| Kei Tsukishima | - To nie Yamaguchi do niego pisał tylko... Kuroo. Kazał mu przejść do Nekomy.
| Tobio Kageyama | - Tak, to była nowa menadżerka Karasuno. Tylko, że mnie pytała się go o mecz, tylko chciała się z nim umówić. Odmówił jej, po czym ją spławił, bo kocha tylko ciebie.
| Hajime Iwaizumi | - Okazało się, że jednak z jakąś dziewczyną rozmawiał (potwierdziło to reszta drużyny). Lecz okazała się ona jubilerką, u której zamawiał on pierścionki dla was z wygrawerowanymi inicjałami.
| Tooru Oikawa | - Tamta dziewczyna była jego kuzynką, której nie widział od dłuższego czasu.
| Koushi Sugawara | - Zamawiał prezent, ale nie tylko dla ciebie. Zbliżały się urodziny Daichi'ego i nie chciał, abyś zobaczyła co zamawia, bo obawiał się, że komuś wygadasz.
| Tetsurou Kuroo | - Tak, to był Bokuto. Zabrał szminkę swojej mamie, bo chciał sprawdzić, czy w tym kolorze mu do twarzy. Kuroo przy okazji też to sprawdził.
| Koutaro Bokuto | - Ta menadżerka wcale taka brzydka nie była, ale on i tak uważa, że jesteś dużo ładniejsza od niej.
| Keiji Akaashi | - Okazało się, że na treningu, Bokuto nieumyślnie spadły spodenki. Przez to Akaashi śmiał się jeszcze dłuższy czas.
| Tadashi Yamaguchi | - Tak, była to znajoma z klasy, ale specjalnie udawała, że nie ma parasolki, aby iść pod jedną z Yamaguchim. Chciała go tylko wypytać o Tsukishimę.
| Kenma Kozume | - Byłaś bardzo zdziwiona, gdy okazało się, że zatrudnił się w sklepie z grami. Chciał zarobić na prezent dla ciebie z okazji urodzin.
CZYTASZ
Preferencje Haikyuu
De TodoTak jak powyżej. Nie będę tłumaczyć, bo wiadomo, o co chodzi :-) Pierwsze preferencje z Haikyuu na polskim Wattpadzie! Najwyższe notowanie: #2 w Losowych (04. 04. 2018) #1 w Losowych (31. 03. 2018) #2 w Losowych (27. 03. 2018)