Deseti Deo

40 2 3
                                    

*Ena's P.O.V* 

   Neko je stajao na kraju hodnika, u crvenoj haljinici, sa spustenom kosom. Sto sam vise prilazila, mogla sam osetiti kako ta osoba smrdi, da, SMRDI. Na krv. Kako sam se priblizavala, mogla sam da vidim da je haljina na nekim malim mestima bela. Oh, shit.
Bas kada sam krenula nazad... Zgrabila me je za kapuljacu od duksa. 
- Ena, Ena, opet si zaboravila na svoju prijateljicu.. 
Oh ne.. zar ne opet.. Bukvalno sam u glavi facepalm-ovala, kako se izvukla iz ludnice jebeno.. sta joj se bese desilo onog dana.. 
U tom trenutku, glava je pala na pod, brzi siljci su prosli pored mene, ali izgledalo je kao da se vratilo unazad. Znaci imamo i takva oruzja. Nisam sumnjala uopste, okrenula sam se ocekivajuci Nex-a ili Yuno, ali zapravo je stajala visoka devojka, neprikladno obucena za skolu. Imala je duge prste i kosa joj je prekrilo lice. 

(A/N: ART OD VASE OMILJENE AUTORKE, ZNAMH TALENTOWANA SAM1!!11! ;) ) 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(A/N: ART OD VASE OMILJENE AUTORKE, ZNAMH TALENTOWANA SAM1!!11! ;) ) 

Nez i Yuno su dotrcali iza nje. 
- KO SI TI!? - Viknula je Yuno. Samo se osmehnula i skupila prste. Sta? 
- LUUUST, POZURIII. - Cuo se neki musko/zenski glas, nesto izmedju. 

- Envy, nemoj da me pozurujes. 
- Moras i meni malo ostaviti. - Momak po imenu Envy je ubrzo protrcao pored, nisam mogla ni da ga vidim lepo. 
- Ppreporucila bih vam da bezite odavde. - Lust je rekla. 
- Ko si ti, i sta si? Zasto si ovako bleda? - Pogledala sam je, a zatim mrtvo telo koje je lezalo na podu u lokvi krvi. - I kakvi su ti to prsti..? 
- Ne mislim da tebi trebam da otkrivam ko sam, i sta sam, bolje vam je da bezite dok vas ne ubijemo. - Sigurna sam da nece to uraditi. Pomislih u sebi. 
- Nista, idemo odavde. - Pogledala sam ka Yuno i Nexu, koji su klimnili glavom, i krenuli samnom ka izlazu.  
- Stanite.. - Rekla je Yuno, u shoku. Nex i ja smo je pogledali " ? " pogledom. - Telo je nestalo.. - Uperila je rukom ka mestu gde je trebala mrtva devojka da lezi, ni kapljice krvi nije bilo. Pogledali smo u Lust i Envy-ja. Lust je stisla saku i zube. Odjednom je Edward poceo da trci ka nama, zgrabivsi me za ruku, pocevsi da sprinta. 
- BEZI ENA, I OSTALI. - Alphonse je bio pored njega. 

- Oooo, prcvoljkoo, po tebe smo dosli.. - Htela sam da crknem od smeha ali sam se uzdrzala i pocela da bezim sa njim. 
- Stani, Edo! Povredila sam nogu, uganula sam naglo pre nego sto sam htela da bezi--- Krenuo je ispred mene, i dao mi znak da skocim na njegova ledja. Sto sam i uradila. Ko je lud da propusti bezplatnu voznju na ledjima? Osetila sam kako usporava jer sam verovatno teska, mozda moram malo na dijetu, ma neka ga, izdrzace jos malo. Envy je jednom udario pesnicom od pod, unistavajuci isti. STA? Koliko je jak? 
- NECES MI POBECI PRCVOLJKO! - Viknuo je besno i trcao pozadi, ubrzavajuci sve vise i vise nakon svakog koraka, Lust je takodje trcala iza njega ali vec sporije, i to mnogo. Viso je koristila brze duge prste da presece zidove i zamalo meni glavu. 
- POZURI EDWARDE. - Rekla sam uspaniceno. 
- Pa kako mislis da pozurim kad si teska? - Skocila sam s' njega i krenula da trcim iako me je noga ubijala, pokusavao je da me uzme nazad, ali sam ignorisala i odaljila se malo. U to vreme je Kookie izasao iz ucionice. 

- Ena trazio sam t--- A onda je vieo sta se desava i krenuo da bezi u nasem pravcu. 
- ZAR I TI? - Ignorisao je moje pitanje. I zgrabio me za ruku, noseci me u rukama. - ALOOO, S-SPUSTI ME DOLE! 
- Cuti, vidim da si povredjena. - Nastavio je da trci dok je Edward bacao nozeve pogledom u Kookija. 
- Ali teska sam..! - Naglasila sam namerno, a Edward je pogledao ka meni. Isplezila sam jezik ka njemu. 
- Nisi, opusti se. Ko ti je to rekao? 
- Ma neka doticna osoba.. 
- ALO LJUDI NIJE ZA CASKANJE. - Rekla je Yuno dok je vadila sekirice iz skrivenih dzepica i bacila ih pozadi, cuo se jauk, pogledala sam jedva pozadi, koliko sam mogla, da vidim da je sekira zabijena po sred cela Envy-ju u glavu. Samo je poceo histericno da se smeje i izvukao je sekiru bez problema, regenerisajuci se. Sta..? 
- TO NISU LJUDI SIGURNO SA NEKIM TAJNIM ORUZJEM. MISLILA SAM DA ONA ZENA IMA RUKAVICE. - Nex je izvukao takodje sekiru koja se pretvorila u veliku i potrcao je ka njima. 
- NE, NEX! - Viknula je Yuno, trceci za njim. - NASTAVITE VI. 
Tako smo i uradili, Al, Kookije i ja smo nastavili da bezimo, dok je Edward otisao da se bori. 
- Kookie, hvala ti.. - Obavila sam ruke oko njegovog vrata i poljubila ga u obraz, sto ga je nateralo da me ispusti. - OUCH. POVLACIM TO. 

*Seungbae P.O.V*

Krenuli smo da trazimo jos neke dokaze i podatke sto ce nam trebati.
- Je l mene trazite..? - Polako sam se okrenuo iza, i muskarac sa plavom (zutom) dugom kosom je drzao crnu loptu u rukama. 
- Ko si ti..? - Rekla je Hange, dok su joj polako ispale naocase s' face. 
 - Ne bi da znas, draga. - Pacio je loptu ka nama. 

*Yuno's P.O.V* 
Lust je sakatila Edwardovu ruku i nogu. Fino mu je Nex rekao da ne ostaje ovde, i da je opasno, oni nama nisu neprijatelji pa bi mogli nekako da ih zamajavamo i izvucemo se, ali je Edward morao da naleti i da ih napadne, prsvo sto se desilo jeste da je dobio jak udarac u lice i pao je unazad na plocice skolskog hodnika. A onda ga je Envy uhvatio i dzao crvsto, bez obzira koliko smo bacali male sekirice, vec je vesto mogao da ih odbije nogama. Vec je provalio foru, a Lust je za to vreme unistavala njegovu metalnu ruku i nogu. Kako cemo sad..? 
- Nex.. - Promumlala sam i klimnuo je glavom, izvukao je gasnu lopticu i bacio, dovoljno da ih zaustavi. Zgrabili smo Edwarda, i sa preostalom slagom poceli da bezimo, ostavljajuci gasne kugle kako bi mogli da umaknemo, ipak su brzi i jaki. 
Ubrzo su se culi koraci, Kookie je nosaio Enu i dalje, i trcao ka nama sa Alphonseom. 
- Stepenice su zauzete, moramo liftom. 

Welcome To Our WorldWhere stories live. Discover now