Ee, selam. Mesaj atanlar falan olmuş, geçmiş olsun diye. Öncelikle bütün geçmiş olsun dileklerinize teşekkürler. Umarım kurtulurum. Çünkü öksürmek berbat bir şey gerçekten. Gelelim neden yazamadığıma ve neden final yaptığıma. Yazamıyorum çünkü her hafta doktora gidiyorum, zamanım olmuyor, ayrıca aklıma gelmiyor, öksürmekten kendimi veremiyorum yazmaya. Ve biraz da korkuyorum. Çünkü benim bir arkadaşım bu 'astım' yüzünden ölmek üzereydi ve şans eseri kurtuldu. Ben bu tür şeylerden yaşım itibariyle olsa gerek tırsan bir insanım. Şu anda alerjik bronşit, yani anlayacağınız dilde söyleyeyim alerjik bulgulu astım gibi bir şey varmış. Bronşit harbiden berbat bir şey.
Final yaptığıma gelecek olursak, ZeyKer'i bir sonuca bağlamam gerekiyordu çünkü size Mayıs'tan beri sadece iki bölüm yayımlamış ve duyurularla geçiştirmiştim bunu fark ettim. Çok çok özür dilerim. Ayrıca okurun azaldığını gördüm ve bu da kitabın artık beğeni görmediği anlamına geldiğini düşündüm ama siz de biliyorsunuz ki asla ben böyle bir komplekse girmem. Ne olduysa bu psikolojiyle bunu düşündüm. Kimseye kitabımı zorla okuyacaksınız falan demiyorum. İsteyen okur, isteyen okumaz. Ayrıca fark ettim ki kısa yazmam konusunda olumsuz eleştiriler alıyorum. Dediğim gibi kafamı veremiyorum.
Son olarak Şeftali Tozu'nu okuyanlarınız var mıdır bilmiyorum ama o da benim kitabım. Onu da kısa bir süre sonra final yapacağım. Belki bir ay gibi bir süre sonra ya da Ağustos'un başı gibi geri gelir, şu anda kurgusu üzerinde çalıştığım ZeyKer kitabını yayımlarım. Neyse, bu arada final yorumlarında gördüm YağCan çok merak ediliyor. Ve tabii Melis'in kimden hamile kaldığı da. Bunlara döneceğimi belirtiyorum. Her çiftimiz için ayrı ayrı özel bölüm yayımlayacağım. Merak ettikleriniz olursa yazın, özel bölümlerde o karakterlere ve merak ettiklerinize de yer veririm.
Gidiyorum ben. hepinizi öptüm, esen kalınız ;)
Yazarınız Nihan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöpçatan Kuzen
Novela JuvenilFeminist bir genç kız, kendinden emin bir erkek. Peki ikisinin yolu bir kuzen tarafından kesişince ne olacak? Çöpçatan kuzenimiz görevinde başarılı olabilecek mi acaba?