj je vrat crven? - Poceo je da joj proverava puls i disanje. - Nece joj biti nista lose, osvestice se uskoro. - Podigao ju je i stavio na kauc.
- Ovo je divna prilika daa... - gledala je Hange u Livaja.
- Ne, nemoj, ne znamo sta moze da se desi. Spremicu joj caj, pa kad se probudi..
- Ohooo, da li je to nekome stalo do Eneee?
- Ucuti, cetvorooka.
*Ena's P.O.V*
Probudila sam se u svom krevetu. Osecao se divan miris palacinki.
- Ena, samo spavas, izadji napolje! - Cekala me je drugarica Tina ispred praga od moje sobe. Otkud ona ovde? Pogledala sam u svoje ruke, bile su uredu, ustinula sam se i bolelo je. Molim? Polako sam ustala iz kreveta i krenula da hodam. Izasla sam iz sobe, drugarica je sedela za stolom i mazala je palacinke sa kremom i plazmom. Mama je sedela pored, posmatrajuci nas. Sta se desava? Zasto sam ovde odjednom? Opet sam osetila kao da me je nesto ustinulo, al nisam to bila ja.
- Auc.. - Promumlala sam.
- Sta ti je? - Ustala je i krenula da me hvata za ruku, al samo je prosla kroz mene. Pogledala sam se zacudjeno, i nasmejala se.
- Oprosti, ovo je samo dubok san.
*Levi's P.O.V*
Odjednom se naglo probudila, bas kad sam hteo ponovo da je ustinem. Duboko je disala. Pocela je da se trese od straha.
- Opusti se! - Uhvatio sam je za ramena i malo protresao. Pogledala je u mene, krupnim plavim ocima.
- I dalje sam ziva..? - Uhvatila se nezno za vrat i izgledala kao da je postavljala pitanja u sebi.
- Mozes li mi reci sta se desilo? - Pruzio sam joj crni caj.
- On mi je omiljen, hvala ti.. - Promumlala je i krenula da ga pije. Pojavio joj se nezan osmeh na licu i boja u licu joj se povratila. - Ne znam sta se desilo. Pojavio se duh neke devojke koja samo se samo pojavljuje u skoli, ne znam kako je dospela ovde i zasto me uporno proganja. - Spustila je solju. - Krenula je da me napada, pacila je noz ka meni, ali sam ga izbegla. Kako moze da dodiruje stvari i koristi ako je duh? A kad sam ja pokusala da je probodem nozem, nista joj se nije desilo? Obacila sam takodje ruke oko vrata, ali i dalje, nista joj se nije desavalo.
- Je l' to onaj noz sto se zabio u zid moje sobe? Sta si radila tamo? - Iznenadno me je pogledala i krenula da crveni. - Ponavljam, sta si radila tamo, derle jedno?
- Samo sam htela da pogledam sta je u onoj kutiji.. - Promumlala je i pogledala ka podu.
- Gledaj u mene kad pricas samnom. To sto ima u kutiji, nije za tebe, i to ne treba da te zanima, je l' ti jasno? - Podigla je glavu i pogledala me pravo u oci.
- Je l' ti nesto krijes o mom svetu? Zasto ne smem to da vidim? Svi mi brane! - Izgledala je iznevereno i ljuto.
- Ohooo, probudila si se! - Hange je usla u sobu sa Nexom i Yuno. Spustila je pogled i nastavila da lezi.
- Oi, popij caj sto sam ti spremio.
- Hvala, al' ne mogu vise. - Okrenula se ledjima. - Ne osecam se najbolje.
- Vidi se, sva si crvena.
- Mislim da sam se prehladila, mozete da me ostavite na miru sad? - Promumlala je i skupila se. Ustao sam i uzdahnuo.- Kad cemo?
- Izgleda da uskoro, neka se oporavi prvo. Usao sam u svoju sobu i izvukao kutiju. Otkljucao sam je kljucem koji uvek drzim kod sebe. Kako je uopste planirala da otvori? Pogledao sam unutra, sve je na mestu. Ponovo sam je zakljucao i vratio na mesto. Kada sam se vec vratio u dnevnu, spavala je uveliko. Uzeo sam cebe iz svoje sobe i prekrio je.
- Mmmh.. - promumlala je. Samo da se ne probudi i vidi mene ovde. Krenuo sam ubrzano da hodam i noge su me terale da krenem da trcim. Kao sto sam i uradio.
- Videli smo te svi!
- Svidjas joj se takodje, opusteno!- Ne serite. - Promumlao sam i otisao da radim svoj posao.
* Yuno's P.O.V*
- I? Kako vam se cini komora?
- Zanimljivo je, al, je l' si sigurna da radi?- Da, Livaj je licno radio na njoj.
- Je l' si sigurna da moze ovo za..?
- Moze, i ako ne uspe, nece se nista lose desiti. Sve ce biti pod kontrolom sigurna sam. Al ne smemo da joj kazemo.
*Ena's P.O.V*Proslo je vec par dana. Krenula sam napokon da se oporavljam. Imala sam prehladu od ogromnog stresa. Za to vreme, Livaj i ja smo se zblizili, nije on toliko los. Sedela sam na kaucu i pila caj koj' bi spremio. Skicirala sam u svesci, takodje sam bila i pod cebetom. Bilo mi je bas lepo. Dremao je ispred mene, dok mu je knjiga bila u krilu, samo sto ne padne. Uhvatila sam samu sebe kako se smeskam. Nemoguce da mi se ovaj covek svidja... Pevusila sam neku neznu pesmu u sebi.
Pazila sam na svaki detalj. Biti bolestan u ovom svetu i nije tako lose. Nisam danima isla u skolu, sto je znacilo da nema nikakve nevolje. Yuno i Nex su trenutno u skoli, a Hange kao i obicno, priprema neke eksprimente. Uzdahnula sam i slucajno ispustila olovku. U brzim refleksima sam pokusala da je uhvatim da ga ne probudim, al je sve ispalo 10x glasnije nego sto je trebalo. Polako je krenuo da otvara oci. Zagrlila sam svesku, cvrsto uz grudi, da ne vidi. Pogledao me je, pogledi su nam se sreli.
- Sta to radis? Daj da pogledam. -
- Ne.. - Ustala sam i krenula da trcim, misleci da ce me juriti, al je samo nastavio da lezi. Usla sam u svoju sobu i uzdahnula, ostavivsi svesku na stolu. Hange je uletela u kucu.- VREME JE LIVAJ!
- Sta? - Provirila sam.
- Ena, imam nesto za tebe, pomocice ti da se odma regenerises skroz!
- O cemu ti Hange? Dobro mi je, jos vikend da prodje i bicu kao nova. Hvala ali neka hvala. - Nasmesila sam se.
- Moras, moras!
- Neka, neka, hvala Hange, al ne zelim da eksprimentises na meni.
- Livaj, hvataj je.
- Oprosti Ena, moram.
- Livaj, reci mi da se salis. - Krenula sam korak po korak da se udaljavam u svoju sobu, dok je polako prilazio. - Molim te, prekini.. sta zelite od mene?
- Samo kreni sa nama.
- Ne.. - Progutala sam knedlu u grlu, i krenule su oci da mi suze same od sebe. Pre nego sto sam primetila, vec me je cvrsto drzao za ruke. Skrenuo je pogled ka svesci.
- Tsk.. - Odjednom je sve postalo crno, nakon sto sam osetila udarac po vratu.
*Nex's P.O.V*- Je l' ste sigurni za ovo?
- Mozda niste trebali? Pogotovo je bilo protiv nje! - Rekla je Yuno.
- MMMMMM!! - Glasno mumlanje se culo i udaranje po staklu
YOU ARE READING
Welcome To Our World
ParanormalDa li je ovo san? Secam se da sam pre par sati bila obicna tinejdzerka koja je isla u 8. razred, osnovne skole. Medjutim, probudila sam se na potpuno drugacijem, nepoznatom mestu. Gde sam ja to? Ustajem, prvo sto vidim jeste na vratima " Welcome To...