Sedmi deo

41 2 0
                                    


... A onda se zacuo zvuk udaranja metal od metala. 

I dalje sam bila sklupcana, i krila glavu, ne znam od cega. Zvuci su nastavljali da se ponavljaju i ponavljaju, uz to su dodati uzdisaji bola i trosenje snage na svakom zamahu. Bio je to neki muski uzdisaj, pored njega, cuo se histerican smeh, govoreci ' Ena me je zaboravila vec '. Ko li je ona? Noz, jedno oko, drugo prekriveno... Yui? Y... na to slovo joj ide ime.. 
- Yukko? - Promumlala sam tiho, nadajuci da me je cula. Nisam smela da pogledam u nju. Nije se odazvala, jos glasnije je pocela da se smeska, zabila sam glavu u kolena. Prestanite, prestanite.. vikala sam, sama sebi u svojim glavi, svojim mislima, ali nikako da prestane. 
- Ena! - Neko me je naglo povukao, jedva sam stajala na nogama, nisam mogla trcati kako treba, saplicala sam se, od svojih nogu. 
- Edwarde? 
- Shh, samo trci, ona je luda. 
- Yukko? 
- Upravo tako! Ako si je pre upoznala, ne znam kakvu ti je pricu prodala, al nesto potpuno nije u redu sa njom, mnogo puta su je vodili u psihijatriju, ali pojavi se u skolu. - Nastavio je da trci, drzeci me za ruku i pazeci da se opet ne sapletem i padnem.  
- Hvala sto si me izvukao, da nisi naleteo, bila bih mrtva verovatno.. - Malo sam se nasmejala. Otkud mi snage za smeh u ovakvim situacijama? U svim onim situacijama koje su se dogodile do sad? 
- Ne bi.. - Zaustavili smo se, i gledao je kroz prozor skole, Yukko jos nije bila na vidiku. Uzdahnula sam duboko, tako i izahnula. 
- Kako to mislis? - Stisao je pesnicu, koja je pravila poprilicno cudan zvuk. - Je l' si u redu? - Stavila sam mu ruku na rame, malo sam protrljala, odmakao se, i uhvatio svoju ruku. - Edwarde..? Pogledaj me.. - Htela sam opet da ga dodirnem, ali se opet odmakao. Sta nije u redu? Do malo pre smo se drzali za ruke, trcali zajedno da izbegnemo smrt, a sad nece nikakav kontakt. 
- Ena.. - Napokon je progovorio. - Je l' si ti sa... onog sveta? 
- AAAAH!! TU STEEE! - Trcala je Yuno sa Nexom. - Ha, ha! Jedva smo vas nasli..! Ena, ne smes tako da se razdvajas od nas, gde si bila? Mogla si samo da kazes da zelis malo vremena sa Edwardom. 
- Ahh.. nije nista od toga ako to mislite hahah! - Smeskala sam se. - Idemo nazad u ucionicu? 
- Necemo nazad na casove, - Rekao je Nex. - Idemo malo da se prosetamo gradom, da zaboravimo na sva dogadjanja malo.. 
- Mozemo i u kafic!~ - Yuno se nasmejala, hvatavsi Nexa za ruku. Aww.. 
- Edwarde, oces sa nama? - Okrenula sam se ka njemu. 
- Mogao bih, samo da izvucem Alphonsea sa casa. - Krenuli smo svi zajedno do ucionice. - Cekajte me ispred. - Rekao je Edward, i usao na cas, mogli smo cuti kako ga profesorka smara zasto se tako dugo zadrzao. Prisla mi je Yuno, prilazila mi je uvetu, ozbiljno. 

- Shh, ne brini se, resili smo se Yukko. - u ruku mi je pruzila nozic. Znaci zna za to..? 
*Nex's P.O.V* 
Edward je izleteo iz ucionice sa Alom. Pokazao nam je rukom da trcimo za njim. Sto smo i uradili. Pogledao sam u svoj telefon. ' Yukko se nalazi ispred glavnog ulaza '. Pst! Yuno! Zaustavite se svi! - Tako su i uradili, pogledao sam u Yuno, klimnula je glavom i izvukla svoj telefon. 
- Aww, ljubavne porukeee? - Skackala je Ena, kao malo dete. Boze, sta je sa njom..? 
- Aha! - Rekla je Yuno, davajuci mi poznat pogled. 
- Aww..!~ - Oke, prsla je. 
- Uglavnom, idemo na zadnji izlaz, vazi? 
- A sto moramo tebe da slusamo?! - Krenuo je Edward ubrzanim hodom da ide ka glavnom ulazu, pogledao sam u Enu, uspanicenim pogledom. Pocela je za njim brzo da hoda, povukla ga je za njegov crveni dugacak kaput, i krenula da ga vuce ka nama, gledajuci me pogledom 'Zasto? Sta se desava'. Ali sam se okrenuo, i krenuli smo ka zadnjem izlazu, niz pozarne stepenice. Ena je bila iza Edwarda, i gurala ga prateci nas. Izasli smo kroz zadnji ulaz, i krenuli u centar grada. 
- ' ajde idemo do nekog point centra ili tako nesto! - Rekla je Yuno - Imaju tamo i fin kafic, valja se popiti nesto lepo. Pogotovo sto zima dolazi. 
- Ja sam za toplu cokoladuuu!~ - Rekla je Ena, koja je drzala sal preko lica da bi se ugrejala. 
- Mogao bih i ja. - Rekao je Edward, Alphonse je klimnuo glavom. 
Ja cu videti sta cu hteti, verovatno isto. 
Isli smo do obliznjeg point centra, kako smo stigli, Ena i Yuno su uletele u njega kao mala deca i pocele da trce do stepenica na pomeranje. Ena je otisla na stepenice koje idu na dole, i pocela da se penje ka gore, dok je Yuno isla normalno. Kada je Yuno stigla do gore sa Enom, Ena je prestala da se pomera, pa je naglo krenula da trci ka dole, plezeci se. 
- UHVATI MEEE! - Smeskala se i trcala gde je stigla, Yuno je silazila sa stepanica ubrzano i pocela da je juri. Cudno da nije neka straza naletela. Ena je trcala ka nama i zgrabila Edwarda za ruku.
- HAJDE SAMNOM, IDEMO U LIFT, TREBA NAJMANJE 50 KILA UNUTRA DA SE NE ZAGLAVI! - Nije imao vremena ni da reaguje, tako da je ostavio mene i Alphonsea ovde. Pff.. Ako cemo se igrati kao mala deca, neka bude tako. Nasmejao sam se, i dotrcao do Yuno, zgrabivsi je za ruku, vodeci je ka liftu. U to vreme, Ena je u zurbi, ''silovala'' dugme za zatvaranje lifta. " Hajde, hajde " moglo se cuti kako panici, Edward samo stoji sa strane i smeje se. 
Alphonse je bio sa nama, Yuno je pogledala ka gore, videla da idu ka desetom spratu. 
- Shh, hajde da ih iznenadimo! - Rekla je Yuno i uhvatila me za ruku, trcaci uz obicne stepenice, koje se cak ni NE POKRECU. Ko ce sad da se penje na deseti sprat..? 
Nakon dva- tri sprata, vec sam poceo da usporavam, takodje Alphonse, ali Yuno je bila srecna i smeskala se, vukla me je za ruku, govoreci mi da pozurim. 
*Ena's P.O.V.*
Osecam se malo awkward sa Edwardom, sama u liftu, danas me je pitao za moj svet. Izgleda da zna.. pustila sam mu ruku jos odavno. Izasli smo iz lifta, krenuli smo da trcimo okolo, otisla sam kod gelendera da vidim kako se na obicnim stepenicama Nex, Alphonse i Yuno penju. 
- Pstt, Edwarde! 
- Mmm? - Prisao mi je, pokazivala sam mu pogledom gde da gleda. Nasmejao se. - Idemo nazad u lift? 
- Hmm, ne bih bas, idemo na druge stepenice, mnogo mi je cudan taj lift.. - Krenuli smo ka stepenicama sa druge strane, spustali smo se ka dole. - Idemo u kafic, nacice nas ostali. - Klimnuo je glavom. 
Seli smo za stol, narucili dve tople cokolade. 

- Je l' si dobro? Hvala ti jos jednom sto si me spasio.. - Gledala sam mu u ruke, koje su bile prekrivene njegovim dugackim kaputom i rukavicama, koje nisu bile ni zimske. 
- Nema na cemu, dobro sam, ne moras da brines. 
- I ti nosis neki nozic u skolu? 
- Ah, ne, ne treba mi to. 

- Kakav si onda to metal koristio? 
- Ah, nije bitno, ne moras za sada to da znas. - Pomalo sam se osecala uvredjeno, ali nisam htela da pravim dramu oko toga, ako hoce da mi kaze, recice mi, ako ne, onda nista.
- Um.. dobro. - Spustila sam pogled. - A.. je l' smem da znam sta ti je sa rukom? - Pogledao me je u cudu. - Nemoj nista pogresno da mislis! Nego danas kada sam te dodirnula, imala sam cudan osecaj, izvini, to je bezobrazno od mene da pitam.. Zaboravi.. - Skrenula sam pogled ka strani, uzimajuci moju soljicu tople cokolade, trazeci Yuno, Nexa i Alphonsea pogledom. Yuno nas je spazila i pokazala je prstom nasmejano, drzaci Nexa za ruku. Dotrcali su do nas. 
- Uh, dobro je ljudi, odmorite se sada. - Rekla sam i dala im katalog.  
- Konobar! - Viknuo je Alphonse. 
Konobar je ubrzo dosao, bio je drugaciji od naseg, visok i lep, imao je plavu kosu, poput zlata, kao Edward. Zagledala sam mu se u oci, prelepe su, boje okeana. Gledao je on i u mene. Edward, primetivsi to, protresao me je. 
- Uh, sta? - Pogledala sam ga. 

- Nista, nije lepo da gledas toliko u ljude, i kao sto mozes, ili ne, primetiti, vec je otisao. 
- Oh.. izvinite.. - Svi su me gledali cudno. - Moram do wc-a. - Sapnula sam i ustala sa stola. 
Prvo sto sam uradila u toaletu, pogledala sam u ogledalo, cisto  da vidim na sta licim. Malo sam namestila kosu iz dosade i usla u znate vec koj deo. 
Kada sam zavrsila, polako sam ustala i culo se kucanje na vratima. 
- Zauzeto. - Rekla sam, ali kucanje nije prestalo. - ZAuzeto! - Rekla sam ponovo, ali nista. - ZAUZETO! - Viknula sam jako i glasno, u nadi da me nece neko cuti van. 
- Koju boju papira zelis? Crvenu? Plavu? - Cuo se konobarev glas. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A/N: AHA! Eto me opet sa updejtom he he.
Ovaj chapter sam htela da bude malo veselije, ne samo da likovi beze od nekih bica itd. Nista vam ne fali. 
Nadam se da vam se svideo chapter. 
Stay cheeeeki breeekkiii~ <3 

Welcome To Our WorldWhere stories live. Discover now