☼[48] Czy byliście zadowoleni po powrocie?

4.6K 269 45
                                    

| Kei Tsukishima | - Tak, nawet on nie spodziewał się, że mu się spodoba.

| Tobio Kageyama | - Niespecjalnie. On przez większość wyjazdu przesiedział w hotelu i nawet nie przywiózł kangura, którego obiecał Hinacie.

| Hajime Iwaizumi | - Bardzo, i już zastanawiacie się, gdzie pojedziecie następnym razem.

| Tooru Oikawa | -  Według niego było w porządku, ale następnym razem obiecał dokładniej sprawdzać walizki, aby przypadkiem znowu czegoś nie zapomnieć.

| Koushi Sugawara | - Tak, ale nie ma zamiaru podczas kolejnej wycieczki odrywać stóp od ziemi.

| Tetsurou Kuroo | - Było całkiem nieźle, a jemu nawet spodobał się nowy wygląd.

| Koutaro Bokuto | - Bardzo. To wasze zaginięcie spodobało mu się ta bardzo, że obiecał sobie, że podczas kolejnej znowu się zgubicie, ale tym razem specjalnie.

| Keiji Akaashi | - Było lepiej niż na początku przypuszczaliście. Przez cały wyjazd spaliście pod gołym niebem, co wprawiało nawet jego w romantyczny nastrój.

| Tadashi Yamaguchi | - Niespecjalnie. Przez większość wyjazdu obwiniał się o to, jak mógł tak postąpić względem policjanta. Na szczęście szybko mu wytłumaczyłaś, że dzięki temu czujesz się przy nim bezpieczna.

| Kenma Kozume | - Tak, a przede wszystkim ty. Przez to, że zaginęła twoja walizka musiałaś kupić nowe ubrania. A on oczywiście musiał ci na każdym kroku towarzyszyć. Nie miał nawet czasu wyciągnąć konsoli.

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz