-És te Lisa, hogy állsz a pasikkal? Kérdeztem tőle. Hátha most meg tudom hogy van e valakije.
-Nem is tudom. Volt egy barátom 2évet voltunk együtt, de már annak fél éve hogy szakítottunk.
-Ohh értem. És miért ha szabad meg kérdeznem? Kíváncsiskodtam.
-Csúnyán átvert, bántott is, sokszor erőszakoskodott, meg idősebb is volt nálam úgy 4-évvel. Mondta szomorúan.
-Lisa ne haragudj. Nem akartalak fel zaklatni vele. Mondtam közbe simogattam a hátát.
-Nem tudhattad. A kapcsolatunk legelején nagyon aranyos volt, nagyon szerettem, egyszerűen imádtam vele lenni. Mindig tudta hogy mikor mit kell mondani, milyen szóval tud felvidítani.....Itt elcsuklott a hangja -Illetve meg bántani. Lisa szeme könnybe volt. -Rajtam kívül még volt három barátnője, ami később derült ki. Ha valamelyik felidegesítette rajtam töltötte ki. Csak néztem és hallgattam ahogy az a szemét tönkre tette Lisa életét. Bár meg tudtam volna akadályozni. -Istenem Ren olyan szörnyű volt. Hozzám bújt és sírni kezdett. Magamhoz szorítottam és csak öleltem.
/Jessica szemszöge/
-Olyan jó volt ez a vásárlás, a masszás meg isteni volt. Reszeltem a tökéletes körmeimet.
-Nagyon jó volt. Habár annak a kis lúzer Rennek ezek se segítettek volna neki hogy legyen végre valami öltözködési stílusa. Mondta nevetve Amanda.
-Hogy el kezdett hisztérikázni, istenem. Jól tettem hogy nem kerültem ki. Olyan kis gonosz vagyok. Mondtam Amandának büszkén.
-De még mennyire Jessica. Mondta mosolyogva Amanda.
-Kis szánalmas dög, az az új csaj..
-Lisa. Fejezte be a mondatom az új lány nevével Amanda.
-Ő meg a másik fele. Habár neki jobb stílusa van Rennél, de hát.. Rajta se lehetne segíteni. Hogy megtalálták a közös pontot.
Amanda ekkor meg állt de én mit se törődve vele mentem tovább.
-A két kis lú.. Amanda hol a francba vagy? Meg fordultam, ott ácsorgott egy fánál. -Még is mi a francot csinálsz? Kérdeztem tőle értetlenül.
-Psssz.. gyere.. Hívott oda. -Gyere már. Nézd.
-Még is mi fontosabb annál amit én beszélek?! Ekkor ledöbbentem.
-Ez a Ren meg a Lisácska.
-Pontosan Jessica. Méghozzá ölelkeznek.
Ren valamit mondott neki de nem hallottuk, túl messze voltunk tőlük. De aztán Ren megfogta Lisa állát.
-Óóóóóóó...Jessica ebből lesz valami!!! Mondta izgatottan Amanda.
-Akkor örökítsük meg a pillanatot. Egy gonosz mosolyt adtam Amandának. Elővettük a telefonunkat, majd fényképeket kezdtünk róluk készíteni.
-Nem csókolják meg egymást. Mondta Amanda.
-Nem baj, ez éppen elég ahhoz hogy be bizonyítsuk majd az osztálynak hogy van két szerelmes párunk, Ren Davidson és Lisa Johnson.
-Jessica olyan okos vagy és gonosz.
-Gyereünk tovább még vagy hat ruhaboltot be kell járnunk.
/Ren szemszöge/
-Nyugodj meg.. Sssshhh.. már nem bánthat. Kezemet az állához tettem, ezzel fejét megemelve. Tekintete, össze forrott az én tekintetemmel. Gyönyörű szép barna szeme, egy kicsit vöröses volt a sírástól. De még így is el tudtam benne veszni. Csend volt. Nem az a bizonyos kínos csend amikor nem tudtunk egymáshoz szolni, ez más volt. Kis idő után megtörtem a kellemes csendet.. -Nem hagynám hogy újra bántson téged. Még mindig egymás szemébe néztünk. Itt az alkalom Ren! Csókold meg. Hajoltam közel hozzá.
Ekkor Lisa meg szólalt. -Köszönöm Ren. Mondta egy mosoly keretében.
-Ugyan. Hajoltam vissza. A francba is Ren! Elcseszted. Fenébe!
-Akkor sétálunk tovább? Tette fel a kérdést.
-Persze, mehetünk is!
A nap hátralevő részébe be jártuk a környéket. Elmentük sütizni, sétálgattunk, játszótérre is elmentünk, aztán újra egy parkba kötöttünk ki. Jóval később, már haza sétáltunk.
-Nagyon jól éreztem ma magam. Köszönöm hogy eljöttél velem.
-Én köszönöm hogy elkísérhettelek. Mondtam Lisának mosolyogva.
-Meg ismételhetnénk ezt a fantasztikus napot. Mondta Lisa.
-Teljes mértékben benne vagyok. Mondtam.
-Hát megérkeztünk. Még egyszer köszönöm hogy megmutattad a környéket. Mondta mosolyogva, majd megölelt.
-Neked bármikor Lisa. Mondtam és visszaöleltem. Mélyen beszippantottam az illatát.
Elváltunk egymástól. -Akkor hétfőn tali Ren. Mondta mosolyogva, megfordult és elindult a kapu felé.
-Rendben. Mondtam neki. Meg akartam várni míg be megy a kapun. Fordulj vissza, légyszii. Kérlek.
De nem így tett. Egy kicsit elkeseredtem, de nem baj. Akkor irány haza. Haza úton elgondolkoztam azon hogy mi lett volna ha sikerül meg csókolnom.
Haza érve le dobtam magam a kanapéra, majd le szakad a lábam!! -Szia anyaaaa. Köszöntem anyának.
-Szia. Köszönt vissza a konyhából.
Ledobtam a cipőmet, majd a konyha felé vettem az irányt. Konyhába be érve, egy ismeretlen nő személy fogadott. Olyan ismerős volt az arca. De nem tudtam volna meg mondani hogy kire hasonlít.
-Ren gyere, be mutatom az új szomszédunkat.
-Szia, Mary Johnson. Nyújtotta barátságosan a kezét. Ekkor le esett! Most már tudom kire hasonlított annyira. Lisa anyukája.
-Ren Davidson. Mosolyogva nyújtottam a kezem.
-Maryvel éppen arról beszéltünk hogy van egy veled egy idős lánya, nehezen tud beilleszkedni és arra gondoltunk hogy mi lenne ha körbevezetnéd a városba, a suliba. Össze barátkozhatnál vele.
-Tudod, a lányom nagyon nehezen tud beilleszkedni. Nem nyilik meg másoknak. A suliba lehetnél vele egy kicsit amíg be nem illeszkedik.
Én csak bele kortyoltam az almalevembe. Anyám nagyon figyelt rám reggel.
-Én ma voltam Lisával körbe járni a várost. Tegnap meg egész nap vele voltam. Mondtam nekik.
A két szülő ledöbbent. Nem is értem hogy miért nem mondta anyám Lisa anyukájának hogy ma találkozom vele.
-Ennek örülök. Mondta Mary mosolyogva.
Az este hátralevő részébe videókat néztem, majd el aludtam. Nagyon fáradt voltam. Másnap hála istennek nem az órám rémes hangjára ébredtem! Végreeee!! Aludtam vagy 10-ig. /Május 14/VASÁRNAP/ A vasárnapi napom abból ált hogy sorozatot és filmeket nézek. Lusta vasárnap a legjobb! Senki nem zavar, teljesen egyedül. Csak az ágy, kaja, nasi, filmek és én.
BẠN ĐANG ĐỌC
Strange Couple /BEFEJEZETT/
Lãng mạn"Sokszor az álmok valóra válnak" Más ember vagyok mint a többi. Vagy is inkább, az olyan emberek akik a saját nemükhöz vonzódnak. Máshogy látjuk a világot, máshogy gondolkodunk! És én büszke vagyok arra aki vagyok! Büszke vagyok azokra az emberekre...