Jedanaesti deo

38 2 3
                                    


*Ena's P.O.V* 

- Preostaje nam samo da udjemo u lift. - Dotrcala je Yuno, sa Nexom i Edwardom, koji je imao izdeformisanu ruku i metalnu nogu, pogledala sam u Kookija, i spustio me je. 
- Hvala, Jeon. - Klimnuo je glavom i nasmejao se malo. 
Usli smo u lift, i zatvorili vrata, medjutim, neko je lupao na njih, ruka se provukla kroz mali otvor, otvorili smo vrata.

- KUCHISAKE, ZATVARAJ. 
- U panici je Alphonse stiskao dugmice, da se vrata zatvore, makaze su se provukle. 
- Zar nije crkla jebeno? - Jeon je obavio ruke oko mene, i zabila sam facu u njegove grudi, da ne gledam masakr.  Edward je sedeo na podu, skupljen u cosak, dok je Yuno pokusavala da unisti makaze svojim sekirama, ali bezuspesno. Nex je izvadio so. 
- ZASTO IMAS SO KOD SEBE UVEK? Jel ona demon uopste? - Pitao je Edward, veoma smireno za ovakvu situaciju.
- Ona je demonizovana svejedno, tako da ce ovo pomoci. Posuo je so oko celog lifta, Kuchisake se polako udaljila. 
Vrata su se zatvorila, i zbog Alphonsevog pritiskanja, lift je poceo sam da se pokrece, napokon. 
Prvo je krenuo na cetvrti sprat, hteli smo da izadjemo, al su se vrata naglo sama zatvorila. Krenuo je sam ka drugom spratu. Ma daj.. Mora da se pokvario. Yuno je gledala u Nex-a, sa cudnim izrazom lica. Zatim se pokrenuo ka sestom spratu. Pogledala sam u Edwarda koji je u muci lezao sa unistenim protezama. Skliznula sam uza zid ka njemu i gledala u njegovu ruku.
- Zar je bilo tesko da mi kazes? - Promumlala sam, pogledavsi u rubliku brojeva za lift. Lift je ponovo krenuo ka drugom spratu. (?) Zasto? Zatim se samo poceo podizati ka desetom. 
- Dosta mi je ovoga. - Ustala sam, u nadi da ce lift prestati da se pomera, i da ce se otvoriti. Sto zapravo i jeste. Ali se vec spustio na peti, gde je stajala mlada i visoka lepa devojka. Kookie me je ubrzo uhvatio od pozadi i prekrio mi rukom usta, dok je Yuno klimala glavom ka meni, pokusavajuci nesto da mi kaze. Nije valjda da je i on u svim ovim govnima? Sta li se desava? Svi su cutali i cekali da se nesto dogodi. Ne razumem.. Pogledala sam u pod, videvsi da i dalje ima soli na pretek, zasto se onda tako ponasaju otkako je usla ta zena? Kookie je obavio ruku oko struke, drzeci me crvrsto. Pogledala sam ponovo brojeve. Idemo opet na prvi sprat? 
 Yuno mi je rukom pokazala da bez obzira sto pokazuje da idemo na prvi sprat, idemo zapravo na deseti. Kookie me je pogurao kada su se vrata otvorila, i svi su poceli da izlaze, Nex i Alphonse su pomagli Edwardu, a onda se cuo jeziv glas. 
- Gde ste krenuli? - Krenula sam da se okrecem, ali mi je Kookie opet zadrzao glavu. Znaci ne smem da reagujem na nju?  Samo smo krenuli napred bez da se okrenemo. Sve je izgledalo mnogo cudnije. Ovo ne lici na skolu u kojoj smo bili pre nekoliko minuta. Zidovi i vrata, sve izgleda isto, ali je nekako mnogo tamnije, i kada pogledam kroz prozore, nebo je jarko crveno, iako obozavam crvenu boju i crveno nebo, ovo mi mnogo cudno izgleda. 
- O-ovo je igra lifta.. - Sapnuo je tiho. - Ta zena nije covek, iako izgleda n-normalno, nije.
- Ali zasto..? Imali smo so okolo.. 
- Niko ne zna sta je ona, samo nastavi da hodas i ne obracaj paznju. Mi smo trenutno u drugacijem svetu. 
- Je l' ovo moj svet.. - Promumlala sam. Edward kao da me je cuo, okrenuo se ka meni, i glavom pomerao kao " Ne ". - Kakav je ovo svet Kookie? 
- Ovo je svet svih ovih demona i cudovista. - Rekla je Yuno, pre nego sto je Kookie mogao da progovori. - Moramo se paziti. Ne znam sta da radimo sa Edwardom. Tesko je bezati sa njim u rukama. - Dodao je Nex, dok je Alphonse klimao glavom.
- Alo ljudi, necemo ga ostaviti ovde, makar ga ja vukla! - Gledala sam Alphonsea u neverici. Kako moze svom bratu tako? 
- N-Ne brini, ja cu pomoci.. - Klimnula sam glavom i nasmejala se. 
- Izvucicemo se iz ovih govna. Je l' jos imate oruzja? 
Odjednom se zacula skripa vrata. - I jos... - malo sam poskocila kada je poceo Jeon da prica opet iza mene.. - samo smo mi ovde, nema drugih ljudi. Samo paranormalne aktivnosti. - Nex se zaustavio i dobacio mi malu sekiricu na rasklapanje. Yuno je isto raspodelila ostatak oruzja sto su imali. 

- Bukvalno je l' imaju negde casovi streljastva? - Upitala sam - Volela bih da koristim luk i strelu! 
- Ima ali kako u skolu da nosis luk sa strelama? 
- Sigurna sam da ce Hange osmisliti neki luk na rasklapanje sa strelama. - Nasmejala sam se. 
- SHH! - Rekao je odjednom Alphonse. 
Odjednom se culo tiho sviranje muzicke kutije. Odakle mi imamo muzicku kutiju? 

 Ding Dong
I know you can hear me
Open up the door
I only want to play a little..~

Zastali smo i pogledali se. 
- Ko je ovo? - Sapnula sam. 
- Nije bitno trenutno, drzite se za oruzja. Ena, objasni Jeonu kako se koristi ta sekira, ja cu Alphonseu. 
- Kookie trebas--

Ding Dong
You can't keep me waiting
It's already too late
For you to try and run away 

Jeziv i piskav glas se cuo. Glas male devojcice. Ovo mi se vec ne svidja.  - Je l' ona unutra? Kod nas? - Gledala sam okolo, pokusavajuci da pronadjem odakle dolazi zvuk. - Kookie, ovde ovako pritisnes, ovde povuce--

I see you through the window
Our eyes are locked together
I can sense your horror
Though I'd like to see it closer  

--- ovako ovde povuces.. - Krenula sam da panicim i ruke su pocele da mi se tresu. - Pa onda ovo odavde izvuces.. - Sve vise sam se tresla i ubrzano pricala u panici. 
- Ena, nemoj da se plasis. - Rekao je Edward. Jeon je klimnuo glavom i pomazio me po kosi. 
- Ne brini se, izvucicemo se odavde. 

 Ding Dong
Here I come to find you
Hurry up and run
Let's play a little game and have fun  

Neko je iza zida poceo da izlazi, puzeci. Mlada devojcica sa siljatim zubima, iz usta je izlazila krv. Smeskala se siroko. 
 Ding Dong
Where is it you've gone to?
Do you think you've won?
Our game of hide and seek has just begun  

- Ona je jebeno jeziva.. - Promumlala sam, dok je Yuno zamahnula sekirom, a mi smo krenuli da trcimo.
- Bezite, ja cu je zadrzati! 

- Hocu i ja! - Krenula sam da se vracam, ali sa bila povucena. Naravno. Ali ovog puta je to bio Edward. - Jeon, idi pomozi Yuno. 
- NE, JA POMAZEM YUNO. - Rekao je Nex. 
- DOBRO BEZ SVADJE, KOOKIE I JA CEMO POMOCI EDWARDU. - Viknula sam u panici i krenula da guram Nexa ka Yuno. 
- NE TREBA MENI NJEGOVA POMOC! - Viknuo je Edward, iznervirano. 
- Edo, Alphonse i on moraju da ti pomognu, ne bih da te vucem po podu kada imamo drugu opciju! Nemoj da me nerviras. 

  Ding Dong
Here I come to find you
Hurry up and run
Let's play a little game and have fun

Poceli smo da bezimo dok su Nex i Yuno ostali. 

  Ding Dong
Where is it you've gone to?
Do you think you've won?
Our game of hide and seek has just begun

Usli smo u neku prostoriju i zakljucali se. 
- Ovo nije pametno ljudi, sta ako je iza nas jebeno? - Pocela sam da panicim opet. 
- Iza nas je samo zid Ena.. - Promumlao je Alphonse. - Nemoj previse da panicis, razumem da nisi odavde i da si ovde tek kratko vreme, ali moras razumeti da se ovo sve redovno desava. 
- Otkud vi to.. - Jeon me je pogledao. 
- Ti nisi odavde? 
Krenula sam da pricam--

  Knock Knock
I am at your door now
I am coming in
No need for me to ask permission

- Tu je.. Sta je bilo sa Nex i Yuno? 

  Knock Knock
I'm inside your room, now
Where is it you've hid?
Our game of hide and seek's about to end...~

Welcome To Our WorldWhere stories live. Discover now