[175] Kiedy piszą o nim w gazecie...

3.2K 207 41
                                    

| Kei Tsukishima | -  Uważa, że na to zasłużył, w końcu jest najlepszy we wszystkim.

| Tobio Kageyama | - Jest z siebie dumy i już wymyśla dla siebie jakiś pseudonim artystyczny.

| Hajime Iwaizumi | - Zachowuje się jak zawsze. Nie robi to na nim wrażenia.

| Tooru Oikawa | - On jest do tego przyzwyczajony. Piszą o nim minimum raz w miesiącu.

| Koushi Sugawara | - Czuje się dziwnie, bo w końcu nic takiego nie zrobił, co zasługiwałoby na opisaniu w gazecie.

| Tetsurou Kuroo | - Zaczyna zachowywać się jak gwiazda.

| Koutaro Bokuto | - Wmawia sobie, że od teraz fani będą się na niego rzucać, więc postanowił zacząć się ukrywać.

| Keiji Akaashi | -  Udzielał wywiadów do gazety już parę razy. Z tego jest szczególnie dumny, bo dodatkowo wspomniał tam o tobie.

| Tadashi Yamaguchi | - Jest zawstydzony tym faktem, ale cieszy się, że w końcu został zauważony.

| Kenma Kozume | - Myśli, że to pomyłka.

Dziękuję za wszystkie gwiazdki i komentarze ♥ Zauważyłam, że mam prawie tysiąc obserwujących, za które również jestem bardzo wdzięczna ♥ Chcielibyście może coś z tej okazji? Myślałam nad książką, w której pisałabym wszystko na temat "Haikyuu live action" :-)

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz