(Lena)
Loki je fuč a unesl Wandu. Ale zase na druhou stranu Natasha získala zpět Clinta. Ach jo, mám v tom teď pěkný guláš!
„Chci jít s tebou Thore, je to moje sestra!" namítnul Pietro. Zasedačka byla doslova přecpaná nás Avengery, včetně Furyho a Hillový se zasádrovanou rukou.
Thor má v plánu letět na Asgard, najít a přivést Wandu a taky ke všemu přivést Lokiho. Blonďák jen zavrtěl hlavou: „Žádný smrtelník nesmí vkročit na území Asgardu. Heimdall by ho ani nepustil od Bifrostu dál."
„Jestli sestře zkřiví jediný vlásek na hlavě, tak za sebe neručím!" praštil Pietro pěstím do stolu. Nemůžu se už na tenhle cirkus dívat: „Sklidni hormon, hysterko! Nemíním mít ještě z tebe bolehlav." Pietrovi sklapla čelist a nic dalšího nenamítal. Jednoočko se připojil do naší konverzace: „A co kdyby s vámi šla tady Lena? Byla by v té své transformaci a vydávala se za obyvatele jiné planety."Fury je jedním slovem jako Kinder vajíčko. Samý překvapení! Thor si chvilku mlčky mnul bradu, ale nakonec: „Jo, to by šlo. U Heimdalla to nějak umluvím."
„Takže shrnutí." ujasňuji si fakta. „My s Thorem pofrčíme na Asgard, najdeme Lokiho a zároveň Wandu a zmizíme odtamtud zpět na Zem?" Thor přikývl.
„No, vzhůru na Asgard!!!" vykřiknu vítězoslavně a následuju pochodujícího vikinga střemhlav na plošinu.
Uprostřed chodby mě zastavila čísi ruka: „Leno?" V Stevově hlase byl odstín nejistoty a špetka obav. Už jen jak řekl moje jméno. „Copak?" zeptala jsem se. Nervózně se poškrábal na zátylku: „Já jen... dej na sebe pozor."
„To víš, že budu. Vrátím se celá a zdravá." a zamávám mu.„Pořádně se drž!" přikázal mi Thor, přičemž zvedl kladivo k nebesům. Z nebe vyšlehl duhový záblesk a oba nás pohltil. Zavřela jsem oči, protože mi prudký vítr vysušoval slzné kanálky.
Když jsem otevřela zpět své oči, spatřili hotové dílo Boží!Obrovská, kovová klenba s různými galaxiemi a mlhovinami, prostě fascinující. Vše završila osoba stojící uprostřed klenby a mečem zabodnutým do země, odděná v zlatém brnění a rohatou helmou na hlavě. Co všichni s těma parohama mají?
„Thore. U Odina, ještě že ses vrátil! Loki tu řádí jako Pilch (nvm, zda to jest dobře napsané) v říji! A přivedl sem ještě lidskou dívku."
„Vím Heimdalle. Právě proto tu jsme."
„Jsme?" zeptal se překvapený strážce a podíval se za Thora.„Zdravím tě Heimdalle, je mi ctí se s tebou setkat." promluvila jsem se vznešeným tónem v hlase a uklonila se. Samozřejmě v dračí podobě, modlila jsem se v duchu, aby to klaplo. Heimdall si mě mlčky měřil pohledem. Nakonec přikývl: „I mě... ehm, jak se jmenuješ?"
„Forseti." vyhrklo ze mě.
Byla to severská bohyně spravedlnosti a odplaty, ale když jsem se ptala Thora, řekl že žádnou Forseti nezná. Že ani neexistuje. Skandinávci si teda pěkně vymýšleli.
„Měl by být v pevnosti, má skoro všechny vojáky zotročené. Dejte si pozor." S Thorem jsme se pak vydali po třpytivé plošině k obrovskému hradu, který na první pohled připomíná gigantické varhany. Podél mostu se táhli sochy mocných hrdinů a ke konci byla nedostavěná socha Thorova otce, mocného Odina.Uvnitř to bylo úplně jiný. Dlouhé řady širokých sloupů řeckého typu se táhli až kamsi dozadu k nějakému trůnu na schodech. A na něm seděl legendární Jednooký- všemohoucí Odin.
Nevrle mě sledoval svým jedním okem, (asi mu někdy představím našeho jednoočka, ti si určitě padnou do oka,) zatímco já a Thor jsme k němu přicházeli. Když pak naše procházka chodbou skončila, padnul Thor na koleno a poklonil se. Já pouze tupě zírala. Odin se postavil a já udělala totéž, co blonďatý Viking.„Synu, co tak najednou, že ses vrátil brzy?"
„Otče," začal Thor. Přitom ukázal na mě. „to jest velmi známá bojovnice a má spojenkyně Forseti. Byla z jedné planety blízko Midgardu a má také nevyřízené účty s Lokim. Její domov zničili Chitauriové při cestě na Midgard. A od té doby žije tam. Sotva se dozvěděla Lokiho útěk, stopovala ho. Tak jsme se setkali a stali spojenci."
Doslova mu odvyprávěl kopec lží! Páni, já mít takového otce, tak mám z něho vítr. Odin si promnul svojí vousatou bradu a nakonec přikývl: „Jsi- li spojenkyní mého syna, tak je Asgard pro tebe otevřeným domovem."
„Děkuji ti za tvou pohostinnost, velký Odine. Je to pro mě čest." řekla jsem vřele a uklonila se.
ČTEŠ
Dragon- One of Avengers (UPRAVUJEME)
FanficVšude bílo, vzduchem se plahočil chlad, jenž byl schopen proniknout až do morku kostí. Mezi stromy se míhala postava ženských křivek, bosa kráčejíc si sněhovou závějí, jako by to byl pouhý heboučký koberec. Za ní se táhly dvě karmínové linie, které...