Díj ::))

495 30 11
                                    

Hát nagyon szépen köszönöm a díjat  skeletonclique3 nak ::))❤ 
Remélem mindenki tisztában van a szabályokkal, ha nem  akkor is jobban mint én lol. (ja ez az első díjam)

Szóval a tények. 

~Mindjárt 17 leszek, de nem ismerem azt a fogalmat, hogy élet.
~Német kéttannyelvű tagozaton vagyok, ami miatt már többször is megfordult az öngyilkosság gondolata a fejemben.  Gyűlölöm.
~Durván nyelvtan náci vagyok. Nagyon durván. 
~Dohányzom kb. 14 éves korom óta, de sosincs pénzem cigire. Sad story.
~Nincs kimondottan zenei ízlésem, meghallgatok mindent.. a mulatóson kívül, azzal a pokolba lehetne kergetni.
~Kollégista vagyok. Hát ez az életstílus is élmény. 
~Rengetegszer megkapom, hogy bunkó és flegma vagyok. Majd miután megismernek általában változik a véleményük. lol
~Hajat kellene festenem, de nincs pénzem hajfestékre.. pedig már 5 km-es lenövés van a fejemen.
~Nagyon de nagyon sírtam a Supernatural 12. évadának utolsó részén. Régen sírtam már annyira, mint akkor. 
~Ashton léci légy a daddym. (igen ez egy tény.)

És akkor a kérdések

És akkor a kérdések

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Hát persze hogy ismerem őket. ::)) Én mindenkit shippelek mindenkivel lol.
2. Kint cigiztem haverommal a parkban, beindítottuk a Thundert az Imagine Dragonstól és olyat dörgött az ég, hogy szerintem beszakadt a dobhártyám. Ez a kis sztori eléggé leírja az időjárást.
3. "And Patrick's like, yo i know more about music. 
      That's impossible, do you wanna start a band?" És itt sose értem, hogy yeah, that's cool, vagy yeah let's go xd Szeretlek Brendon. 
4. Attól függ melyik tanárról van szó. Bár ideje lenne össze spanolnom a kémiatanárral. Hajtanom kell a kettesért rendesen. 
5. Regény
6. Semmi értelme szerintem. Aki akar és szeret olvasni, az olvasni fog, de csak azt, amit érdekesnek talál. Azok, akik meg nem szeretnek úgy sem fognak olvasni.
7. Nekem egyelőre bőven elég volt a szerelemből és a párkapcsolati dolgokból. Köszönöm szépen, de nem kérek belőle.
8. Talán a .. idk. Megbocsájtok. Túl sokszor.
9. Hát itt ugyanaz. Túl sokszor megbocsájtok.
10. Őszintén szólva nem nézek fel senkire. Nincs példaképem, semmi ilyesmi. Jószar tudom.  

És akkor az én kérdéseim. ::)
1. Mennyire vagy sorozatbolond?
2. Ha az első kérdésre "nagyon" vagy valami hasonló a válasz, akkor milyen sorozatokba vagy belebuzulva? (ha negatív a válaszod, akkor ez a kérdés neked kiesett)
3. Milyen a zenei ízlésed?
4. Segítesz nekem abban, hogy ne bukjak meg kémiából? 
5. Mennyire tartod teherbeejtőnek Jensen Acklest?
6. Mennyire akarod, hogy az MCR (aki nem tudja, My Chemical Romance) vissza jöjjön, és szeressen minket újra?
7. Mit gondolsz a testmódosításokról? (piercing, fültágító stb.)
8. Mit szeretsz leginkább magadban?
9. Te is azt érzed, hogy 2017 nem a te éved?
10. Szeress. Köszi. (nem jut eszembe több kérdés sry)

Jelöltjeim ::)
NichieChan
livvieisafangirl
lashtondaydream
castaway_girl

Ok buddies, bye.

You will be mine. /muke/Where stories live. Discover now