12.Rész

710 44 2
                                    

-Akkor hova is megyünk? Kérdeztem kíváncsiskodva a már egy kicsit ittas Lisától.

-Amerre az út visz. Felelte ismét egy kacsintás kíséretében.

-Mehetnénk a tóhoz. Vetette fel az ötletet Amy.

-Szupcsii! Akkor menjünk a tóhoz. Mondta örömmel Lisa.

És elindult teljesen az ellenkező irányba. Amin egyből nevetni kezdtem. Lisa után mentem, megfogtam a csuklóját, majd útba igazítottam.

-Lisa drágám, amarra kell menni. Mondtam nevetve.

-Tudtam én!! Jelentette ki, büszkén.

-Érdekes egy éjszakánk lesz én úgy érzem. Mondta Amy.

-Az bizony. Feleltem nevetve.

Úgy hétóra felé oda is értünk a tóhoz. Lisa helyet foglalt a padon. Amy leült a lány jobb oldalára én meg a bal oldalára. Imádok itt lenni. Olyan nyugodt, csendes minden. Meg hát romantikus is. Ha csak Lisa és én lennék itt, tuti bevallanám neki az iránta való érzéseimet! Nah jó talán nem olyan könnyen, de azért el tudnám mondani neki. Egy kicsit nehézkesen.

-Föld hívja Rent. Juhúúúú. Integetett előttem Amy.

-Hmm?? Mi? Kérdeztem értetlenkedve.

-Hol jár az eszed? Kérdezte.

-Tényleg, pár héttel ezelőtt mi volt a problémád? Miért vágytál a magányra? Kérdezte Lisa.

-Öööööömmm... Húztam el a szót.

-Jaja ez engem is érdekelne. Mondta Amy. Mind a ketten engem néztek. Ki kell találnom valamit.

-Őőőőő.. Most azért szöktetetek meg hogy dumáljunk, vagy végre piálni is fogunk? Tereltem a témát.

-Nah ezt már szeretem csajszi. Kacsintott rám Lisa. Elővette a táskájából, a pezsgőt. –Pezsgővel kezdünk hisz meg kaptam a négyest matekból!! Mondta Lisa.

-Akkor gratulálok, nagyon ügyes voltál. Koccintottam össze Lisa műanyag poharát az enyémmel.

-Úgyszint gratu. Amy is koccintott Lisával majd velem is.

-Olyan jó itt kint ülni. Csend van, nyugalom. Mondtam a két lánynak.

-Túl csöndes. Mondta Lisa majd bele kortyolt a pezsgőjébe.

-Ez nekem nem tetszik. Jelentette ki Amy.

Csak kérdőn néztem rá.

-Csapjunk egy kis zajt. Mondta.

Elővette a telefonját, majd a hangszóróját és be kapcsolta Justin Timberlake-Can't Stop The Feeling-et. Akkor bulizzunk, öntött egy kis vodkát a poharamba Lisa. Nagyon jól éreztük magunkat. Nem akartam túl sokat inni, hisz nekem legyen már annyi eszem hogy haza tudjam szállítani ezt a két jó madarat.

Úgy 11felé járhatott az idő. Lisa teljesen ki volt. Amy épp hogy észnél volt. Én meg tiszta jól voltam. Nem éreztem azt mintha részeg lennék. De azért volt bennem.

-Csajok ne haragudjatok de nekem haza kell mennem. Közölte velünk szomorkásan Amy.

-Ohh, de azért haza kísérünk. Mondtam neki.

-Jaa nem kell, apa értem jön. De szerintem te törődj Lisával. Figyelj rá nehogy valami hülyeséget csináljon.  Mondta.

-Sose hagynám hogy baja essen. Mondtam egy félmosoly keretében.

-Tudom Ren, és éppen ezért drukkolok nektek. Kacsintott rám, majd megölelt és elindult a kocsi felé. Teljesen lefagytam. Ennyire látszik?! Tudja hogy be jön nekem Lisa?!

Strange Couple /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now