| Kei Tsukishima | - Wolna chata, czego chcieć więcej. Około drugiej w nocy rusza go sumienie i dzwoni do ciebie parę razy. Kiedy nie odbierasz obiecuje sobie, że jeśli nie wrócisz do południa, idzie na policję.
| Tobio Kageyama | - Zastanawia go, dlaczego w mieszkaniu jest tak pusto. W ogóle nie zauważył twojej nieobecności.
| Hajime Iwaizumi | - Ma znajomości na mieście, w różnych barach i klubach (koledzy z siłowni), więc dzwoni do kogo trzeba i już wie, gdzie jesteś.
| Tooru Oikawa | - Nie wiedział, że cię nie ma, bo jego też w mieszkaniu nie było.
| Koushi Sugawara | - Dzwoni do ciebie, potem do twoich wszystkich koleżanek. Kiedy nie odbierają, wydzwania do ich rodziców...
| Tetsurou Kuroo | - Idzie cię szukać. Łazi po mieście całą noc i obiecał sobie, że nie wróci do mieszkania dopóki ciebie nie znajdzie.
| Koutaro Bokuto | - Organizuje akcję o nazwie "Gdzie jest moja sówka?" Razem z całym Fukurodani chodzi po mieście i o ciebie pyta.
| Keiji Akaashi | - Strasznie się o ciebie martwił, ale nie chciał wyjść na zazdrośnika, więc dzwonił do ciebie dopiero nad ranem. Oczywiście czekał na ciebie całą noc, mając nadzieję, że wrócisz.
| Tadashi Yamaguchi | - Wmawia sobie, że to pewnie jego wina, bo czymś cię obraził.
| Kenma Kozume | - Zauważył, że ciebie nie ma dopiero, kiedy skończył level. Było mu smutno, bo boi się być sam w mieszkaniu. Owinięty kocem wydzwaniał do ciebie tak długo, aż odbierzesz.
Możecie bez przerwy zadawać pytania, o co chcecie :-) Żeby potem nie było, że jesteście czegoś ciekawi i będziecie się mnie o to pytać pod rozdziałami ^_^ Liczba pytań nieograniczona. Raz na jakiś czas można zaszaleć. Nie bójcie się, ja nie gryzę i z chęcią odpowiem (^▽^)
Jeśli ktoś nie zauważył, otworzyłam nową kolejkę na one-shoty. Znowu można zamawiać, komu nie udało się poprzednio (≧∇≦) Proszę się nie martwić o te już zamówione, na każdego przyjdzie kiedyś pora (mam nadzieję) ;-) Jeszcze dziś dodam kolejne opowiadanie ♡^▽^♡
CZYTASZ
Preferencje Haikyuu
LosoweTak jak powyżej. Nie będę tłumaczyć, bo wiadomo, o co chodzi :-) Pierwsze preferencje z Haikyuu na polskim Wattpadzie! Najwyższe notowanie: #2 w Losowych (04. 04. 2018) #1 w Losowych (31. 03. 2018) #2 w Losowych (27. 03. 2018)