20.Rész

801 43 0
                                    


Ren szemszöge

Reggel nagy fényességre nyitottam ki szemeimet. A nap fénye az egész szobát bevilágította. Mikor egy kicsit feleszméltem hogy még is hol vagyok és hogy min.. Bocsánat kin fekszek elöntött egy érzés. Ez az érzés a szeretet volt. Lisa mellkasán feküdtem. Sose voltam egy bújós fajta lány meg ilyenek, de ő ezt is ki hozta belőlem. A tegnap este remekül sikerült. Végre meg volt az első randink. Hála égnek az éneklésemmel és gitár "tudásommal" nem riasztottam el magam mellől. Életem értelme lassan de egyenletesen vette a levegőt. Ezek szerint még mindig alszik. Fejemet egy kicsit felemeltem és az állára nyomtam egy puszit. Elmosolyodott.

-Jó reggelt.- simítottam meg az arcát.

-Jobb nem is lehetne.- szólalt meg rekedtes hangon. A pillangóm ismét ki akartak törni a gyomromból.

Az ajtó kicsapódott, riadtan tekintetünket az ajtóban álló emberre szegeztük.

-Jó reggelt gerle pár.- nevetett Amy.

-Neked is.- mondta Lisa.

-Csodálom hogy ilyen korán felkeltettek.- ült le velünk szembe Amy.

-Mennyi az idő?- ültem fel.

-Kérlek szépen 8 óra múlt 39 perccel.- mondta a telefonján az időt mutogatva.

-Ilyen korán van még?- döbbent le Lisa. Majd vissza feküdt és magára húzta a takarót.

-Nem nincs alvás!- rántotta le Amy a lányról a takarót amit Lisa egy meg öllek tekintettel díjazott.

-Sok dolgunk van ma!- jelentette ki Amy.

-Mármint?- fel álltam és nyújtózkodtam.

-Sok.- indult meg az ajtó felé. -10perc múlva lent legyetek a konyhába!- majd ott hagyott minket.

-Mire készül?- nézett rám Lisa értetlenkedve.

-Nem tudom, de kezdek félni tőle.- nevettem.

10perc múlva már a konyhában is ültünk az asztal körül.

-Na szóval.- kezdett bele Amy. -Tizenkettedikén lesz egy buli Scottéknál. Majd azon a héten lesz még egy randitok! És azon a randin ELEGÁNSNAK kell lenetek!- nézett rám.

-Most miért nézel rám?- értetlenkedve.

-Ohaaa.. látni foglak nőies öltözékben?- nézett rám csillogó szemekkel Lisa. -Ez egyre jobb és jobb.-

-Micsoda?- néztem rá.

-Pontosan. Én fogok róla gondoskodni!- kacsintott Amy az ÉN barátnőmre.

-KHHMMM..- színleltem köhögést.

-Megfáztál?- nézett rám ijedten Amy.

-Ne kacsingass a barátnőmre...- motyogtam.

-Ne féltékenykedj.- nevetett. Ismét Lisára kacsintott.

Mind a kettő lány elkezdett nevetni. Én csak szúrósan néztem rájuk.

-Olyan cuki vagy amikor féltékenykedsz.- simította meg az arcomat. Ebbe bele borzongtam.

-Nem is vagyok féltékeny.- forgattam meg a szemeimet.

-Dehogy nem.- húzta az agyamat Lisa.

-Nem!- emeltem fel hangomat.

-Jó nyugi féltékeny, ezer százalékba heteró vagyok, szóval meg nyugodhatsz.- nevetett Amy.

Strange Couple /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now