[105] Kiedy okazuje uczucia w miejscu publicznym...

4.6K 204 83
                                    

| Kei Tsukishima | -  Rzadko okazuje ci uczucia, a co dopiero w miejscu publicznym. Kiedy razem wychodzicie, każe ci iść kilka kroków za nim.

| Tobio Kageyama | - Choć tego po nim nie widać to bardzo cię kocha i nie wstydzi się okazywać uczuć publicznie.

| Hajime Iwaizumi | -  To zależy jaki ma humor. Raz tylko trzyma cię za rękę, a innym (czyli kiedy zobaczy Oikawę) może wziąć cię na ręce i uciec do najbliższej kawiarni.

| Tooru Oikawa | -  Zawsze trzyma cię za rękę i przytuli kiedy trzeba... Chyba, że jakaś nieznana ci dziewczyna go dorwie, wtedy może o tobie zapomnieć.

| Koushi Sugawara | - Twierdzi, że nie powinno się całować czy przytulać w miejscach publicznych. On woli to robić, kiedy jesteście sami.

| Tetsurou Kuroo | - Idzie obok ciebie dumny, a kiedy zauważy, że jakiś chłopak  się tobie przygląda, on od razu cię przytula lub całuje.

| Koutaro Bokuto | - Nie ma problemu z przytuleniem cię czy pocałowaniem. Tyle, że tobie wydaje się to podejrzane, bo robi to zawsze wtedy, kiedy czegoś chce.

| Keiji Akaashi | -  Choć nie jest szczególnie wyluzowany, jeśli chodzi o okazywanie sobie czułości w miejscach publicznych to nie przejmuje się tym, co ludzie o was powiedzą i zdarza mu się ciebie nawet w ogromnym tłumie pocałować.

| Tadashi Yamaguchi | - Jest raczej nieśmiały, więc bierze cię za rękę dopiero w mniej zatłoczonych miejscach.

| Kenma Kozume | - Najpierw musielibyście gdzieś wyjść.  Ale kiedy już ruszycie się z domu, zachowujecie się raczej jak para przyjaciół.

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz