" Kada sam zavrsila, polako sam ustala i culo se kucanje na vratima.
- Zauzeto. - Rekla sam, ali kucanje nije prestalo. - ZAuzeto! - Rekla sam ponovo, ali nista. - ZAUZETO! - Viknula sam jako i glasno, u nadi da me nece neko cuti van.
- Koju boju papira zelis? Crvenu? Plavu? - Cuo se konobarev glas. "- Zar je bitno koje je boje? Uz--
I tu me je nesto udarilo.. sve je postalo crno.
" Pozdravili smo se, i opet se besnilo vratilo. Usla sam dramaticno u kucu, bacajuci skolsku torbu na pod. Majka je pritrcala.
- Ena, sta je bilo?
- KRETENKA OD PROFESORKE MI DALA JEDINICU! NE SVIDJA JOJ SE MOJA KNJIGA! - Izvukla sam knjigu iz torbe nakon sto sam ''dopuzila'' do torbe. Ah, a bas sam se trudila i da korice budu lepe, crtala sam sama a onda stampala, i sve ilustracije sam ja radila.. Kuchisake, TekeTeke, Samara, Aka Manto, Yukko.. "Nakon sto sam se osvestila, protrljala sam oci koje su pokazivale sve u magli ispred Aka Manto... opet ta vizija.. Videla sam konobarske cipele koje i dalje stoje ispred mojih vrata.
- Necu nikakav papir.
Procistio je grlo, rekavsi " Kako god ", a zatim su se culi koraci kako odlazi. Phew, izabegla sam sigurnu smrt... lupila sam sebe po glavi, smejuci se.
Napokon, nakon duzeg vremena, izasla sam iz wc-a, usla u prostoriju da operem ruke, u cosku je bio neki sladak momak, prisla sam mu i trgla ga za rame.
- Ej? Je l' si ziv? - Ne, to uopste nije cudno pitati u ovom svetu.
- Mmh.. - Samo se trgao i pogledao me mrzovoljno.
- Izvini, ovaj..
- Ni reci.. - Ustao je i izasao iz kupatila, a ja za njim. Nisam htela obracati paznju vise pa sam se vratila za sto. Edward je prrevrtao svoju kasicicu, Al je lizao cokoladu sa kasicice, dok su Yuno i Nex hranili jedan drugog, kako slatko aw.
Odjednom sam primetila neku poznatu osobu sa strane, ustala sam i rasirila ruke, hodajuci ka toj osobi.
- EYYYY, BAEEEE!~ - Udarila sam naseg veoma poznatog policajca po ramenu, okrenuo se i zbunjeno me pogledao. - Ne secas me se? Ja sam--
- Znam, znam, al sta hoces sad od mene?
- Aww, Bae, zasto si takav? Evo nismo se videli nekoliko dana, ja dosla da se pozdravim, a ti..
- Ponasanje.- Oh, izvinite, persirac--- U tom momentu, cuo se vrisak, iz zenskog wc-a. Bae se okrenuo ka vratima, Yuno, Nex ustali su naglo sa stola, uzimajuci svoje telefone, gledajuci ponovo u njih. Zar cackaju telefon u ovakvoj situaciji? Bae je izvadio pistolj iz dzepa, zar ga uvek nosi sa sobom? Obucen je kao obican civil..
Utrcao je u wc, ljudi su istrcavali uplaseno odatle. Klimnula sam glavu ka Nexu i Yuno, Edward i Al su nas malo cudno gledali ali krenuli su i oni sa nama. Uleteli smo unutra, da nadjemo mrtvo telo.
- Ajuj, zasto je bleda ovako?
- Neko je iscedio svu krv iz nje, impresivno.. gde su otisci krvi? - Gledao je Bae zamisljeno, njeno telo je pored toga bilo raskomadano na parcice, cak su i prsti bili razdvojeni. Vrisak je napravila devojka koja je tek usla u toalet i spazila telo. Ono, sto se ja pitam, jeste, zasto ja nisam videla to telo kada sam ulazila u wc? Otvarala sam svaka vrata u nadi da nadjem ne polomljene ve ce solje, nista od ovoga nije bilo. Ko je uspeo za ovako kratko vreme da ubije neku devojku, raskomada je, pri tome iscedi svu krv, pocisti svu krv za sobom, i jos, devojka nije ispustila ni zvuk kada joj se to desavalo?
Yuno je otvorila vrata u jednom delu, i ubrzo skocila u zagrljaj Nexu, uplasena, Bae je pogledao u pod, vidljivo zaprepascenim izrazom lica.Kada sam krenula da pravim korake ka vratima, Bae me je zaustavio, Edward je takodje gledao sa zgrozenom facom i drzao me pri sebi, ocuo se zvuk vode pod nogama, polako, u strahu, spustila sam pogled ka dole. To je sve bilo prekriveno krvlju. Zadrzala sam dah, da ne ispustim vrisak.
- Bae.. - Tiho sam rekla, okrenuo se ka meni. - Ko je ona? - Polako je koracao kroz mokro tlo, dosao do njenog trupa u izvadio dokumente.
- " Kejti Lej ". Mlada je, tek 19 godina ima.
