| Kei Tsukishima | - Niby było mu to obojętne, ale patrzył na twojego byłego z mordem w oczach.
| Tobio Kageyama | - Uśmiechnął się niekoniecznie przyjaźnie. Twój były prawie natychmiast sobie poszedł.
| Hajime Iwaizumi | - Nie mówił nic, bo wiedział, że sobie poradzisz sama. Wtrącił się dopiero wtedy, kiedy twój były cię obraził. Wtedy zrozumiałaś, po co Iwa-chan chodzi na siłownie...
| Tooru Oikawa | - Od samego początku patrzył na niego podejrzliwie, ale dopiero, kiedy powiedział coś obraźliwego do ciebie i jego, to zaczął wyzywać go takimi wyrazami, których nawet ty nie znałaś. Na koniec rzucił, że lepiej dla twojego byłego, aby go więcej nie spotkał, bo będzie musiał wtedy użyć siły.
| Koushi Sugawara | - Próbował delikatnie go zbyć, ale kiedy było widać, że inaczej nie da rady musiał posunąć się do brutalnej przemocy, chociaż pięści używa tylko w nagłych przypadkach. Pierwszy raz widziałaś go w takiej sytuacji i zdecydowanie nie chciałabyś znowu go takiego zobaczyć.
| Tetsurou Kuroo | - Był spokojny dopóki tamten się nie odezwał. Przechodnie musieli go odciągać, bo pewnie jeszcze poważniej by go pobił.
| Koutaro Bokuto | - Kiedy tylko go zobaczył od razu trzasnął go z całej siły w twarz. Jak on to określił: "Na wszelki wypadek".
| Keiji Akaashi | - Okazało się, że on zna twojego byłego, więc tamten nawet do was nie podszedł. Wiedział, do czego Akaashi jest zdolny, gdy się zdenerwuje.
| Tadashi Yamaguchi | - Trzymał się na uboczu, a minę miał taką, jakby chciał stamtąd zniknąć. Kiedy twój były zaczął cię obrażać on... wziął cię za rękę i zaczęliście uciekać jak najszybciej. Dowiedziała się przynajmniej, że Yamaguchi szybko biega.
| Kenma Kozume | - Jaki były chłopak? On nikogo takiego nie spotkał, bo był zajęty gapieniem się na konsolę.
CZYTASZ
Preferencje Haikyuu
RandomTak jak powyżej. Nie będę tłumaczyć, bo wiadomo, o co chodzi :-) Pierwsze preferencje z Haikyuu na polskim Wattpadzie! Najwyższe notowanie: #2 w Losowych (04. 04. 2018) #1 w Losowych (31. 03. 2018) #2 w Losowych (27. 03. 2018)