-Menjünk öltözni. És kit festettél le? Kérdezte kíváncsiskodva Lisa.
El kéne mondanom neki. Mély levegő. Huuh
-Én Scottot festettem le. Mondtam. Mi??! Miért mondtam azt hogy Scottot?!
-Igen? Az szuper. Mondta mosolyogva. Ez nem az a tipikus mosolya Lisának. Mintha csalódott lett volna. De vajon miért? Talán ő Scottot festette le?! Ó te balek! Ren!
Úton az öltözők felé nagyon el gondolkoztam azon hogy vajon miért lett ilyen csalódott. Miért?! Furcsa.
-Hé csajok várjatok!!! Kiáltott utánunk az emlegetett szamár Scott.
-Gyere lassúság. Mondtam neki.
-Ren, figyelj ezt neked hoztam. Valami be volt csomagolva.
-De ez még is micsoda? Kérdeztem tőle meglepődve. -Nincs szülinapom, se névnapom, meg úgy semmi sincs. Mondtam neki mosolyogva.
-Csak bontsd ki. Mondta magabiztosan. -Nyugi nem robban. Mondta fehér fogait kivillantva.
Kibontottam és egy egész mogyorós Milka csoki fogadott.
-Csak azért mert nyertél. Mondta mosolyogva.
-Wáóó, köszönöm. Adtam neki egy ölelést. Egy kicsit lábujj hegyre kellett állnom, hogy meg tudjam ölelni. Scott mögött állt Lisa. Eléggé furcsán nézett minket. Nem akartam hogy az ölelés elhúzódjon 30másodpercnél tovább ezért el is engedtem.
-Akkor órán. Mondta és elment.
-Odáig van érted. Jelentette ki Lisa és el indult az öltözőbe. Utána mentem, az öltözőbe érve becsuktam az ajtót. Senki nem volt bent. Lisa elindult a csapokhoz.
-Lisa várj. Megfogtam a kezét, vissza húztam magamhoz. Egy kicsit közel voltunk egymáshoz. Nah jó NAGYON közel voltunk egymáshoz! gyorsan vert a szívem. Kezét még mindig nem engedtem el. Egymás szemébe néztünk. Ren itt az idő mond el! Be jön neked. Gyerünk. Több alkalom nem lesz! Vagy csókold meg! Gyerünk menni fog!
-Ha tovább nézel így a szemembe zavarba hozol. Mondta Lisa.
-Már zavarba vagy, nem mindegy? Mondtam neki vigyorogva.
-Őszintén. Tetszik neked Scott? Kérdeztem tőle. Még mindig ugyan abba a pózba voltunk.
-Nem. Mondta határozottan, mélyen a szemembe nézve. Tudtam hogy nem hazudik. Csak a szemembe nézett, nem hazudott. Egy kicsit megkönnyebbültem.
-Ugye te nem Scottot festetted le? Kérdezte Lisa. Gyerünk Ren. Mond el hogy tetszik neked! Most vagy soha!
-Nem, nem őt! Mondtam. Féltem. Nagyon is. Több szó nem jött ki a számon.
-Rendben. Kihúzta a kezét a kezemből megfordult és elment a csapokhoz, kezet mosni.
Elcseszted! Mondtam magamnak. Itt volt a lehetőség! De te nem! A francba már!
-Lisa figyelj. Lisa felém fordult kérdően nézve rám.
-Hmm..
Mélylevegőt vettem. -Lisa nekem te..
-És ezt a táskát vettem olyan jól néz ki. Lépett be Amy Amandával.
-Oh sziasztok. Köszönt mosolyogva Amy.
-Mi van veletek? Olyan furcsák vagytok. Mondta Amanda.
-Semmi, ráztam meg a fejem. Oda léptem a padhoz, elő vettem a torna felszerelésem, majd át öltöztem. Minek húztam ennyire az időt?! Harmadik esélyem itt volt. Felkötöttem a hajam, és el indultam a terembe. A tesi óra úgy el telt. Álltalába mindig jól teljesítek tesi órákon. De a mai órán hát.. eléggé ramatyul teljesítettem.
-Egészségetekre. Mondta James tanár úr.
-Köszönjük. Mondtuk együtt és el indultunk az öltözők felé.
-Ren Davidson te itt maradsz. Jelentette ki tanár úr.
Lisa vissza nézett rám. Megfordultam és vissza mentem a tanárhoz.
-Mond csak Ren, valami baj van? Kérdezte.
-Nem nincs semmi baj. Mondtam.
-Nem úgy láttam. Ahogy a mai órán teljesítettél hát az nem megszokott tőled. Olyan mintha nem lenne tiszta a fejed. Biztos minden rendben?
-Igen minden rendben van, csak egy kicsit.. Megráztam a fejem. -Egy kicsit rosszul éreztem magam. Hazudtam. Lisán járt egész órán az eszem.
-Jó rendben. Legközelebb szólj. Mondta megértően James tanár úr.
Bólintottam és indultam az öltözőbe. Az öltöző előtt ott állt az egész osztály. Ez nagyon meglepett.
-Minden rendben? Kérdezte Roy.
-Mit mondott? Kérdezte újra valaki.
-Valami baj történt? Kérdezte Amy.
-Semmi se történt. Jelentettem ki.
-Akor miért hívott vissza? Kérdezte Scott.
-Törődjetek a saját dolgotokkal jó! Bementem az öltözőbe és rájuk csaptam az ajtót. Oda mentem a csapokhoz megmosni az arcom. Nyugi. mondtam magamnak. A lányok vissza jöttek az öltözőbe. Síri csend volt. Ami nem megszokott tőlünk. Egy kis idő elteltével Amy törte meg a csendet.
-Elmarad az utolsó kettő óránk.
Bólintottam amilyen gyorsan csak tudtam össze szedtem a cuccaimat, ki mentem az öltözőből és el indultam haza. Ügyeltem arra hogy senki se jöjjön utánam. Nem volt kedvem beszélgetni senkivel. Egyedül akartam lenni.
-Szia kicsim. Köszönt anya a konyhából.
Intettem neki és rohantam fel a szobámba. Még mindig egyedül akartam lenni. Szobámba be érve, be csaptam az ajtót. Hátamat neki támasztottam az ajtónak, lassan le csúsztam és le ültem a földre. Térdemet átkaroltam fejemet a kezemre hajtottam és úgy ültem. Miért történik ez velem? Miért tetszik egy lány? Egy könnycsepp gördült le az arcomon.
/MÁJUS 16/KEDD/
Egész nap egyedül akartam lenni, amit el is értem. Gondolkodni akartam. Nem tudtam hova rakni hogy még is mi a franc folyik le bennem. Magányt akartam. És így teltek el a napjaim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strange Couple /BEFEJEZETT/
Romance"Sokszor az álmok valóra válnak" Más ember vagyok mint a többi. Vagy is inkább, az olyan emberek akik a saját nemükhöz vonzódnak. Máshogy látjuk a világot, máshogy gondolkodunk! És én büszke vagyok arra aki vagyok! Büszke vagyok azokra az emberekre...