Dvadeset Drugi Deo

21 2 0
                                    


-
Ena: Znaci to je Envy..
Edward: Sta on radi?!
I tako mu je sve objasnila dok je on pleo kiku. Takodje je i dodala da planiraju sa Yuno i Nex-om da istraze skolski krov. Pre nego sto je krenuo da joj odgovori, zvonilo je za kraj casa. Oboje su se trgli i ustali pre nego sto su ucenici krenuli da istrcavaju kao besne svinje iz ucionica. Zavezao joj je kiku stojeci i krenuli su po Yuno i Nex-a, kao i Alphonsea.     

*Narrator's P.O.V* 
Ena i Edward su zajedno usli u ucionicu, iako je profesor i dalje terao Enu napolje, nije marila i sela je pored Kookija, kao i po obicaju, jer je bila hemija na redu. 
Kookie: Hey, nismo se odavno videli. Sta ima? - Ena je pogledala u njega, a zatim u svesku sto je skicirao neku devojku koja je poprilicno licila na nju. Primetio je i prekrio je rukom, crveneci se. Nasmejala se i otela mu svesku. Pre nego sto je mogao da krene da protestuje, stavila mu je prst preko usta i dala znak da bude tisi, jer je cas u toku. Posmatrala je dugo u svesku, sto je privuklo paznju Edwarda koji je ljubomorno posmatrao u Kookija. Yuno je konacno pocela da se obazire na nastavu ali ne na tako dugo, jer je primetila desavanja oko sebe. Nex je agresivno brisao svoje skrabotine sa stola. Ena je vratila njegovu svesku nakon sto je odcepila papir sa crtezom i spakovala ga kod sebe u jaknu. Edward je ustao sa svog mesta, prilazeci Eni od pozadi, skidajuci gumicu sa kose. 
Profesor: Edwarde? Sta mislis da radis? - Samo je uzdahnuo i otisao nazad na mesto, ostavivsi ostale u cudu. Kooki je pogledao ka Eni koja ga je takodje zbunjeno gledala. Pocela da se smeje naglas, pokusavajuci napraviti kao da je situacija bila samo prank, i nista vise. Sto joj je uspelo. Ali su Nex i Yuno znali sta se zapravo desavalo. Na svu srecu, zvonilo je za kraj casa. To jest, casova. Ena je skoro ceo dan propustila. Svi su se spakovali i krenuli da izlaze iz ucionice nakon profesora.  
Ena: Pstt.. - Sakrila se ispod klupe u cosku, davajuci do znanja da bi i ostali trebali. Cekali su da se skola zakljuca. Edward se sakrio sa Alphonseom, Yuno sa Nexom, a Ena je uporno pokusavala da otera Kookija koji je mislio da se samo igraju, pa je hteo da se pridruzi. Uspela je nekako da ga nagovori. Ubrzo se skola zakljucala. Tetkice nisu nista radile, samo su otisle kuci. Ena je izasla iz klupe. 
Ena: Pff, nista ne rade, sve ucenici sami sklanjaju. - Brisala je prasinu sa dlanova, prilazeci Edwardu. - Sta ti bilo na casu? Hoces li mi vratiti gumicu da makar zavezem kosu bilo kako? Smeta mi. - Edward se samo napucio i krenuo da izlazi iz ucionice, terajuci Alphonsea da krene za njim, kao i ostale. Ena je uzdahnula i krenula poslednja. 
Culi su korake sa mesta prema kome su krenuli. Sustale su kese, terajuci Yuno da se prikrije iza Nex-a iako su svi znali da nije imalo potrebe za time. Zatim se culo lupkanje u zidovima, ili sa druge strane zida. Niko nije bio siguran. 
Edward: Nisam znao da je ova skola bas tako ziva dok nema skoro nikoga. 
Nex: Mhm, bas... cudno. 
Ena: Ne bi nista trebalo da vas cudi u ovom svetu. Za svaki slucaj, bolje da se pripremimo za borbu, zar ne? - Krenula je da se transformise. Okrenula se ka Nexu, namestavajuci pozu za borbu.

Ena: Hajde, sta gledate? Nex, propremi svoje oruzije

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ena: Hajde, sta gledate? Nex, propremi svoje oruzije. Edwarde, sta bi ti mogao? Mozes da uzmes nozice sto imam u jakni. Yuno, ti sama znas.. Ok, sta gledate toliko? 
Yuno: Ena, drugacije izgledas. - Prisla joj je. 
Ena: Ah, da, vise nemam rukavice nego ove djavolcice.. Kako se vec to zove. 
Nex: Ne, nego sada imas dva roga, i nesto ti raste na kozi. 
Yuno: Kao neka krljust.. - Pocela je da pipka kockice tvrde poput kamena koje su se pojavljivale na Eninoj kozi. Ena je spustila pogled u cudu. 
Ena: Ovo nije bilo juce.. ali to znaci da napredujem, zar ne? Makar mi je tako Levi rekao. Da se sto vise transformisem, postacu jaca, zar ne? 
Yuno: Ena.. mislim da ne bi trebala da se transformises vise, za tvoje dobro. Ovo nije bezbedno. Posavetuj se sa Hange. 
Ena: U redu, jos samo danas onda. Ali sta da radim ako budem bila u opasnosti? 
Nex: Neko ce uvek biti sa tobom. Sada, idemo u taj prolaz. - Edward ju je posmatrao, sto je Eni bilo malo neugodno. 
Zatim je odjednom izletela iz prostorije jedna od najstarijih tetkici u toj skoli. Svi su zastali. 
Draga: Sta cete Vi ovde deco?! Mars kuci! - Uhvatila se za pistaljku koju je drzala oko vrata. Ena ju je sumnjivo pogledala i pruzila nokte ka njenoj glavi pre nego sto je mogla da zapisti. 
Nex: Ena, ne mozes samo tako da ides i da ubijas sve redom, sta to radis?! To je Draga! - Ali je Ena nastavila. Draga je napravila akrobatski salto unazad, menjajuci oblik u Envy-ja. 
Ena: Envy. 
Envy: Ena. 
Posmatrali su se sve dok nije Nex resio da prekine neugodnu kratku tisinu koja je trajala kao citava vecnost. Ena je stajala na oprezu ali je Envy krenuo samo na Edwarda. - Nema sta da se mesas, Ena. Ovo su nasa posla. 
Edward je krenuo da izbegava, kao i Alphonse, ali nije bilo dovoljno. Envy je bio previse brz. Ena je resila da ga napada sa svojim noktima, dajuzi znak Yuno da krene na njega sekirom. Pre nego sto su krenuli da sprovode novi plan, culo se jos dva brza koraka. Trcala je Lust, spremna da odsece glavu Edwardu. Morajuci da spasi Envy-ja, napala je Enu i Yuno, koje su uspesno izbegle. 
Ena: Pff, samo smo hteli da istrazimo u skoli jer smo culi da je zaposednuta i da postoji neki bezglavi duh, a naleteli na vas. Niste mogli negde drugde da se borite? Ovo je skola, i vama homunkulusima nije mesto ovde. - Lust je zastala.
Lust: Oh, i dalje neko veruje da mi postojimo? Odakle znas za to, mala. 
Ena: Edward mi nije dzabe prijatelj.
Edward: PRIJATELJ?! 
 Skocila je na Lust, pruzeci svoje nokte, zabijajuci ih pravo u njen znak. Dok je Envy posmatrao sta se desava, Yuno mu je prisla od pozadi sa sekirom I presekla mu glavu. Ena je brzo izvukla noge, zgrabila Edwarda koji je lezao bespomocno na podu za ruku i podigla ga, u adrenalinu. 
Ena: STA CEKATE? AJDE' ALPHONSE! 
Krenuli su da beze napred ka planiranom mestu. Envy se polako dizao sa zemlje, regenerisajuci svoju glavu, kao i Lust, svoj grudni kos. Sedela je nepomicno na hladnim, prljavim plocicama skole.
Envy: Neka ih beze, deca. - Lust je uzahnula gledajuci u pravcu bekstva. 

