| Kei Tsukishima | - Szukałaś bardzo ci potrzebnej książki w szkolnej bibliotece. Kiedy już ją znalazłaś, nie mogłaś jej dosięgnąć. On bez wahania zabrał ci ją sprzed nosa.
| Tobio Kageyama |- Wychodziłaś ze szkoły, kiedy nagle na kogoś wpadłaś. Następnie poczułaś jak coś mokrego spływa po twoich włosach na ramiona. To trzymane przez niego mleko jagodowe spadło na twoją głowę.
| Hajime Iwaizumi | - Wracałaś z zakupów, kiedy nagle reklamówka pękła i produkty rozsypały ci się na chodnik. On pomógł ci je zebrać i zanieść do domu.
| Tooru Oikawa | - Przebierałaś się w szatni po WF-ie. On bez pukania do niej wszedł, kiedy nie miałaś na sobie bluzki. Uderzyłaś go z całej siły w twarz.
| Koushi Sugawara | - Nieumyślnie przecięłaś sobie palca. Poszłaś więc do pielęgniarki, której niestety nie było. W tej samej chwili do gabinetu wszedł on. Z wielką chęcią udzielił ci pomocy.
| Tetsurou Kuroo | - W upalny dzień, poszłaś kupić sobie coś do picia do pobliskiego sklepu. Przy kasie, on poprosił cię o pożyczenie paru jenów.
| Koutaro Bokuto | - Byłaś w ZOO. Spotkałaś go przy klatkach z sowami. Chciałaś zrobić tym ptakom zdjęcie, ale on bez przerwy wchodził ci w kadr.
| Keiji Akaashi | - Byłaś na koncercie ulubionego zespołu. Niestety, przez ogromny tłum nic nie mogłaś zobaczyć. Skakałaś jak głupia i nawet próbowałaś przepchać się trochę do przodu, ale nic z tego. On przyszedł ci z pomocą i zaproponował, że weźmie cię na barana. Z wielką wdzięcznością, zgodziłaś się.
| Tadashi Yamaguchi | - Wasze rodziny się znają. Twoi rodzice zaprosili jego rodziców na obiad, a on przyszedł razem z nimi.
| Kenma Kozume | - Szukałaś prezentu na urodziny kuzyna. On doradził ci, jaką grę kupić.
CZYTASZ
Preferencje Haikyuu
RandomTak jak powyżej. Nie będę tłumaczyć, bo wiadomo, o co chodzi :-) Pierwsze preferencje z Haikyuu na polskim Wattpadzie! Najwyższe notowanie: #2 w Losowych (04. 04. 2018) #1 w Losowych (31. 03. 2018) #2 w Losowych (27. 03. 2018)