Gençlik! Selamlar öncelikle hepinize. Yeni bölüm olmadığı için hayli kızgınsıznız biliyorum ama söylemeden geçemeyeceğim. Daha doğrusu anmadan geçemeyeceğim. Ve bir de not; yeni bölümü yazıyorum, internetim geldi. Size uzun bir bölüm yapmak için ya perşembe ya cumaya kadar gelecektir. En geç Cuma yani.
Öncelikle #BerkinElvanÖlümsüzdür . Bunu söylemek istiyorum. Çoğumuz biliyoruz Gezi olayları sırasında kafasına gelen gaz kapsülü ile 269, yani 9 ay boyunca yaşam mücadelesi veren kardeşim, arkadaşım, oğlumuz, insanımız, dün (11 Mart 2014) yaşam mücadelesini başarız bir şekilde sonlandırdı. Hepimizi derinden etkileyen bu olay karşısında gerçekten insanların söyleyebileceği söz çok az. Ne desek az kalır. Üzüntümüzü bile yaşatmayan bu ülkenin polislerinin, kaza sonucuyla (!) attığı o gaz kapsülü bakınız nelere maal oldu. Kimimizle aynı yaşta, kimimizin daha basamadığı yaşta ya da kimimizin çoktandır geçtiği yaştaydı Berkin. 15 yaşındaydı ve 45 kilodan 16 kiloya düştü bu koma sürecinde.
Bin tane yalan söylenildi, eleştirildi. Yok neymiş; seçim öncesi dikkat çekmek için fişini çektiler, annesi ekmek almaya göndermeseymiş vb. Siyasetinizi geçtim, ya sizin vicdanınız yok mu? Sizde o vicdan yok mu? Bir çocuğu en güzel yıllarından, yaşayacağı onca eğlenceden, okuyacağı liseden, üniversiteden alı koymak. Daha en güzel yaşlarını görmeden öldü o çocuk. Ve herkesin kalbinde derin bir yara bırakarak gitti.
Bu ülkede bir ekmek 80 kuruş, 50 kuruş, ya da bir lirayken; ne zaman bir can oldu?
Çocuklar uyurken susulur; ölürken değil...
Unutmadan; #BerkinElvanÖlümsüzdür .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöpçatan Kuzen
Novela JuvenilFeminist bir genç kız, kendinden emin bir erkek. Peki ikisinin yolu bir kuzen tarafından kesişince ne olacak? Çöpçatan kuzenimiz görevinde başarılı olabilecek mi acaba?