Sesnaesti Deo

25 3 0
                                    


*Nex's P.O.V*

Vec je proslo par dana otkako su mutirali Enu. Pocela je da izgleda nesrecno, i stalno je u bolovima. Livaj je nastavio da se ponasa kao govno prema njoj kao i pre, izgleda da je bio divan samo dok je ona patila i bila uplasena. Al dobro, bitno je da smo svi zivi.
- NEEEEEEEEEX~ - Yuno je uletela u sobu, drzeci nase ranceve - Ena je vec krenula, pozuri! 
Izasli smo iz kuce, i pritrcali do Ene. 
- Sta ima? - Upitala je, pokusavajuci da zapocne razgovor, jer je svima neugodno.
- Je l' ti je bolje? Danas prvi dan skole nakon sto si odmarala! 
- Jeste, ali nesto cudno se desava.. 
- Pa, bas i nije cudno kad god pogledas, ovaj svet je pun cuda. 
- Ma ne mislim na to, ma, zaboravite. 
Nasmejala se i krenuli smo napred. 
- Sta mislite o-- 
- ENAAAAA, ZIVA SIIIIII! - Trcao je Edward ka nama sa Alphonseom. 
- Naravno da jesam. - Pravila se kao da se nista nije desilo i zagrlila ih. - Kako ste prezivljavali bez mene? Mora da je bilo dosadno. 
- Kako da nije? - Edward je prebacio ruku preko ramena i gurkao se uz nju. 
- Ej, licni prostor. 

- Ah, da.. 
- Doduse, Ena, - uleteo je Alphonse u razgovor - ti ionako stalno provodis vreme u skoli samo sa Jung Kook-om, Yuno i Nex-om, zasto nas ignorises? 
- Ko vas ignorise? Sto ne idemo svi zajedno? Vi sami ne zelite sa njima. 
Vec smo stigli do skole i usli u ucionicu. 
- Oooh, Ena, setila si se da dodjes!
- Oooh, da li se poznajemo? 
- Ko ste vi? 
- Da li je moguce?
- Pasce sneg! 
Videlo se da se Ena tresla al Yuno nije mogla da se suzdrzi pa je pocela da se cereka. 
Svi smo se smestili, Ena je uzela sveske da prepise ono sto nismo mi pisali. 
- DOBAR DAN DECO! - Usao je novi profesor fizike. Kod nas se stalno menjaju profesori iz nepoznatih razloga. Medjutim, neka cudna aura se osecala oko njega kako je uveo jednu devojcicu. 
- Zdravo svima, ja sam Somin, nadam se da cemo se lepo slagati. 
- Mislim da sam je video vec! - Edward je promumlao, a Yuno se okrenula ka njemu. 
- Gde? Kad?
- Kao da me prati, gde god da sam otisao u poslednjih mesec dana, ona bi se niotkuda pojavila i sedela ili stajala naspram mene. Pocela je iskreno da me plasi. Je l' tako, Alphonse? 
- Istina je. - Alphonse je dao brz i kratak odgovor. 
- Je l' su nam oruzja na mestu? - Klimnula je glavom. 
- Sve sam spakovala. 
Odjednom je Ena ustala naglo sa svog mesta i prisla Somin, pogledala ju je pravo u oci i nakrivila facu kao da nesto nije u redu. 

- Ena, vrati se na svoje mesto, ko ti je dozvolio da ustanes? - Upitao je profesor mirno, al je izgledao kao da zapravo panici. 
- Nista profesore, malo sam se zamislila. 
Zabacila je kosu i okrenula se ka nama, pokusavajuci da nam nesto ocima kaze. 
Somin je sela pored Ene. 
- Ovde bi trebao da sedne moj drug, nadji sebi drugo mesto. - Odvratila je. 
- Ena, ne smes tako da se ponasas prema novim ucenicima, i ti si bila nova pre par meseci. 

- Pa sta? Ma.. Boli me uvo, sedi gde oces. 
- Psst, Nex - Yuno je sapnula. 
- Sta je bilo? 
- Pogledaj u Enu i njene ruke ispod stola. 

- Ena, ne smes! - Dobacila je Yuno

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Ena, ne smes! - Dobacila je Yuno. 
Stavila je ruku na usta i tiho shushnula. 
- Znas kako to ide Yuno, samo drzim pripremljeno. 
Somin je pogledala u nas i nasmejala se. Nastavila je da prati nastavu. 

Welcome To Our WorldOnde histórias criam vida. Descubra agora