[149] Kiedy znajdziesz prezerwatywy w kieszeni jego spodni...

3.8K 202 135
                                    

| Kei Tsukishima | -  Zabierze ci je i przyjrzy im się z bliska. Po kilku chwilach odda ci je i powie, że to nie jego, bo on preferuje tylko truskawkowe.

| Tobio Kageyama | - Przyzna ci się, że posiada je, bo założył się z Hinatą, że da radę je kupić. Potem zapomniał ich wyrzucić.

| Hajime Iwaizumi | - Zdziwi się, bo sądził, że schował je do torby. Teraz nici z niespodzianki...

| Tooru Oikawa | - Będzie zaskoczony ich widokiem, bo on nosi większy rozmiar.

| Koushi Sugawara | -  Zmiesza się, ale przyzna, że tak na wszelki wypadek. W końcu nie wiadomo, co będziecie dzisiaj robić.

| Tetsurou Kuroo | -  Uśmiechnie się i szepnie ci do ucha, że dzisiaj będą one wam bardzo potrzebne.

| Koutaro Bokuto | - Pokręci głową i wytłumaczy ci: "One są po to, aby nie mieć dzieci. Powinnaś o tym wiedzieć."

| Keiji Akaashi | - Twierdzi, że Bokuto kupił sobie ich za dużo i się z nim podzielił. Sam chyba wstydziłby się kupić.

| Tadashi Yamaguchi | - Zarumieni się i powie, że to na przyszłość.

| Kenma Kozume | - Nie ma pojęcia, skąd "to coś" wzięło. Twierdzi, że Kuroo mu podrzucił dla żartów.


Chciałabym ogłosić, że preferencje prawie zbliżają się ku końcowi. Maksymalnie będzie ich dwieście. Mam więc taki pomysł - jeśli mielibyście jeszcze jakiś pomysł na preferencje (nie licząc ślubu i dzieci, bo to pojawi się na pewno) to piszcie śmiało, czy to takie zwykłe czy może chcielibyście coś jeszcze z live actionu :-)

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz