[96] W co będziecie grać wieczorami?

4.4K 236 93
                                    

| Kei Tsukishima | - Monopoly. Za każdym razem masz nadzieję na wygraną, ale on i tak zawsze doprowadza cię do bankructwa.

| Tobio Kageyama | - Wbrew pozorom nie w siatkówkę, a warcaby. To jedyna gra, której zasady nie są dla niego za bardzo skomplikowane.

| Hajime Iwaizumi | - Kalambury. Podczas tej gry macie dużo zabawy, a Iwaizumi jest w niej mistrzem.

| Tooru Oikawa | -  Karaoke, niestety on nie śpiewa najlepiej...

| Koushi Sugawara | - Scrabble. Lubisz tą grę, ale niestety podczas niej często zasypiasz, a Suga musi zanosić cię do łóżka.

| Tetsurou Kuroo | - W rozbieranego pokera. To nic, że on nie zna zasad... Wystarczy, że w nazwie jest wyraz "rozbierany".

| Koutaro Bokuto | - Twister. Lubicie się czasami pogimnastykować, a poza tym on zawsze cię wtedy łaskocze, przez co przegrywasz.

| Keiji Akaashi | -  Prawda czy wyzwanie.  Niestety zawsze ktoś musi wam przerwać.

| Tadashi Yamaguchi | - Zazwyczaj nie gracie tylko w dwoje, tylko z całym Karasuno, ale wam to nie przeszkadza. Zawsze jest to gra w butelkę. 

| Kenma Kozume | - Dla odmiany zamiast na konsoli gracie w 10 pytań. Może w końcu czegoś się o nim ciekawego dowiesz.

Za pomysł dziękuję Magdadz6

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz