19.Rész

818 47 3
                                    


Az elmúlt egy hétben nem történt semmi. De tényleg. Egész nap itthon döglöttem, filmeztem, sorozatoztam, ültem ettem ittam aludtam.. Meg eldöntöttem hogy reggelenként ki megyek futni egy kicsit. Legalább maradjak formába, ha már kiszabadultam az "iskolának" nevezett börtönből. Amyvel meg még egyeztettem egy pár dolgot.

1Héttel később

5perc és Amyék háza előtt leszek. Egy kicsit izgulok. Már egy hete nem láttam Lisát és már nagyon hiányzik. De legalább tudom hogy mi van vele, ugyan is esténként mindig irkálunk. Azt is "elmondta" hogy az anyja nem engedi el sehova, mert tudja hogy én arra szoktam járkálni. Komolyan mondom hogy ez a nő egy elmebeteg. Nem tudom hogy mit hisz hogy majd én Lisát bele viszem a rosszba? De hisz amikor haza vittem akkor is hálás volt nekem. Vagy olyanra kényszerítem amit ne akarna? Ugyan.. 16 évesen még is mi a szent szarra tudnám rákényszeríteni?! Addig az estéig csíptem a nőt, de most már nem annyira. Ettől még nem lesz más Lisa. Ugyan az az ember marad, csak nem fiúval van együtt hanem lánnyal és ennyi. Ahh hihetetlenek..

Annyira elmélyültem a gondolataimba, nem is vettem észre hogy meg érkeztem az ismerős ház elé. Oda baktattam az ajtóhoz majd csöngettem.

-Lám lám Davidson itt van.- nyitott ajtót Amy.

-Kivételesen időben.- öleltem meg. -Lisa ugye 7re jön?- kérdeztem érdeklődve.

-Aha.- válaszolt és a konyhába vette az útját. -Kávét?- kérdezte.

-Igen kérek. Most jól fog esni.- mentem én is a konyhába és leültem az egyik székre, táskámat még az előtérbe ledobtam.

-De aztán nehogy túlpörögj.- kacsintott rám.

-Dehogy is.- nevettem.

-Van egy üres szoba, fehérek a falak. Nem túl nagy nem is túl kicsi. Szerintem az meg fog felelni nektek.- Mosolygott rám. Elém rakta a koffeinnel teli italt. Hmm. Imádom az illatát.

-Okés.- kortyoltam bele.

-De ha neked jobb lenne a szabadtéren akkor oda is pakolhatunk nekem ugyan mindegy.- vetette fel az ötletét Amy.

-Szerintem tökéletes lesz a szoba.-

-A négy fal között csak ti ketten.. Kettesben.- mosolygott rám perverzen.

-Ahhh nem is te lennél baszki.- forgattam meg szemeimet. -Anyudék?- érdeklődtem.

-Túl csend van mi?- nevetett.

-Túlságosan is.- nevettem én is. Köztudott tény hogy ha Amyiéknél vagy,sosincs csönd. A szülők vagy veszekednek, hangosan beszélnek, vagy épp valamit csinálnak a hálószobába. Tesója ritka eset ha itthon van. De ha itthon is van akkor is Amyvel tölti minden idejét.

-Elmentek kirándulgatni, Bettyt is magával vitték.-

-Vagy is inkább rángatták.- Javította ki magát.

-Gondoltam.- ittam meg az utolsó korty kávémat.

-Akkor neki is kezdhetünk.- csapta össze a tenyerét.

-Jaja.- felvettem a táskámat és elindultunk az emeleten lévő üres szobába. Amy hozott 3 vékony takarót és egy pár párnát a szobájából. A táskámból ki vettem egy fehér színűen világító égősort. A rózsaszirmokat amiket a boltban vettem. (Érdekesség:/http.. xdd 😂😂😂👏 a lényeg hogy egyes virágüzletekben TÉNYLEG lehet kapni rózsaszirmokat wáóóóóóó😂. Érdekesség végeeeeeee:/http.. xdd) A szép takarókat leterítettük a földre. (most már nem szépek mert piszkosak lettek😂) A széleire rá raktuk a párnákat. Amy felhozott egy nagyon jól kinéző tálat ami tele volt jéggel és abba bele raktuk az üveg borocskát. Majd a nasikat is bele öntöttük a tálakba. behoztuk a hifit a hangszórókkal együtt hogy azért csináljunk már egy kis háttér zajt. Takaró köré raktuk az égőket. Mikor végeztünk az egésszel, megnéztük a végeredményt. Csodálatos volt. Még én is meg lepődtem ezen hogy ilyen jót össze hoztunk.

Strange Couple /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora