❊ [120] Jak spędzicie święta?

3.1K 175 37
                                    

| Kei Tsukishima | - Spędziliście je u rodziny Tsukkiego w bardzo miłej i rodzinnej atmosferze. Kiedy bliżej poznałaś jego rodziców i brata zaczęłaś się zastanawiać, czy Kei przypadkiem nie jest adoptowany, bo ma zupełnie inny charakter niż reszta rodziny.

| Tobio Kageyama | - Jeden dzień świąt spędziliście u niego, a drugi u ciebie.

| Hajime Iwaizumi | - Niestety strasznie się rozchorowałaś, więc święta spędziłaś we własnym łóżku. Iwaizumi nie chciał spędzać świąt bez ciebie, więc z tobą został i się tobą opiekował.

| Tooru Oikawa | - Obie wasze rodziny spędziły święta w wynajętym hotelu na Malediwach na zaproszenie rodziców Oikawy. Oczywiście na ich koszt.

| Koushi Sugawara | - Postanowił je spędzić tylko z tobą. Suga okazał się świetnym kucharzem, więc z twoją pomocą wszystko przygotował. Ty przyozdobiłaś choinkę. Nie byliście smutni, że spędziliście święta sami. W końcu mogliście nacieszyć się swoją obecnością.

| Tetsurou Kuroo | - Święta spędziliście u twojej rodziny, choć twoi rodzice początkowo nie byli tym faktem zachwyceni. Dopiero, kiedy poznali go bliżej zdali sobie sprawę, że to bardzo miły chłopak, więc spędziliście święta w przyjemnej atmosferze i już zaprosili was na kolejną wizytę.

| Koutaro Bokuto | - Święta spędziliście raczej w specyficzny sposób: na kanapie jedząc pizze i oglądając "Kevina samego w domu", a potem dzwoniąc do przypadkowych osób.

| Keiji Akaashi | - Zrobił ci niespodziankę i zabrał cię na święta do Paryża na romantyczną wycieczkę.

| Tadashi Yamaguchi | - Spędziliście je u twojej rodziny. Twoje rodzeństwo go pokochało. Cały czas za nim łazili i przytulali. Nawet twoi rodzice byli dla mili.

| Kenma Kozume | - Jedyne co może go odciągnąć od gier to przygotowania do świąt. Sam udekorował mieszkanie, przyniósł choinkę i ją ubrał, a prezentu dla ciebie szukał już od października. Spędziliście święta sami w domu, nareszcie mając czas na wspólne granie.

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz