[160] Kiedy uczy cię grać w siatkówkę

3.2K 192 45
                                    

| Kei Tsukishima | - Prosiłaś go o to bardzo długo, więc postanowił cię nauczyć. Grając z tobą wytrzymał pół godziny, bo stwierdził, że grasz beznadziejnie, więc nic na to nie poradzi i szkoda mu na ciebie czasu.

| Tobio Kageyama | -  Bardzo się ucieszył, że w końcu cię namówił. Uczy cię codziennie po minimum dwie godziny i nie robi pomiędzy żadnej przerwy. Czasami trenuje z wami Hinata.

| Hajime Iwaizumi | - Jest bardzo dobrym nauczycielem i jest zachwycony twoimi postępami. Myśli nawet, abyś zastąpiła Oikawę w roli rozgrywającego.

| Tooru Oikawa | - Z chęcią ci pomaga, bo cieszy się, że w końcu zaczęłaś się interesować siatkówką. Nie spodziewał się tylko, że aż tak dobrze ci pójdzie... Koniec końców obraził się i powiedział, że jeśli jesteś taka mądra to masz sama sobie grać.

| Koushi Sugawara | - Jest dumny z twojego każdego, nawet najmniejszego, postępu.  Cieszy się nawet kiedy tylko trafisz w piłkę. Twierdzi, że masz do siatkówki spory talent.

| Tetsurou Kuroo | - Mówi, że najważniejsze są podstawy, więc codziennie cię budzi z samego rana (nawet w sobotę), abyś z nim biegała parę kilometrów.

| Koutaro Bokuto | - Wyśmieje cię, ale w końcu się zgodzi. Jest zaskoczony, że potrafisz tak dobrze serwować i atakować, więc ma ochotę zapisać cię do drużyny jako rezerwowego zawodnika.

| Keiji Akaashi | -  Zgadza się, aby cię nauczyć grać, choć nie jest pewien, czy jest dobrym nauczycielem. Traktuje tą naukę bardziej jak zabawę niż trening, więc często spędzacie czas tylko odbijając piłkę.

| Tadashi Yamaguchi | - Jest słabym nauczycielem, bo przy tobie tak się stresuje, że sam nie potrafi trafić w piłkę.

| Kenma Kozume | - Po treningach Nekomy nie ma siły, która wyciągnęłaby go z domu, więc nie ma ochoty cię uczyć. Zaproponuje ci, że jeśli chcesz się nauczyć  to żebyś zgłosiła się do Kuroo lub kogoś innego.

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz