[159] Kiedy poznaje cię ze swoją drużyną

3.5K 227 71
                                    

| Kei Tsukishima | -  Bardzo chcieli cię poznać, bo nie wierzyli, że w ogóle istniejesz. To oni zaproponowali mu, abyś przyszła. Byli zaskoczeni, że tak długo z nim wytrzymałaś i pytali się o sekret waszego związku.

| Tobio Kageyama | -  Noya i Tanaka od razu się na ciebie rzucili, więc Tobio musiał cię od nich odciągać. Hinata wyśmiewał go, że ma dziewczynę zamiast skupić się na treningach, ale kiedy cię poznał to zobaczył, że jesteś w porządku i zapytał się ciebie, czy może do was wpadać.

| Hajime Iwaizumi | -  Oikawa zaczął cię za bardzo komplementować, więc Iwaizumi musiał go uciszyć. Pogadałaś sobie z resztą drużyny i okazali się bardzo mili.

| Tooru Oikawa | - Byli zaskoczeni, bo żadnej wcześniejszej dziewczyny im nie przedstawił. Polubili cię, a Iwaizumi nawet zapytał się ciebie, dlaczego tak właściwie jesteś z Tooru, bo uważa, że jesteś dla niego za dobra i ładna.

| Koushi Sugawara | - On dużo o tobie drużynie opowiadał, więc wszystko o tobie już wiedzieli. Dopytywali się tylko, kiedy wasz ślub, bo już się nie mogą doczekać. 

| Tetsurou Kuroo | - Znali cię od dawna, bo przychodzisz na każdy trening. Uważają, że jesteś mądrą osobą i Kuroo ma dobry gust do dziewczyn.

| Koutaro Bokuto | -  Odkąd cię poznali po kryjomu ci mówią, abyś z nim zerwała. Znają go dobrze i uważają za debila, więc uważają, że wasz związek długo nie potrwa.

| Keiji Akaashi | - Bał się ciebie przyprowadzić na trening, bo obawiał się zachowania Bokuto. Początkowo zachowywał się on normalnie, dopóki nie zaczął opowiadać ci o swoich chorobach, jakie miał w dzieciństwie. Akaashi obiecał ci, że więcej cię na trening nie zabierze.

| Tadashi Yamaguchi | - Zauroczyli się tobą, bo uważają że wspaniale do siebie pasujecie, ponieważ jesteś tak samo urocza jak on. Oczywiście Suga musiał cię dokładnie o wszystko wypytać.

| Kenma Kozume | - Kiedy przyszłaś nie mogli uwierzyć, że z nim chodzisz. Nie spodziewali się, że Kenma da radę jakąkolwiek dziewczynę poderwać.  Zaczęli mu gratulować, a Kuroo nawet się popłakał.

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz