[95] Kiedy cię przytula...

5.2K 288 95
                                    

| Kei Tsukishima | - Zazwyczaj tego nie robi, ale kiedy już go najdzie, to trzyma cię w objęciach bardzo długo.

| Tobio Kageyama | - To ty musisz przytulać go pierwsza, bo on się wstydzi.

| Hajime Iwaizumi | - Przytula cię zazwyczaj wieczorami, bo go to odstresowuje po całym dniu spędzonym w towarzystwie Oikawy.

| Tooru Oikawa | - Używa tak mocnych perfum, że musisz wstrzymywać oddech, a po jakimś czasie sama się od niego odsuwasz. Tylko, że on nie chce się puścić...

| Koushi Sugawara | - Przytula cię codziennie. Przy powitaniu i pożegnaniu, w czasie wspólnego gotowania, nauki itp. On po prostu kocha cię obejmować.

| Tetsurou Kuroo | - Zawsze podczas przytulania mocno cię do siebie przyciąga. Zazwyczaj robi to w miejscach publicznych lub po treningach, bo lubi się tobą chwalić przed kolegami.

| Koutaro Bokuto | - Robi to znienacka, abyś się nie spodziewała. Potem podnosi cię do góry i obraca tobą wokół własnej osi.

| Keiji Akaashi | -  Choć wraca zmęczony to zawsze znajdzie ochotę na przytulenie ciebie. Bez tego miałby zmarnowane resztę dnia.

| Tadashi Yamaguchi | -  Przytula cię bardzo rzadko, ale kiedy już to robi, to obejmuje cię delikatnie, jakby bał się, że zrobi ci krzywdę.

| Kenma Kozume | -  Z tym jest różnie. Zazwyczaj ty to robisz, ale czasami on potrafi cię zaskoczyć i też cię przytulić. Mówi ci wtedy, że cieszy się, że cię ma, bo tylko ty go rozumiesz.

Za kolejny świetny pomysł dziękuję

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz