♥[144] Jak spędziliście Walentynki?

3.1K 174 102
                                    

| Kei Tsukishima | - On nie obchodzi Walentynek.

| Tobio Kageyama | - Spędza je jak każdy inny dzień - idzie z Hinatą na trening.

| Hajime Iwaizumi | - Najpierw zrobi ci śniadanie do łóżka, a potem mówi, że jest do twojej dyspozycji cały dzień i noc.

| Tooru Oikawa | - Oddaje ci wszystkie czekoladki, jakie otrzymał od dziewczyn ze szkoły. Potem oglądacie filmy, jakie ty wybrałaś.

| Koushi Sugawara | - Spędzacie je tak, jak tylko zechcesz. Jest otwarty na wszystkie propozycje i tego dnia na wszystko się zgodzi.

| Tetsurou Kuroo | - Nie wypuszcza się z sypialni ( ͡° ͜ʖ ͡°)

| Koutaro Bokuto | - Zaszalał i zabrał cię do restauracji na kolację. Niestety spodobałaś się kelnerowi, przez co on bez przerwy zabijał go wzrokiem. Jakby tego było mało, kiedy wychodziliście Bokuto potknął się i wpadł na wieżę zrobioną z kieliszków. Tak, musieliście to razem posprzątać i zapłacić za straty.

| Keiji Akaashi | -  Jakoś specjalnie nie świętujecie. Najpierw robi kolację (nie chwalił się nigdy, że tak świetnie gotuje), a potem idziecie na spacer.

| Tadashi Yamaguchi | -  Nie wiedział za bardzo, co robi się w Walentynki, więc poszedł poradzić się Tsukkiego. Wrócił dopiero następnego dnia.

| Kenma Kozume | -  Nowe eventy w grach przekonały go do tego święta. Teraz uważa, że nie jest to święto zakochanych, tylko święto grania całą dobę, aby się ze wszystkim wyrobić. Kiedy przypomniał sobie o tobie, pozwolił ci pograć przez jakiś czas jego postacią, bo właśnie dzięki tobie to odkrył. 




Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz