Trinaesti Deo

28 4 0
                                    


Proslo je vec par dana otkako smo videli novi izum od Hange. Dobar je i poslusan, pomaze oko kuce i Hange sa njenim eksprimentima. 
Oporavila sam se i trenutno sedim u Livajevoj sobi i ponovo pregledavam njegove stvari. Zelim da ga ponovo vidim.. To je bilo lukavo sa njegove strane, taj gad. Ne znam zasto sam ga se naglo prisetila i ne izbija mi iz glave. Proslo je mesec dana od icidenta sa TekeTeke vec, zasto se ne pojavi? 
Soba mu je bila prasnjava, niko nije ulazio osim mene, al Yuno bi mi cesto branila. Ne znam zasto. 
Zavukla sam se ispod kreveta i ugledala u neku kutiju, pruzila sam ruke i krenula da je vucem ka sebi. Bila je teska i drvena, stara. 
- Sta mislis da radis? - Trgla sam se i udarila glavom, i izvukla je. Stajala je Yuno sa kutlacom. - Ostavi tu kutiju, odmah. - Okrenula sam se skroz ka njoj i sela na pod ugodnije. 
- Sta to krijete od mene? Zasto ne smem da pogledam? 
- Ena, razumem da ti se svidja Levi i da ti nedostaje al' ne smes tako da ceprkas po njegovim stvarima. 
- Ne svidja mi se! Samo me interesuje zasto je pobegao i od koga! 
U to vreme, usao je Nam Sin u sobu sa nama. 
- Mogao bih Vam pomoci. 
- Neka hvala, odmaraj. Napuni sebi bateriju il' kako to vec kod tebe ide... - Ustala sam i mrzovoljno izasla iz sobe. U kuhinji je sedeo Nex i jeo kuvani krompir sa mesom koji je Yuno spremila.
- Ena, jedi sa nama. - Pogledala sam ka stolu, bio je pripremljen za sve nas, samo sto je Nex ranije krenuo. Klimnula sam glavom i sela, dok je Yuno sela preko puta mene. Posmatrala me je cudnim pogledom al' se nisam obazirala. 
Hange je prevrtala hranu, kao i ja. 

- Da li ima nacina da udjemo u onaj svet ponovo? - Promumlala sam pitanje. 
*Nex's P.O.V* 
- Da li ima nacina da udjemo u onaj svet ponovo? - Promumlala je Ena dok je polako zvakala parce hleba. 
- Ne treba pricati dok se jede. - Upao je Nam Sin. 
- Cuti ti, previse pametujes. - Promumlala je Hange.
- Sta je bilo Hange, nervira te licni izum? - Samo je odvratila glavom i nastavila da jede. 
- Ne bih da pametujem, al' da li imas predstave kroz sta smo prosli? - Upitao sam je. 
- Prosla sam gore od vas, i od pomisli da ste me zamalo ostavili, pripadne mi muka. 
- ...
- ...
- Nismo imali izbora, ili bi svi umrli. - Branila je Yuno. - Uopste, zasto zelis tamo ponovo da ides?
- Zato sto sta ako upadnem u svoj pravi svet? 
- Zasto bi zelela da odes tamo? Ne svidja ti se ovde? 
- Nije u tome stvar, nervira me sve ovo. Sto sam se odjednom pojavila ovde i cudovista me napadaju, ljudi umiru, plase se, beze, trce, nose oruzja sa sobom.. 
- Tvoja poenta? - Upitao sam.
- Samo zelim mir, znas li koj je ovo stres za mene? 

- Trebamo da krenemo u skolu. - Prekinula je Yuno. - Spakujte se. 
- Vec jesmo. - Pogledali smo u Nam Sina koji je klimnuo glavom. Fin robot. 
... 
*Yuno's P.O.V* 
Hladno je. Krenula je sitna ali hladna kisica da pada, Nex se priglio uz mene i drzao je kisobran iznad nase glave. Ena je nosila kapuljacu i grejala samu sebe, imala je tuzan izraz lica. Iz torbe joj je virila mini sekirica, za svaki slucaj. Svi nosimo oruzja svejedno. 
Preko puta nas, stajao je JungKook, nakon sto nas je spazio, pretrcao je ulicu. 
- Sta ima? - Prekrio je kisobranom i Enu. - Zasto mrznes? 
- Ma nije bitno. - promumlala je. 
Nakon nekog vremena, stigli smo u skolu. 
Sedeli smo na matematici. 
- Da li ste culi deco? Pojavili su se hodaci po krovu! 

- Ko je to? - Mumlala su deca. Proverila sam torbu za oruzje. Sve je na mestu, klimnula sam glavom prema Nex-u. 
Edward i Alphonse danas nisu dosli u skolu, trazila ih je Ena. Moguce i da imaju drugacije casove. 
- Hodaci po krovu su bica koja prave izuzetne skokove s' krova na krov. Opisivani su kao zgodni ljudi sa rukama koje imaju kandze. Imaju takodje narandzaste svetlucave oci. 
- Cisto sumnjam da su opasni, oni su na krovovima, a mi na zemlji! Hmph! - Rekla je najpromisljenija osoba iz odeljenja. 
- Pojavljuju se nocu, - Nastavila je Profesorka - i napadaju ljude. Cisto sumnjam da mozes preziveti ako te zakaci jednom. 
- Zasto bi napali?
- Otkud ja to znam?
- A odakle znate da napadaju? I uopste, ko je prosirio tu pricu? 
- Licno sam to videla! Uspela sam da pobegnem jedva deco! Cuvajte se molim vas! 
- Koliko strasno moze to da bude? - promumlala je Ena u polu snu.
- Ena, budi se, ceo dan spavas! - Bockao ju je Jungkook po ramenu.
- Mmh.. pusti me.. neka crknemo svi.. mozda se probudim u svom svetu napokon.. 
Odjednom je nastala tisina. 
- O cemu ti, Ena? - Podigla je glavu.
- Oh.. ma nista, sanjarim.. ne obracajte paznju.. - Promumlala je i spustila, nastavivsi da spava. 
- Je l' ti je oruzje na mestu? - Upitala sam je. Klimnula je glavom lenjo. - Ena, sta ti je odjednom? 

Welcome To Our WorldWhere stories live. Discover now