17.Rész

968 49 13
                                    



-Ahogy látom nagy az öröm. Hogy bizonyítsam is nektek hogy együtt vannak van pár képem a számotokra.

-Ne.- bámult Lisa a vászonra ahol mi vagyunk.

-Azt a kur....

Az első képen pont a szobában való csókunkat kapták le. A második képen amikor kint voltunk a parkban és megakartam csókolni Lisát. A harmadik kép pedig az előtt készült hogy oda jöttek volna hozzánk vitázni Jessicáék.

-Szóval lányok gratulálok nektek és még sokáig legyetek együtt.- mosolygott ránk aljasan Jessica. Lisa arcán a félelem látszódott. Félt az emberek véleményétől. Én az elitéléstől féltem.

-Nah mi van most nem csókolóztok leszbikék ?!- kiáltotta valaki a tömegből.

-Gratulálok szép pár vagytok!- jött egy ismeretlen női hang.

És mindenki elkezdett tapsolni. Még egy páran bekiabáltak hideget meleget is. Csak ott álltunk és fogalmunk se volt arról hogy most mit kéne tennünk. A lábam legyökerezett.

-Akkor most bulizunk vagy mi van veletek?- szólt bele Emma a mikrofonba majd elindította Fifth Harmony That's My Girl-t. Mindenki elkezdett táncolni és már nem is foglalkoztak velünk. Tátogtam egy köszönömöt Emmának és Lisára figyeltem.

-Minden rendben?- kérdeztem aggódva Lisától. Felém fordult. A szeme csillogott a könnytől. -Hé,hé.- húztam közel magamhoz és megöleltem. Fejét a nyakamba temette és útnak engedte könnyeit. -Nyugi. Shhh.- simogattam a hátát. -Semmi baj. Nyugi minden rendben van. Nem ugrott nekünk senki látod. Mindenki leszarja hogy ki kivel van együtt. Mert tudják hogy nincs semmi közük hozzá. Aki meg valami csúnyát mondott az meg magából indul ki. Nyugi.- próbáltam meg nyugtatni.

-Jól vagytok?- jött oda Amy.

-Igen. Minden rendben.-

-Nem is tudom hogy lehet valaki ilyen szemét láda. Elkényeztetett kis picsa.- szitkozódott Amy.

-Megvagytok?- ssatlakozott hozzánk Emma.

Bólintottam, hogy semmi baj. -Köszi hogy kimentettél minket.-

-Ez csak természetes. Nyugodjatok meg, minden rendben van elfogok beszélgetni Jessicával.-

-Inkább egy alapos verés kéne neki.- Vetette fel az ötletet Amy.

-Nem, nem verés kéne neki.- néztem a karjaimba lévő lányra. -Ha ő így akkor mi úgy.- Pusziltam meg Lisa fejét.

Iszonyatos sípoló hangra nyitottam ki a szemeimet. De valami meg vakított abba hogy teljesen körül tudjak nézni.

-Mi a fa...- ekkor valaki megmozdult mellettem. Lisa volt az. Átkarolta a derekamat, fejét meg a nyakamba temette. Ezen csak mosolyogni tudtam. Nagyon édes volt ahogy ott feküdt mellettem. Fogalmam sincs hogyan kerültem haza. Már ha otthon vagyok. Óvatosan felültem beletúrtam a hajamba körülnéztem. Persze hogy nem a saját ágyamba vagyok. Visszadőltem Lisa mellé. Olyan letisztul arca van, egyszerűen tökéletes. Nem bírtam ki, megsimítottam az arcát. Erre csak nyöszörgött és közelebb húzott magához.

-Jó reggelt.- mosolyogtam a lányra akinek még mindig csukva volt a szeme.

-Jobb nem is lehetne.- mosolyra húzta az száját. Ebbe tuti bele pirultam. -A nyár legelső reggelét veled tölthetem, ennél jobb érzés nincs is.- csak mosolyogni tudtam a lány szavain.

-De tudod ideje lenne már fel kelni ezen a csodálatos reggelen.- keltem fel az ágyból.

-Még 5 perceet.-húzott vissza az ágyba de kiszabadultam öleléséből. -Nem nem ideje felkelni lustaság.- telefonomat elvettem az éjjeli szekrényről, majd feloldottam azt. 10óra. Kivételesen nem aludtam át az egész napot.

Strange Couple /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now