Dvadeset Peti Deo

11 1 2
                                    


Nex: T-Taj oziljak... N-Nemoguce.
Yuno: Videli smo svojim o-ocima...
Devojka je zastala. Iznenadjena faca se mogla primetiti. Pogledala je u njih pa na ostale.
Lilly: Yuno, Nex.Nex: T-Taj oziljak... N-Nemoguce.
Yuno: Videli smo svojim o-ocima...
Devojka je zastala. Iznenadjena faca se mogla primetiti. Pogledala je u njih pa na ostale.
Lilly: Yuno, Nex.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ena: ...  
Edward ju je uhvatio za ruku. 
Edward: Objasni svoju pricu! 
Yuno: Lilly? Ali... kako? 
Nex: Bila si ziva i nisi nam se vratila? 
Lilly: Pokusala sam da se vratim nakon sto su me vukodlaci napali, ali nisam us--
Edward: Zar stvarno mislis da cemo ti poverovati? Prema dnevnicima, vukodlaci jos nisu postojali. Tek su bili u izradnji, zar ne? Sa Elisabet i Tedom? 
Lilly: O cemu pricas? Kakvi dnevnici? Postojali su. 
Yuno: Molim te, reci nam da pricas istinu? 
Alphonse: Yuno, Nex, znam da vam je nedostajala, ali ovo je sumnjivo. 
Lilly: Mogu da te cujem, decace. Zar stvarno mislite da bih vam nesto lose uradila? Stvarno nisa--
Ena: A mrtvo telo?! Levi i Hange...! Pronasli su te! 
Lilly: ... a ko si sad pa ti? - Odmerila ju je od glave do pete. - Hm... licis na mene. I to mnogo. 
Ena: Kucko jedna! Yuno, Nex, vidi se da laze! 
Nex: Sta se zapravo desilo sa tobom?!
Lilly: Ako vam kazem, moracu da vas ubijem. 
Ena je izvukla noz i krenula da trci pravo ka Lilly. Lilly je to ubrzo primetila i izbegla, pripremajuci svoju sekiru koju je koristila za ubijanje vukodlaka. - Ne tako brzo! 
Ena: Zbog tebe sam... dosla ovde! Jer si nedostajala Leviju! 
Lilly: Mozda licis na mene, balavice, ali definitivno nisi ja. A Leviju porucite da je jadan. Zapravo, ne. Necete uspeti. Jer cete sad umreti.
Yuno: Zar stvarno mislis da mozes da se boris protiv svih nas?! - Yuno je bacila noz ka njoj, koju je odbila svojom sekirom. Spustila se na zemlju. 
Lilly: Slobodno, hajde da vidim koliko ste se popravili u borbi. Ali znajte da je ovo smrtonosno i necu biti fina prema vama. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lust: Envy... 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leo: Ho. Mislim da je dosta. 
Ho: Odakle ti ovde, Leo? Kako si me pronasao? 
Leo: Mislis da je tesko pronaci te, kad toliko smrdis? 
Ho: Hmph. Mislis da si zanimljiv? 
Leo: Zeleo bih da ostavis sve ostale na miru, sta ce ti oni? 
Ho: Sto vise ljudi prikupim, to bolje. Sprema se apokalipsa, je l' znas? 
Leo: O cemu pricas? 
Ho: Da li si mozda naleteo na vukodlake? 
Leo: Ne...? 
Ho: E pa, uskoro ces. Moj tim i ja smo veoma puno radili. Potrudili smo se da budu sto tezi za ubijanje. 
Leo: Siguran sam da je dovoljno da se probije necime, i bice mrtvo, kao i ti uskoro. 
Ho: Zar stvarno tako mislis? Videcu tvoje prijatelje kad budu molili za pomoc. Da ih neko spasi. 
Leo: Zasto ste uopste pravili te vukodlake?! 
Ho: Zasto bih ti rekao? Jos bi trebao i da me pitas gde je tajna baza. 
Leo: ... 
Leo je izvukao svoj mac i krenuo da trci ka Hou, koji ga je veoma lako izbegavao. Zatim je izvukao pistaljku i krenuo da zvizdi kroz nju. Culi su se krici i tesko trcanje. Leo je zastao nakon sto je uvideo armiju vukodlaka. Pogledao je ka Hou koji se smejao. Seo je na zemlju. 
Ho: Na njega. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hange: Mislim da se nesto lose blizi. Prosto se u vazduhu oseca. 
Levi i Hange su bili u policijskoj stanici. Makar kod onoga sto je ostalo. Sedeli su na panjevima a ostali policajci su i dalje rasciscavali. I dalje su pokusavali naci makar bilo koj dokumenat da je preziveo. Poceli su da gube nadu, a ubistva su se povecavala. 
Levi: Previse mislis. Znam da je sada nadoslo tesko vreme ali nemoj biti tako negativna. 
Hange: Sam znas da nisam negativna osoba. Samo kada je nesto jako ozbiljno u pitanju. Moramo se pripremiti. 
Levi: Kako? 
Hange: Radila sam na novim macevima. Mogla bih da ih konacno podelim. 
Levi: Sta mislis, sta nailazi?
Hange: Nisam sigurna, ali onaj vukodlak mi nije dobro zvucao. 
Levi: Mislis da ih ima mnogo?
Hange: Ne znam, ali cim ih pre nisam vidjala... 
Levi: Sta mislis da se mi vratimo kuci? 
Hange: Nemamo sta ovde da trazimo, hajde. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Welcome To Our WorldWhere stories live. Discover now