- Da, steta, tako mlad zivot.. - Rekao je Al.
- Moramo da idemo odavde. - Rekao je Nex, koji je povukao Yuno za sobom, Alphonse je izasao pre Edwarda, koji je vukao mene. Kada smo izasli, rekla sam mu da krene sa njima, da ja moram sa Bejetom popricati nesto nasamo.
*Nex's P.O.V*
Svi smo se vratili sa sto, izgubili smo apetit, ova preukusna topla cokolada koju smo nedavno narucili nam se toliko zgadila, da ne mozemo ni da je gledamo. Yuno sedi pored mene spustene glave, zabrinuto, uhvatio sam je za ruku ispod stola i stisnuo joj nezno, pokazivajuci joj malo paznje i da ce sve biti u redu. Alphonse je uporno gledao sa strane, izgledajuci kao da razmislja ko je to podcinio. Edward prstima lupka od sto, glava mu je naslonjena na dlan od druge ruke (logicno) gledajuci u stranu, jedva iscekivajuci neku ne toliko jasnu pojavu. Verovatno razmislja o Eni lol.
Ena je pricala sa Bejetom, mogao sam videti kako on klima glavom, a ona njemu nesto pokazuje rukama, kao da opisuje neku osobu.
Pokazivala je visinu, pa kosu. Ena je poprilicno niska osoba tako da kako je pokazivala visinu, morala je da se popne na prste i sto vise izduzi ruku. Zatim je izgubila balans i jadna, pocela da pada, ali ju je zadrzao. Edward je naglo ustao sa stola i krenuo ka njima. Yuno je pocela da se smeje, ah, napokon njeno srecno lice..
*Ena's P.O.V*
- Da, trebalo bi da je to on.- A otkud ti to znas?
- Mozda, a mozda i NEMA neke veze sa mojim svetom, znate?
- Je l' si sigurna?
- Da, pitao me je za boju papira, kakav zelim. Crvenu ili plavu. Aka Manto je takodje urbana legenda u mom svetu koji obicno u skolskom toaletu, ali moze da se nadje i u drugim objektima, se pojavljuje unutra i pita osobe kakav papir zele. Ako neko kaze crven, zaklace ga dok mu se odeca ne oboji u crveno, poput njegove krvi. Ili ako kazes plavo, on ce iscediti svu krv iz tela dok koza ne poplavi.
- Zanimljivo.. i krivis tog konobara?
- Da, zato sto je to njegov glas bio.. znam kada me je usluzio. - Klimnuo je glavom, i rekao mi da se vratim kod svojih prijatelja, usput sam srela Edwarda koji je isao ka nama. - Edwarde? Mislim da ne bi bilo pametno da ides u wc sad, znas..?
- Nisam isao zato, isao sam po tebe, previse se zadrzavas tamo.- Oke tebra, samo sam pomogla..
Vratili smo se i seli.
- Kakav uzas.. - Promumlala sam, ostali su klimnuli glavama. - Zamalo i mene da ubije zapravo.
- STA? - Viknula je Yuno iznervirano.
- Da, dobro si cula, ispricacu vam. Pitao me je za boju papira, kakav zelim. Crvenu ili plavu. Aka Manto je takodje urbana legenda u mom svetu koji obicno u skolskom toaletu, ali moze da se nadje i u drugim objektima, se pojavljuje unutra i pita osobe kakav papir zele. Ako neko kaze crven, zaklace ga dok mu se odeca ne oboji u crveno, poput njegove krvi. Ili ako kazes plavo, on ce iscediti svu krv iz tela dok koza ne poplavi. Medjutim, ako kazete da ne zelite ni jedan papir, kao sto sam ja to uradila, igrom slucaja, - Nisam zelela da im otkrivam da imam vizije iz drugog sveta. - jer sam smatrala da je glupo da ti dodje neko i pita te sa kojom bojom papira zelis da obrises dupe.
Malo su se zacerekali za stolom. Bae je prisao nasem stolu. Podigla sam glavu, davajuci mu pogled " Sta hoces? ".
- Rekli su da takav konobar po tvom opisu ne radi ovde.
- Pa naravno da ne radi kad nije ni covek nego neka legenda, ne znam ni ja sta je! I dosao je sa namerom verovatno da ubije nekoga od nas, ne znam zasto, mozda ne zbog nas nego nekog drugog, nije ni bitno, ali mora se pretraziti ovaj centar pod hitno.-------------------------------------------------------------------------------------------
A/N: Jedva sam napisala i ovo, ne osecam se nesto najbolje danas, nadam se da vam se deo svideo.
Pored toga treba planirati i specijale za druge price, ne znam kako sve da postignem. Snacicemo se nekako, ili nesto ili nista.
Stay cheeki breeki.
YOU ARE READING
Welcome To Our World
ParanormalDa li je ovo san? Secam se da sam pre par sati bila obicna tinejdzerka koja je isla u 8. razred, osnovne skole. Medjutim, probudila sam se na potpuno drugacijem, nepoznatom mestu. Gde sam ja to? Ustajem, prvo sto vidim jeste na vratima " Welcome To...