Stigli su pored izlaza za krov. 
Ena: Yuno, gde su ovde dodatna vrata? - Edward je poceo da lupka po zidovima, ali nije izlazio nikakav supalj zvuk. Nex je takodje proveravao, kao i Yuno. Ena se naslonila na stare drvene merdevine koje su vodile ka krovu. Nakon sto se vrata u plafonu otvore. Alphonse je samo dosadno setao po prostoriji. 
Ena: Hmm, zasto su vrata postavljena za krov tako? Kao da nisu zeleli da neko ode tamo gore. - Nex se zaustavio u traganju, posmatrajuci vrata. Yuno je uzela svoju sekiru, spremna da udari u vrata sa njom. Odjednom se Alphonse sapleo. 
Alphonse: Huaaaa.. -- Krenuo je da pada, udarivsi jako ledjima od zid, sto je nateralo zid da popuca. Alphonse je nastavio da pada u dubinu prolaza. Edward je potrcao za njim, kao i svi ostali. Uspeo je ubrzo da se zaustavi, zato sto su u prolazu bile samo tri stepenice koje su vodile do nove prostorije. Ocekivajuci da ce sve biti prljavo i prasnjavo, Ena je zgrabila rukavicu od Edwarda, naglo skidajuci je sa njegove ruke, stavljajuci je na svoja usta i nos pre nego sto je Edward mogao da protestuje.
Nex: I ja sam ocekivao da ce ovde biti haos, ali pogledajte, sve se glanca od cistoce. - Ena se neugodno izvinila i vratila rukavicu Edwardu. 
U prostoriji su se nalazili stari portreti koji su poprilicno bili lepo nacrtani. 
Ena: Ali gde se ovo tacno nalazi ako je ovo skoro na krovu? Razumela bih da smo u prizemlju.. 
Nex: To je ona strana skole koja samo ima izbocen zid bez ikakvih prozora. 
Yuno: A ko stize da sve pocisti i vrati jebeni zid? 
Edward: Zanimljivo, nista, hajde, mozda nadjemo nesto zanimljivo, pregledajte sve sto mozete. 
Nex: Pfff, ti ces da nam kazes sta da radimo? 
Edward: Ponovo, je l' ti imas nesto protiv mene?! 
Ena: Uozbiljite se, vas dvojica! - Prisla je Alphonseu, pregledavajuci njegovu ruku na koju je nezgodno pao. Okretala mu je zglob i masirala dlan istovremeno. Edward joj je prisao, otimajuci se za Alphonseovu ruku.
Edward: Neka, ja cu. On mi je brat. 
Ena je ustala i krenula da pretrazuje sobu. Zalepila se za mini ormaric koji je zapravo u sebi imao mnogo papira. Koja su izgledala starija od stotinak godina. Zuta i prasnjava, pred raspadom. Krenula je da ih vadi i pregledava koliko je stizala. 
Yuno: Mislim da bi trebali da pozurimo, sta ako se onaj Envy vrati-- 
Nex: Pametno, ali cekaj, jedino sto nismo pregledali jesu ovi portreti, mozda ima necega ispod njih? Ena, je l' sia nasla nesto zanimljivo u tim pismima/ papirima, sta god da su?
Ena: Nisam ni citala puno, dosta toga nije otvoreno. Ponecu kuci. Je l' ima neko da mi pozajmi torbu? Nisam mogla da ponesem svoju, sami znate zasto. 
Yuno: Kao sto vidis, nisam ni ja nista ponela, a ni Nex.  

