„Bůh nám pomáhej..." špitla Daisy při pohledu z kokpitu pilota quinjetu. Už z dálky se linul do vzduchu hustý šedý kouř, který nevěstil nic dobrého. A ve městě to bylo daleko horší; ty zdevastované budovy, silnice, hromadné dopravní nehody a spousta, spousta nevinných obětí.
„Pomáhejte všichni svatí, ať už je vás kolik chce." zašeptám hned po Quake a zamířím si sednout dozadu trupu letadélka k ostatním. Každou chvílí bysme měli přistávat.
Ostatní si v klidu klábosili o všem možném, jako kdyby vůbec nešlo o to, že brzy možná stanou tváří v tvář smrti.
„Je čas." zavelel pilot a otevřel rampu. Nikdo nic neřekl o tom, že se bude skákat. „Dobře, až všichni budeme na zemi, ujasním veškeré potřebné informace a rozdám úkoly, jasné?" řekl Kapitán. „Někdo námitky?"
„Já jednu mám." zvedla Abigail ruku. „Je velký problém, když jsem nikdy neskákala z letadla!?" Musela jsem se nad tím uchechtnout. Mezitím, co si ostatní nasazovali padáky, přejdu k otevřené rampě a nehledě na silný vítr se mrknu dolů. Rovná, ne moc poškozená křižovatka čtyř ulic bez jediné vady. Až na to, že tam bylo podezřele pusto. „Leno, běž odtamtud nebo spadneš!" upozornil mě ochranářsky Steve. Musela jsem se zasmát, když mi podával padák. Jakobych ho potřebovala. Vzápětí roztáhnu paže z kříže a zřítila se do vzduchoprázdna. Steve vykřikl, ale já už jen padala dolů, užívala si větru ve vlasech a obrovský nával adrenalinu. Najednou mi ze zad vyrostla křídla, kůže zmodrala a já prudce vyletěla vzhůru. Sotva jsem se objevila na úrovni padající Daisy chystajíc si rukama vytvořit protivlnění jako záchranný polštářek, popadnu ji za ruce a zamířím kolmo k zemi. Daisy křičela, nevím jestli nadšením nebo strachem, ale zajistě se jí krví začal prohánět adrenalin, jako mě. Když už to vypadalo, že se rozmázneme, těsně nad zemí jsem roztáhla doširoka křídla a ladně doplachtila k zemi.
„Panebože, už ti někdo řekl, že jsi šílená!?" vyjekla, hned co ode mě odskočila a popadla dech.
„Říkají mi všelijak. Tohle je jedna z jmenin." rozesměju se. Steve mě však zpražil vážným pohledem a to mělo pro mě být jasné varování, že teď už to taková zábava nebude. No, to se ještě uvidí...(Natasha)
Vejtaha. To že Lena nemusí používat padák neznamená, že se musí s tím chlubit leckomu. Přiznám se, že ji obdivuji. Všechno, co kdy ve svém životě zažila, nikdy nepřestala ztrácet smysl pro humor a optimismus. Docela by mě i zajímalo, komu to na základně tehdy volala. Zachytila jsem párkrát ruštinu, ale poté jsem musela do quinjetu.
Odepnula jsem veškeré pásy a karabiny od padáku a zkontrolovala si zbraně a náramky od Thalie.
„Takže poslouchejte," zvýšil Steve hlas, aby ho všichni slyšeli. „bude to tak, že se rozdělíme na čtyři skupiny, které se vydají po těchto cestách a zmapují okolí, v případě že na ně někdo zaútočí, ostatní se pokusí přijít jim na pomoc. V týmech bude vždy jeden silný člen, který bude odstraňovat největší protivníky a také razit cestu přes překážky. Zde jsou týmy; Alfa- Já, Hulk, Black Widow a Hawkeye, Beta- Iron man, Vision, Scarlet Witch a Quiksilver, Gama- Dragon, Vindicta, Thor a Falcon, Delta- Quake a její tým Inhumans. Snažil jsem se vás rozdělit tak, abyste si byli navzájem kompatibilní a rozuměli si v boji. Buďte prosím opatrní a kryjte si navzájem záda. Hodně štěstí a snad se všichni později setkame živí."Týmy se ihned roztřídily podle seznamu a určily si, kterými cestami se vydají. Naše skupinka se vydala na jihozápad, Lena a její tým si vzal severozápad, Tonyho tým vyrazil na severovýchod a Daisy s těmi svými vyrazila na jihovýchod. Naráz jsme se vydali na pochody smrti.
(Daisy- Quake)
Šli jsme na jihovýchod. Během cesty se Lincolnovi mezi prsty prohnala neposedná jiskřička: „Daisy, chci znát jediný důvod, proč jsi na to kývla. Místo téhle smrtící štvanice jsme klidně mohli zůstat v bezpečí Afterlife a znovu ho vybudovat...-"
„Jasně a pak to dopadne jako s mojí máti; vyklube se z nás nebezpečná armáda lidí se superschopnostmi, kterou je potřeba eliminovat a nakonec někomu fakt rupne v bedně a zopakuje se stejný scénář. Ne díky, nemám zájem." odfrknu mu na to a ignoruju jeho uštěpačné námitky, zatímco jsme se blížili ke konci ulice.
ČTEŠ
Dragon- One of Avengers (UPRAVUJEME)
FanfictionVšude bílo, vzduchem se plahočil chlad, jenž byl schopen proniknout až do morku kostí. Mezi stromy se míhala postava ženských křivek, bosa kráčejíc si sněhovou závějí, jako by to byl pouhý heboučký koberec. Za ní se táhly dvě karmínové linie, které...