- Danas imamo novu ucenicu. Ena, pridji. - Usla sam u ucionicu, nisam mogla ni da pogledam u novo odeljenje, jezivo mi je, ne znam zasto. Bacila sam pogled na novi razred ali ubrzo sam skrenula pogled, neki su poceli da vicu " Uuuuu " dok su neki saputali.
- Cao. - Rekla sam.- Dobar dan. - Da, kakav feil, sad sam ispala bas nepristojna. Ma sta me briga. Nex I Yuno su bili vec na svojim mestima, cas je bukvalno poceo, al ja sam tek kasnije dosla jer sam morala da idem da se upisem. Mislila sam da ce biti duzi i tezi proces, a ono samo kazem da zelim da pohadjam skolu ovde. Mada cudno da me nisu pitali za dokumentaciju iz prosle skole, posto moraju da imaju o meni te djavole. Kako su me primili uopste? Profesorka mi je pokazala gde da sednem, u zadnju klupu do prozora. Yay. Odjednom sam videla Hange kako je usla u ucionicu da poprica nesto sa profersorkom, okrenula se ka meni i namignula mi. Znaci ona je to sredila. Mada nece uspeti da se iskupi za sve sto je uradila. Izvadila sam svescicu sto sam ponela, sa strane me je neko vukao za rukav. Okrenula sam se. Bila je to neka devojka, poprilicno lepa. Imala je dugu crnu kosu spustenu, i smeskala se. - Cao, - sapnula je - Ja sam Yui, drago mi je. - Klimnula sam glavom i uzvratila osmeh - Ena.
- Ehm. - Profesorka je procistila grlo. - Ja razumem Ena da si nova i da zelis da se upoznajes, ali ja trazim disciplinu na mom casu, i ako jos malo progovoris, izbacicu te sa casa. - Ok zeno. Pogledala sam je shook facom, podseca me na istoricarku koju sam imala u mom svetu. Krava.
Predavala je neku mutavu lekciju, nisam ni slusala, ona je inace biologicarka. Gledala sam sa strane u odeljenje, momci su lepi, mozda bude fino ovde. - Sledeci cas donecu vam ljudske oci, da vam pokazem sve na njima, ako neko moze da ih negde kupi, donesite, trebace nam vise komada jer cemo otvarati. Samo sto nisam povratila na klupu. Sta je sa ovim svetom? Ovo je njima normalno? Stvarno? Ugh.. gadi mi se ovo mesto, sto se nisam vratila kuci samo? Gde ne moram razmisljati da l ce me nesto ubiti ili da cu morati oci da otvaram. Ah, najezila sam se. Zvonilo je za kraj casa napokon i htela sam da pobegnem iz ove skole, al neko me je zgrabio za ruku i okrenuo.
- Hej malena, odakle si dosla, nismo te vidjali? - NEMOJ DA ME ZOVES MALENA DJUBRE JEDNO. Obrva mi se trzala.
- Cudno, preselila sam se skoro, mogli ste me videti kako prolazim.
- Ja sam Kenneth, ovo je Rin, a ovo je Erik.
- Ena.- Slatka si.
- Emm.. hvala.. - Pocela sam da se odaljavam.
- Hoces li sa nama u grad mozda?
- Ne, ne mogu. - Jedan od njih me je zgrabio za ruku.- Hajde, opusteno,
- Pusti me. - Stajala sam u mestu. Neko me je sa druge strane povukao za odecu. Ako ovako nastave, pocepace je. -.-
- Hej, ostavite devojku na miru. Nece pa nece.- Oh, sta hoces ti Edwarde?
- Ona mi je devojka. - sklopili smo ruke. - Nisi im rekla duso? Znam je jos otkad je dosla. - Poljubio me je u obraz. Klimnula sam glavom.
- Htela sam da im kazem, sva sreca sto si naisao... Edo.. - Malo je pocrveneo i imao je iznenadjen izraz lica. - Hocemo li da idemo u park sad kao sto smo se dogovorili?- Da, Ale, hajmo u park sa Enom.
Izleteli smo iz ucionice i usput smo se upoznali. Izasli smo iz skolskog dvorista, a zatim poceli da se smejemo.
- Hvala puno Edwarde. - Poljubila sam ga u obraz i mahnula. Uzdahnula sam, nisam zelela da se okrecem da mu vidim izraz lica. Pritrcala sam ka mestu gde smo Yuno, Nex i ja trebali da se nadjemo. - Evo me, izvinite sto ste cekali.
- Znamo u kakvoj si situaciji bila. - Yuno se nasmejala.- STO ME NISTE SPASAVALI?
- Otkud znamo. - Rekao je Nex. Pu.- Svejedno, Edward je sladak momak, budi srecna sto te je spasio i to na tako sladak nacin.
- Hej! - Nex ju je povukao za ruku. Pocela sam da se smejem.
- Haha, ko je to ljubomoran?
- Mrs.
- Jeste sladak al nemam ja nikakva osecanja za njega, tek smo se upoznali, i uopste ovaj svet mi je nov, plasim se za svoju jadnu dusu i glavu. Na svakom koraku moram da se okrecem i gledam da nema neko da juri zamnom, ili da se, izvinte molim vas ne pojavi Kuchisake, ili.. a ne, ona ne moze jer nije noc, ALI POJAVICE SE.
- Tako je ovde, ali svi znaju za to i nista nije cudno, i ono za oci sto si videla, takodje nista nije cudno jer mi radimo takve eksprimente. Cas na srcu, a imas i idiote koji ne zele da zive pa ih otvaraju na zivo, i nikome nije nista. - Rekao je Nex, gledala sam ga u shocku.
- Kako to prezivi? Je l' ima neka druga skola u okolini? KOJA JE OVO SKOLA UOPSTE? NEMOGUCE DA JE OSNOVNA JER SU SVI STARIJI PO IZGLEDU.
- Ovo je za naucnike skola. - Rekla je Yuno.
JE LEEST
Welcome To Our World
ParanormaalDa li je ovo san? Secam se da sam pre par sati bila obicna tinejdzerka koja je isla u 8. razred, osnovne skole. Medjutim, probudila sam se na potpuno drugacijem, nepoznatom mestu. Gde sam ja to? Ustajem, prvo sto vidim jeste na vratima " Welcome To...