*Levi's P.O.V*
Naglo je otvorila oci i pogledala u nas uplaseno. Probudila se tokom procesa. Ovo ne valja nikako. Krenula je da grebe u staklo i da se gusi.
- Ovo ne treba da se desi! - Promumlala je Hange u panici.
- Hange, opet fejl? Brzo, izvuci je odande! - Krenuo je Nex da panici, kao i Yuno, koja je bila spremna da razbije staklo sekirom.
- Ne, stanite! Jos malo pa je proces gotov! Mora jos malo da izdrzi!
- Krenula je jos vise da udara od staklo i borila se za vazduh.
- Rekla si da to nije voda!
- Nije voda, to je supstanca koja ce je mutirati!
- ZASTO SE GUSI ONDA ODJEDNOM?
- Zato sto je svesna sta se desava! Sad je gustina gusi.- ZAUSTAVI OVO HANGE! - Viknuo sam i krenuo da udaram pesnicama od staklo. Ena je stavila ruku naspram staklo i dala mi je 'spasi me' pogled i krenula ponovo da gubi svest polako. - UBICEMO JE!
- Jos malcice..! - Nestrpljivo je drzala ruku od dugmeta za zaustavljanje procesa.
- JE L' MOZES DA NAS CUJES? UDARI OD STAKLO, PRESECI GA. - Viknuo sam, a pesnice su krenule da mi krvare, al nisam napravio nikakvu stetu staklu. Zatvorila je oci. - HANGE! - Yuno je potrcala i zabila sekiru u staklo, sto je samo nateralo sekiru da sklizne.
- Cekajte! - Nex je potrcao ka Hange i odgurnuo je, a Yuno je pritrcala i pretisla dugme. Glavno staklo se srusilo pravo ispred mene, i ali se supstanca nije mrdala. - Koliko je ovo cvrsto..? - Promumlao sam i prisao delu gde je Ena i jedva provukao ruku do nje, nokti su se skupili, a mene je koza krenula da pece. - STA JE OVO?
- Moras da pozuris ako mislis da se izvuces iz toga. - Povukao sam je naglo i cuo se ''plup'' zvuk. Pala je tacno na mene, sto je nateralo i mene da se srusim na pod. Dobila je tezinu zato sto nije u stanju svesti. Bila je lepljiva al' nije mi smetalo, zagrlio sam je cvrsto, pokusavajuci da je ugrejem.
- Taman smo zavrsili. - Rekla je Hange zadovoljno. - Moramo da je odnesemo sada u sobu pod cebe, hladno joj je sigurno.- Jeste, k'o led je i trese se u besvesnom stanju, bravo Hange, je l' nam trebalo ovo?
- Jeste! Doduse trebala je da ispadne nesto drugo, al verovatno zato sto nije odavde, imala je drugaciju reakciju. Ovo doduse nije gotovo, jos malo fali do poslednje faze, al' necemo to za sad.
- Idiotkinja. Necemo nista vise.
- Hocemo, al to cu je vec pitati. Drago mi je da je uspelo zapravo, da nije zavrsila kao--Odjednom je krenula da kasnja i uzdise vazduh brzo. Ustao sam i krenuo da trcim sa njom u sobu da je uvijem.
*Nex's P.O.V*
- Hange, koj' ti je bio? Kako si smela tako nesto da uradis bez njenog pitanja? - Upitao sam je, a Yuno je klimala glavom pored mene.
- Samo me zanimalo sta ce se desiti sa osobama iz drugacijeg sveta, nista strasno.
- Da si je ubila, ja bih te licno ubio. - Vratio se Levi iz sobe.
- Zasto ovako reagujes Levi, zar te ona ne nervira?
- Nikad to nisam rekao.
- Kako je sad? - Pitala je Yuno.
- Spava, idem da spremim caj, pomocice sigurno.
- Je l' idemo u skolu danas?
- Da, i Ena ce ici sa vama.
- Neka je odmori.- Ne, ne treba mi u kuci, neka ide sa vama, samo je pazite.
- A sta ako se ne osvesti do tad?
- Hoce, opustite se.
Yuno je krenula da pakuje oruzje u torbu i jednu svesku, kao i meni. Previse sam lenj trenutno da sam pakujem, osoba kao ja ne bi prezivela dugo, dobro je da imam nju. <3- Necemo ici u skolu, previse ce biti umorna za nastavu sigurno. - Sapnula mi je. Klimnuo sam glavom. Pitam se koje sranje ce da me sretne danas, nadam se da nije nista opasno. Stavio sam kafu da se kuva i razvalio se na fotelju, dok se Yuno sredjivala.
- Ne treba ti nista, lepa si i bez dodatnog lickanja. - Malo je pocrvenela i osmehnula se.
- Onda necu nista!
Levi je uleteo u sobu i bacio mi malu sveskicu.
- Ovo su planovi za novo oruzje, pregledajte i nabavite ono sta nam treba kad stignete, ili posaljite onaj metal po to.
- Metal?
- Robota.
- Uh.. Vazi.
Odjednom se culo kijanje u Livajevoj sobi.
- Budna je. - Svi smo pritrcali i krenuli da ulazimo u sobu.
- Je l' si dobro? - Klimnula je glavom, iako je imala uplakane oci.
- Samo sam lose sanjala..
- To nije bio san.
Uletela je Hange.
- Divno, mozes li da aktiviras novu sposobnost?
- Sta..? - Mumlala je.
- Ne znas kako? Samo ukrsti dva prsta kao da pravis srce i gurni ruku ka napred kao da bacas neku magiju. Probaj.
- Tako lako? - Pitala je.
- Da, sad ustani i pokusaj.
Krenula je da ustaje al joj balans i nije tako dobar, tako da ju je Levi predrzao. Uradila je kao sto je receno, i pojavio se novi oblik.Pojavili su joj se ne dovrseni rogovi i dugacki nokti koji su verovatno ostri kao britva. Takodje i rep koji je izgledao kao da je metalan i ostar.
- I..? Kako izgledam..? - Pogledala je u prste.
- Imas rogice. - Levi ih je pipao.
- Je l' previse lose?
- Pa i ne bas.
- Joj, divno izgledas! - Hange se divila. - Tako si slatka, ali i jaka! Nemoj to da zaboravis. Kada nemas oruzje, iskoristi ovu formu. Nokti su ti ostri kao britva, a rep ispusta mala seciva, pazi kako koristis doduse. Ova mutacija je ispala bolje nego sto sam mislila!
Odjednom je krenula da kaslja, sve je nestalo.
- Uh, da, moras se navici na ovako nesto.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Welcome To Our World
ParanormalDa li je ovo san? Secam se da sam pre par sati bila obicna tinejdzerka koja je isla u 8. razred, osnovne skole. Medjutim, probudila sam se na potpuno drugacijem, nepoznatom mestu. Gde sam ja to? Ustajem, prvo sto vidim jeste na vratima " Welcome To...