[153] Gdy spotkacie jego byłą

3.5K 206 62
                                    

| Kei Tsukishima | -  Nie licząc ciebie to miał jedyną "dziewczynę" w przedszkolu, więc nie musisz się martwić, że ją spotkasz, bo pewnie i tak zapomniała, że kiedyś z nim "chodziła".

| Tobio Kageyama | -  Nawet jeśli jakaś go zaczepi na ulicy to on tylko wzrusza ramionami i idzie z tobą dalej. Twierdzi, że nie ma pamięci do twarzy i żadnej swojej były nie pamięta.

| Hajime Iwaizumi | - Stara się, aby do takiego spotkania nie doszło. Unika miejsc, w którym możecie ją spotkać itp. Ale jeśli już na nią traficie to od razu cię od niej odciąga, abyście nie powiedziały do siebie nawet słowa.

| Tooru Oikawa | - Trudno jakieś nie spotkać. Co chwilę mijacie dziewczynę, która się z nim wita - albo to jego była, albo przyjaciółka, koleżanka, znajoma, sąsiadka...  Próbujesz być spokojna, a on stara się z nimi długo nie rozmawiać.

| Koushi Sugawara | -  Jego była dziewczyna to przyjaciółka z dzieciństwa, więc od czasu do czasu z nią rozmawia, jeśli już ją spotka. Ale ufasz mu, wiec zgadzasz się na to. Poza tym sam twierdzi, że robi to z uprzejmości.

| Tetsurou Kuroo | - Choć nie było ich bardzo dużo (w porównaniu do Oikawy) to spotykacie je bardzo często. Czasami nawet jakaś zaproponuje mu, żeby do niej wrócił. Co gorsze, on się nad tym zastanawia. Na szczęście za każdym razem wybijasz mu te jego durne pomysły z głowy.

| Koutaro Bokuto | - Chętnie z nimi rozmawia. Czasami nawet za długo, co cię niepokoi. Kiedy chcesz go odciągnąć to mówi, że zaraz skończy, a jak tobie się nudzi to możesz iść przodem, a on cię potem dogoni.

| Keiji Akaashi | - Jego byłe czasami się z nim kontaktują, ale on nie zwraca na nie uwagi. Kiedy spotkacie którąś na ulicy on udaje, że ich nie zna.

| Tadashi Yamaguchi | - Nie miał nigdy dziewczyny nie licząc tej, która chciała tylko zbliżyć się do Tsukkiego, więc to jego była was unika, bo nie chce go widzieć.

| Kenma Kozume | - Jako jego pierwsza dziewczyna masz przywilej nie spotkania jego byłej.

Dziękuję za kolejny świetny pomysł :-)

Preferencje HaikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz