[158] Wasza największa kłótnia

3.5K 201 146
                                    

| Kei Tsukishima | - Wyszedł i nie widziałaś go tydzień. Nawet nie odbierał, kiedy dzwoniłaś. Po powrocie oczywiście nie chciał powiedzieć, gdzie był.

| Tobio Kageyama | - Nie podoba mu się twój styl ubierania, przez co wyrzucił wszystkie twoje ciuchy przez okno.

| Hajime Iwaizumi | - Dostał prezent od Oikawy, a ty go wyrzuciłaś.

| Tooru Oikawa | - Dowiedziałaś się, że całował się z jakąś dziewczyną na imprezie.

| Koushi Sugawara | - Nie pozwolił ci iść na spotkanie ze znajomymi.

| Tetsurou Kuroo | - Był o ciebie zazdrosny, bo widział jak rozmawiasz z Kenmą. Myślał, że chcesz go zostawić.

| Koutaro Bokuto | - Zaprosił całe Fukurodani do waszego mieszkania podczas twojej nieobecności. Zrobili taki bałagan jakby zaprosił dzieci. Oczywiście ty musiałaś sprzątać.

| Keiji Akaashi | -  Staracie się nie kłócić, a jeśli już to on zawsze ci przytakuje. I właśnie o to się kłóciliście... To znaczy ty się kłóciłaś, a on przytakiwał.

| Tadashi Yamaguchi | - Obraziłaś Tsukkiego i nazwałaś go kretynem. Dodałaś jeszcze, że jeśli chce go możecie się rozstać, a on może zacząć się spotykać z okularnikiem.

| Kenma Kozume | - Zaczęliście się kłócić o ostatni kawałek pizzy. Niby to nic takiego, ale przy okazji on powiedział ci, że beznadziejnie grasz i nawet Kuroo by cię pokonał.

Dziękuję za przekroczenie 150 tys. wyświetleń :-)

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz