Umudun Madeni #SOMA

5K 184 4
                                    

Bizler için yerin yüzlerce metre altında çalışan mükemmel insanlara...

Bize umudun ne demek olduğunu, bize sevmenin, ısınmanın ne demek olduğunun bir kez daha öğrettiğiniz için teşekkürler. Halimize şükrettik bir kez daha. Sevdiklerimizin yanımızda olmasına bir kez daha şükrettik. Fakat siz geri gelmiyorsunuz. Gelmeyeceksiniz de. Her zaman bu ülkenin arşivlerine gömülü kalan bir iş cinayeti olacak kalacaksınız. Unutturmayacağız sizi kimseye, unutmayacağız.

Böyle adalete yazıklar olsun! Ölmek, bir insanın hak ettiği en son şey bile değildi oysa ki. Ölümü hak etmeyen insanlar arasında en başta yer alıyordunuz belki de. Alnınızın teriyle çocuklarınızın rızkını çıkarıyordunuz yerin yüzlerce metre altında. Bildiğim en gerçek şey var ki, benim ailemin kazandığı paradan bile helaldir kazandığınız para. 

Bizler sizin vefat haberlerinizi son derece lüks evlerimizde, televizyonlarımızda aldık ve sizin kazandığınız maaş kadar olan telefonlarımızdan sizler için bir tweet attık. Alın, telefonlarım, televizyonlarım, evlerim sizlerin olsun! Tüm paralar sizlerin olsan mükemmel insanlar. Yeter ki geri dönün. 

Bu acımasızlığı bizlere yaşatan, evlatları babasız bırakan, kadınları eşsiz, anne babaları evlatsız bırakan insanlara sesleniyorum. Ellerinizi vicdanınıza koyun ve yüzlerce insanı ne hale getirdiğini görün! Hala kader diyorsun sen bu olaya ya! Kader ne? Kader, ne ya?! Bu alın yazısı değil, senin şerefsizliğin, senin ihmalsizliğin. Yazıklar olsun sana be!

#SOMA Umudun madeni olarak, kalbimizdesin. 

"Çizmelerimi çıkarayım, sedye kirlenmesin." diyen mükemmel insan. Senin o çamurlu çizmelerin, şu dünyada en temiz şey, merak etme.

Kalbimizdesiniz. Başımız sağ olsun. TÜRKİYE YASTA.

Çöpçatan KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin