Devetnaesti Deo

18 3 2
                                    


*Levi's P.O.V*

Ah.. osvezavajuce. Istusirao sam se i birao sta da obucem. Cuo sam kucanje na vrata. Bez mog odgovora, usla je Ena.
- Ah.. izvini, ovaj.. - okrenula se. - nisam znala da si se istu--
- Sta hoces?
- Ovaj.. Levi.. htela sam da se izvinim. Za sve sto sam rekla, nisam htela da tako ispadne, pogresila sam i zao mi je sto te nisam slusala.
- U redu, sve je oprosteno, mozes da ides.
- I dalje si ljut..
- Izadji iz moje sobe.
- Uh.. htela sam jos nesto...
- Sta je?
- Ovako.. um.. izvinjavam se unapred za ovo ali.. - Potrcala je ka meni i oborila me?! 

*Ena's P.O.V* 

Poljubila sam ga, ali me je odgurnuo ubrzo. Odgurnula sam se telom ka zidu i gledala kako polako besni. 
- Levi, izvini ni--
- Dosta si uradila za danas. Ne. Za svo vreme sto si ovde bila. Znao sam da je ovo bila greska. Nikad je neces zameniti. 
- O cemu pricas, Levi? - Skupila sam obrve i krenula da ga dodirnem za rame. 
- REKAO SAM DOSTA SI URADILA. - Reflekso me je odgurnuo, sto je poprilicno bolelo, na nekoliko nivoa. 
- Razumem. 
Ustala sam i krenula u svoju sobu, dok je Hange ulazila u kucu. 
- Hej, Ena! - Odmahnula sam rukom i otisla nazad u svoju sobu. Krenula je da me prati. - Hej, sa tobom pricam, sta je bilo? Opet Levi? Sad cu-- 
- Zasto ste pretvorili od mene cudoviste? Sta si pokusavala ovim da postignes? Je l' sam ja dosla iz drugog univerzuma da bi ti eksprimentisala nadamnom ili? Je l' toliko vredim? Za sve vas? 
- Ne mogu da ti kazem nista o tome. Razumem da si ljuta, ali moramo nekako da te odrzimo u zivotu. To nije bila skroz moja idej--
- A OVAKO NISAM MOGLA DA ZIVIM? KAO NORMALAN COVEK? - Krenula sam da vicem, ali sam primetila da Yuno i Nex vire iza zida. - Mozete da udjete. Da li mozda vi znate zasto se ovo desava? Zasto ovo pravite od mene? Sigurno znate! Vi ste svi zajedno ziveli ovde, ja sam samo... gost. Ne brinite, pokupicu se i odselicu se. 
- Ena, ne mozemo da pricamo o takvom necemu, nismo protiv tebe, ali ko zna kako bi prihvatila istinu. - Rekao je Nex. 
- Mozda i zasluzuje da zna. - Prekinula ga je Hange. - Ali prvo, idem da popricam sa Levijem. 
Izasla je, dok sam bespomocno sela na krevet, stavila ruke na glavu i duboko uzdisala. 
- Ena, - krenula je Yuno - uskoro ces saznati, nemoj da se nerviras. 
- Zasto sve krijete od mene? Nisam vise bespomocna. A i uostalom, ako toliko smetam, samo mi kazite kako da se vratim, sigurna sam da znate. - Oboje su ucutali. 
... 
- " ALI TI SI OVO TRAZIO, ZASTO SE GUBIS OVAKO? KONACNO SMO USPELI, AL NE--"
- " ALI NIJE TO ONA, MOZDA IMA ISTO LICE, ALI JE SKROZ DRUGACIJA, SMETA. "  
- " NIJE ONA PROSLA KROZ SVE OVO DA BI TI BIRAO, KAKAV SI TI IDIOT, U PRAVU SI, NE TREBA DA SE LEPI ZA TEBE, NEZAHVALNICE. " 
- " OTVORITE PORTAL DA SE VRATI. " 
- " TO NIJE TAKO LAKO, ONA NE MOZE DA SE VRATI VISE OSIM AKO--- " Zaustavila se dok smo svi cutali i prisluskivali.  
- " NISI CEKAO 25 GODINA DA SE OVAKO SVE ZAVRSI, KAKAV SI TI DEBIL. "  
Hange je besno izletela iz sobe i zatekla me kako prisluskujem. - Mislim da zasluzujes da znas. Kreni zamnom. - Rekla je sapatom, kako Levi ne bi cuo.

*FLASHBACK MNOGO GODINA RANIJE* 

*FLASHBACK MNOGO GODINA RANIJE* 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Krenula je Hange.
- Levi je imao devojku koju je mnogo voleo, ali oduvek je bio nesiguran u sebe. Nikada nije bio srecan u ovom svetu. Uvek se plasio, pogotovo za svoju polovinu. Bila je to jaka devojka. Upoznali su se tako sto su se borili jedan protiv drugoga. Nisu se dobro sporazumeli, pa je nastala tuca. 

Uspela je da ga savlada, zato mu se i svidela

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uspela je da ga savlada, zato mu se i svidela. Doveo ju je ovde, u ovu kucu. Krenuli su da provode dosta vremena zajedno. Ne samo njih dvoje, nego svi zajedno. Zato je Yuno i fina prema tebi. Ona nikome ne veruje. 
- Ali zasto prema meni? Sta ja imam sa tom devojkom? - Prekinula sam je. 
- Shh, saznaces. Nastavila je. 
Malo po malo, krenuli su da se zabavljaju. To je bila njegova prva devojka, nije pre pokazivao nikakav interes ni za koga. Bila je pozitivna, vedra osoba. Svi su je voleli i postovali. Neki su se cak i plasili, jer eto, bila je borac. - Odjednom je zastala, i pogledala me tako cudnim i tuznim pogledom, kao da je sazaljevala nekoga, kao da je sazaljevala mene, - Medjutim, - Nastavila je - jednog dana, samo je nestala. 
Bilo je to dugo traganje, Levi nije prestajao. Telo u ovom svetu se ne raspada lako, zato sto postoje transmutacije, eksprimenti, ovo je sve natprirodno, to je dobro, a i lose istovremeno. Svi su tragali za nkom, to je bila velika vest, bila je poprilicno popularna. Ali, nakon dva meseca, dok smo Levi i ja, po obicaju tragali, videli smo smo cipelu na travi, koja je bila ista koju je ona nosila. Krenuli smo detaljno da trazimo. Dok Levi konacno nije naleteo na njeno telo bez duse. 


-To je bio prvi put kad smo ga videli da place

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-To je bio prvi put kad smo ga videli da place. Ta devojka je kopija tebe. Imala je isto lice. - Zastala je pa je nastavila ubrzo. Cekala je reakciju. - Levi nije mogao da se pomiri sa njenom smrcu. To se desilo pre 25 godina. Zato je cuo da postoje portali u druge svetove. I dalje ne znam ko mu je rekao o tome. Stoga, pokusavali smo da pronadjemo nekoga ko lici na nju, samo da bi mogla da je zameni. Naravno, nismo uspeli da otvorimo portal tako lako, trebalo nam je najmanje 15 godina da pronadjemo nacin kako da ga otvorimo. Znali smo da, cim jedna osoba umre, ona se radja u drugom svetu, sto znaci da si se ti rodila pre 25 godina, zar ne? 
- Ali ja imam 18--
- To je u tvom svetu, ovde, vreme se gleda drugacije. Khm. - procistila je grlo - da nastavim. Tako da, znali smo da se rodila osoba sa makar istim izgledom, a verovatno i dusom. Ne znam kako se ona ponasala dok je bila mlada kao ti. Opet, mi ovde nemamo godine starenja, ko zna koliko je zapravo bila stara po tvom svetu, kad se upoznala sa nama. Zato, moguce je da ste zapravo iste osobe, ali se sve zaboravilo. Naravno. Ti ides ka putu jacine, moguce je da ces mu se svideti. Ti si i dalje dete, zar ne? Taman dok smo otvorili portal, bila si dovoljno stara da predjes. Medjutim, covek moze da prodje samo jednom kroz njega. Onaj ko te je doveo ovde je ostao u tvom svetu, jer ne moze da se vrati. A ti, ne mozes nazad. 
- Zasto? Zar nisi nesto rekla da postoji nacin? 
- Postoji, ali nije siguran, uostalom, ne smem nista da ti kazem o tome. 
- Ako sam samo zamena druge osobe, ne trebam ni da budem ovde, jer nisam ista. Mozda imamo isto lice, ali u dusi je definitivno neko drugi. Zao mi je sta mu se desilo i boli. Ali, prezivecu. Ali, zasto ste me onda pretvorili u ovo bice? Zasto ste me mutirali? 
- Da bi prezivela. Ne znamo koliko bi mogla da izdrzis u ovom svetu, umrla bi najverovatnije, tvoje telo nije zapravo bilo naviknuto na ovakav prostor, svet. Jer smo drugaciji kao sto sam vec napomenula. Ali ako zelis, mozes da se iselis odavde, doduse, ne znam kuda ces, mi smo jedini koji mogu da ti pomognu. Na tebi je. 

Welcome To Our WorldWhere stories live. Discover now