5.Rész

896 54 6
                                    



Lisha Johnson ismerősnek jelölt --- Megerősítem Jelölés törlése

Még szép hogy elfogadtam a jelölését. Nagyon örültem neki hogy bejelölt. Ledőltem az ágyra, a telefont magam mellé dobtam és csak néztem a plafont. Olyan illat volt a szobámba, mint a Lisa parfümjének. Ekkor jöttem rá hogy még mindig rajtam van az ő pulcsija. Fél perc gondolkodás után, elkezdtem magamat ölelgetni, a pulcsit le vettem magamról, szagolgattam, ölelgettem és elképzeltem azt hogy Lisa van ott. Úgy nézhettem ki mint egy idióta, aki szeretet hiányos. Olyan jó lenne ha ő lenne itt. Annyira gyönyörű, és azok az ajkak és a szép barna sze... Nah várjunk!

-MI A FRANCOT CSINÁLOK?! Kiáltottam el magam.

Egy lányról ábrándozom. Folyamatosan rajta jár az eszem, ő van a gondolataimban. Neeeeeem az lehetetlen. Vagy még is igaz lenne. Talán a lányok tetszenek? Neem. Lehetséges hogy érzek valamit Lisa iránt? De hisz alig hogy egy napja ismerem! Nah jó tesztelem magam. Holnap, és azután, nah meg azután. Igen ezt fogom tenni!

-Mit fogsz tenni kicsim? Kérdezte anya kíváncsian az ajtóból.

-Jézus Szent Szűz Mária!!! Anyaaaaa!! Legalább kopoghatnál, akkor talán nem hoztad volna rám a frászt! Mondtam neki ijedten.

-Jó jó csak beszédet halottam és azt hittem hogy valakivel beszélgetsz telefonon, vagy esetleg rosszabbik esetbe tanulsz... Mondta mentség képen.

Ezzel a persze anya hazudj csak még tovább fejjel.

-Anya ezt te se gondoltad komolyan ezt a tanulásos dolgot. Mondtam neki nevetve.

-Készen lett a süti, hoztam fel párdarabot. Mondta ismét mentésképpen.

-Juuuuuuuuuuuuuuj.... Sütiiiiiiiiiiiiii!!! Mosolyogtam anyára. -Köszönööm.

Oda adta a sütit, le is ment. Éppen hogy leültem az ágyra, és az ölembe vettem a tányért, haraptam volna bele a sütibe, és ekkor egy ismerős pittyenést adott ki a telefonom. -Ezt nem hiszem el!! Nem érdekel!!! És beleharaptam a sütibe. Üzenetem érkezett. De nem is akárkitől! Lisától! LISÁTÓL!!!

-Messenger-

Lisa Johnson: Szia

Ren Davison: Szia

Lisa: Arra gondoltam hogy lenne-e kedved holnap eljönni velem valamerre sétálni? Bejárni egy kicsit a környéket, úgy se tudom mi hol van.

Ren: Persze, még szép hogy van kedvem.

Lisa: Szuper, örülök neki.

Ren: És legalább egy kicsit jobban megismerjük egymást. :D

Lisa: Pontosan ;)

Annyira izgatott lettem hogy azt el se lehet mondani! Nagyon várom már a holnapot. Észre vettem azt hogy miközben írtam nagyon kalapált a szívem, eléggé furcsa. De holnap találkozunk, olyan jó lesz. A nap további hátralévő részében filmet néztem, rajzoltam, zenét hallgattam. Este 8 körül járhatott az idő épp tusolni készültem amikor ismét megszólalt a telefonom.

-Messenger-

Scott Thomson: Hé mi volt ma veled Ren? Olyan furcsán viselkedtél, miután megjött Lisa. Minden rendben?

Ren Davidson: Semmi, persze jól vagyok, csak ismerkedtem vele egy kicsit :D Már azt se lehet Thomson?

Scott: Dehogynem, csak éppen te voltál az az ember aki pont hogy szart rá nagy ívben az új osztálytárs érkezésére.

Ren: Azért mert azt hittem hogy valami Jessica féle lesz.

Scott: ahaa ahaa.. Na mind egy. Holnapra van programod? Esetleg elmehetnénk moziba, utána kajálni egyet :D

Eléggé meglepett a kérdés, de egyből leesett nekem, hogy valójában mit szeretne .

Ren: Scotti, te most randira hívsz engem?

Scott: Neeeeeem... Én téged??? Randira.. pffff... Ugyan ne etess.. Egy baráti találkozóra :D

Ren: Ahaa.. Akkor a "baráti találkozóra" jöhet Amy vagy esetleg Lisa? Vagy inkább mind a ketten? :D

Scott: Én csak téged hívtalak :)

Ezzel a mondattal minden világos lett előttem. Randira hívott. -Áhhh Scotti, Scotti.. Ezzel elárultad magad. Mondtam nevetve. És elmentem fürdeni. Fürdés közbe a tesi óra játszódott le előttem. Láttam ahogy Lisa mászik a kötélre, ahogy fut. Amikor azok a ribancok leöntöttek turmixal "véletlenül" és ő odaadta a pulcsiját. Az illatára is emlékszem. A hangja. Olyan édes, aranyos.

Mire vissza értem a fürdésből újra pittyent a telefonom. Ez hihetetlen! Ennyire fontos ember lettem hírtelen?!

-Messenger-

Amy: Ren!! Te agyament nem normális....fhuuuu!!

Strange Couple /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now