Petnaesta zrtva. Policajci su sedeli, drzeci se za glave. Na stolu su bili novi fajlovi mrtvih samohranih majki. Bila je mir i tisina, svi su depresivno pogledali u Seungbaeta, koji takodje, nije znao sta bi mogao da uradi. 
SeungBae: Izgleda da je ista osoba ubila-- 
Policajac 1: Znamo, ne trebas da nam pricas o tome. Ko bi to mogao da bude, jebeno? Ko moze da sarmira samohrane majke i samo ih tako ubija? 
SeungBae: Neko ko je mlad i lep, ono sto privlaci vecinu samohranih majki. Lep, mlad momak koji ce da se brine o njima i njihovoj deci, zar ne? 
Policajac 2: Ali bukvalno ne poznajem nikoga toliko sarmantnog. Niti ubicu, hahaha. - Krenuo je da se smeje iz muke, dok su ostali bili spremni da ga zakolju na mestu jer je u ovakvom momentu mogao da izbije "salu". 
SeungBae: Ovo je ionako dovoljno depresivno, bez sala, molim. - Ustao je sa svog mesta, uzimajuci providnu plasticnu casu, sipajuci vodu. Uzdahnuo je. - Ne znam sta da radimo, stvarno ne znam. - Bespomocno se vratio na mesto, zabacivsi se na stolicu. U tom trenutku, Hange je usla u njihovu stanicu. 
Hange: Eyyyyyyy, dosla sam da vas oraspolozim malo. Ena je spremila tortu za raspust, bilo je previse za sve nas pa sam, eto, malo donela. Da se zasladite, plus, znam da vi policajci volite slatkise! Nikada necu shvatiti zasto, ali ajde'. - Uspela je da ih razvedri na momenat. Ustali su i krenuli da dele papirne tanjirice. 
Seungbae: Hvala, Hange. Ali mi stvarno nije do toga. 
Hange: Uzmi, opustice te. Ukusno je. Plus, imam neku informaciju o tome. 

Na kraju Edward je dao svoju kapiljacu kao materijal za pakovanje svih papira. Njih dvoje su slagali i pakovali, dok su Nex i Yuno sedeli ispred sa Alphonseom, razgovarajuci o njegovoj povredi. 
Edward: Ena.. - Okrenula se ka njemu. - Hoces li sedeti samnom u klupi? 
Ena: Zar ti ne sedis sa Alphonseom? Sta je izmedju vas dvoje? Nesto mi ne delujete kao obicno. 
Edward: Ma, nesto smo se zakacili.
Ena: Onda ne bih trebala da mu zauzmem mesto, znas? - Bili su naklonjeni uza zid, dok su sedeli. - Trebalo bi da se pomirite. Ni u svom svetu nisam videla takvu povezanost brace kao sto vas dojica imate. Ne bi trebali da uzimate sve tako lako. Sta ako se nesto desi? Pogledaj ovaj svet, zamisli, razdvojite se--
Edward: Mi cemo ionako uvek biti zajedno na neki nacin, ne brini se za nas. Mi cemo uvek pronaci neki put. - Nasmejala se.
Ena: Kako god da kazes. Ajde, malo brze ovo da spakujemo, previse razvlacimo. 
Edward: Jos nesto, Ena. - Ponovo se okrenula ka njemu, pomalo zevajuci. 
Ena: Da, Edo? - Duboko je uzdahnuo. Znoj je naglo krenuo da ga oblica, sto je Ena primetila. - Je l' sve u redu? - Krenula je da mu stavlja ruku na celo ali ju je uhvatio. 
Edward: Da, to jest. Ne, nije sve u redu. - Zastao je, a Ena mu je dala znak da nastavi. - Ovo ce mozda biti jako cudno, znam da se ne poznajemo nesto bas dugo, tek par meseca, ali-- Mislim, i znam da volis Levija, ali-- ja.. uh.. -- Krenuo je da muca pomalo, sto je nateralo Enu da se smeje. Ucutao je, shvativsi pogresno. - Izvini, ja.. nista nisam hteo, uzmi ovo i idemo. 
Ena: Ne, nastavi. 
Edward: Nakon sto si mi se s-smejala?! 
Ena: Bilo je slatko. 
Edward: Mislim da ne mogu da nastavim, izvini.. Ja..- 
U tom trenutku, uletela je Yuno. Ugledavsi scenu, htela je da izadje iz prostorije, ali ju je Edward zaustavio. - Ostalo nam je da pregledamo ispod slika, zar ne? To jest, portreta. - Yuno je klimnula glavom, zatim je pozvala ostale. Konacno su krenuli da pregledavaju i skidaju slike. 
Nex: Ljudi, nasao sam neko dugmence. 
Yuno: Pa? Pritisni, sta cekas?! 
Edward: Yuno, mislim da nije bezbedno. 
Nex: Takodje, ali me izjeda. 
Ostali: Onda, idemo. 
10...
9...
8...
7...
6...
5...
4...
3...
2...
1...
Nex je pritisnuo dugme i sve je pocelo da se trese i raspada.
 

Welcome To Our WorldWhere stories live. Discover now