Amy szemszöge:
-Szerintem ez tökéletes lesz.- húztam ki egy szexy fürdőruhát Lisa szekrényéből.
-Amy te normális vagy?- kapta ki a kezem közül - Sokat villant.. nagyon sokat.-
-Éss?- tettem kérdően csipőre a kezem. - Rennel mész, mutass neki egy kis ízelítőt - kacsingattam rá.
-Nem fogok Rennek csak úgy szexyzni a semmiből, bő egy hónap után. - dobta vissza a szekrénybe a ruhadarabot.
-Na nem! - dobtam az ágyra a fürdőruhát -Ezt fogod fel venni ha, tetszik ha nem! Látom rajta hogy fel szeretnéd venni. Akkor merd fel venni. Ahogy Rent ismerem tuti hogy tetszeni fog neki. - mosolyogtam rá.
-Igazad van. Tényleg fel akarom ezt venni, és fel is fogom! - megfogta a ruhát majd ki szaladt a szobából. Kis idő után VÉGRE vissza tért!
-Csajszikám, el kell hogy mondjam nagyon dögös vagy ebben a cuccban. - néztem végig a lány testén.
-Komolyan gondolod?- nézett végig magán
-Hát persze! Tudod hogy én mennyire örülnék ha ilyen bomba testem lenne? Ilyen fantasztikus bikinibe?! -
-Na jó de még van egy apró bökkenő.- félve nézett rám Lisi
-Nyugalom- tettem vállára az egyik kezem -Kitaláltam egy frappáns kis szöveget anyukádnak - kacsintottam
Miután össze pakoltunk, és a táskába és be raktunk minden fontosabb cuccokat, naptej, víz, törölközők, váltóruha, fésű dezodor.. (Azért mikor nem figyelt tettem be egy rúzst is) indultunk is le az ajtóhoz. De mielőtt el menekülhettünk volna Mary meg állított minket.
-Hova-hova ilyen sietősen lányok? - nézett ránk karbatett kézzel.
-Csak strandra megyünk anya. - válaszolt egy pöppet félve Lisa.
- És kik mennek? - kérdezősködött tovább.
-Az osztállyal megyünk- válaszoltam mosolyogva.
- Akkor ezek szerint...
-Rent már nem csípi senki se az osztályból, ahogy már én se.. Hogy is fejezzem ki magam? Nagyon megváltozott. Nagy képű lett. - mondtam a jól betanult szövegem.
-Ez komoly? Látod Lisa, jól tetted hogy végre szakítottatok. Nem kell neked ilyen! Jól mutatsz te inkább egy fiú mellett aki meg is becsül!- ha még tovább mondja ezeket a szarságokat esküszöm hogy felpofozom ezt a nőt..
-De szerintem mi megyünk is anya, majd jövünk. Sziaaaa- lökdösött ki Lisa az ajtón.
-Egy hangya fasznyi hiányzott hogy lecsapjam anyádat..- dünnyögtem.
-Idióta.- nevetett
Buszmegállóba érve megláttuk Rent, Lisa eldobva cuccait futott oda hozzá és karjaiba vetette magát. Ahhhh.. de cukik. Gyorsan elő szedtem telefonomat, meg nyitva kamerámat csináltam róluk egy aranyos képet. Felkaptam a lány táskáját és oda mentem hozzájuk.
-Annyira aranyosak vagytok.. rohadjatok meg ti szerelmes köcsögök. - nevetem
-Köszi Amy- mosolygott rám Ren.
-Ugyaaaaan, ez egy plázázásba fog neked kerülni. - kacsintottam Renre.
-Na attól mentsen meg valaki. - nevetett
-Héééé - boxoltam bele a kezébe
-Azt hiszem hogy jön a buszunk. - mutatott a busz iránya felé Lisa.
VOUS LISEZ
Strange Couple /BEFEJEZETT/
Roman d'amour"Sokszor az álmok valóra válnak" Más ember vagyok mint a többi. Vagy is inkább, az olyan emberek akik a saját nemükhöz vonzódnak. Máshogy látjuk a világot, máshogy gondolkodunk! És én büszke vagyok arra aki vagyok! Büszke vagyok azokra az emberekre...