[137] Kiedy nie chce ci się sprzątać i chcesz w to wrobić jego...

3.5K 188 85
                                    

| Kei Tsukishima | - Wyśmiewa cię i mówi, że jak nabrudziłaś to masz sama posprzątać.

| Tobio Kageyama | - W jego słowniku nie występuje słowo sprzątanie. Sądził, że jakoś tak samo się robi, że jest czysto.

| Hajime Iwaizumi | -  Jeśli ładnie go poprosisz to specjalnie dla ciebie posprząta, a ty bardzo często to robisz, bo on sprząta bez koszulki...

| Tooru Oikawa | -  On sprzątać nie będzie, bo sobie paznokcie zniszczy. Dzwoni do ekipy sprzątającej, niech oni się męczą.

| Koushi Sugawara | - Nie musisz go wrabiać, bo on z chęcią za ciebie posprząta.

| Tetsurou Kuroo | - Kiedy słyszy słowo sprzątanie, od razu przypomina sobie, że już od dwóch miesięcy na siłowni nie był. Nie wraca przez trzy dni.

| Koutaro Bokuto | -  Wiesz, że ucieknie, więc zamykasz go w domu, a potem dzwonisz do niego i mówisz, że go nie wypuścisz dopóki nie posprząta. Oczywiście wcześniej chowasz ostre narzędzia, aby sobie nic nie zrobił.

| Keiji Akaashi | - On jest za mądry, aby dać się wrobić. Ale proponuje, że z chęcią ci pomoże.

| Tadashi Yamaguchi | - Kiedy go poprosisz to zawsze za ciebie posprząta, tylko że ma czasami problemy, na przykład z włączeniem odkurzacza. Kiedy widzisz go takiego nieporadnego, ty zaczynasz pomagać jemu.

| Kenma Kozume | - Jemu się nie chce jeszcze bardziej niż tobie, więc on przekonuje ciebie, że jak nie chcesz sprzątać, to zostaw tak jak jest.

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz